להבין את החלום Logo

החלומות הכי ניצפים

We stand with Israel

פענוח החלום / פרוש החלום:

חלמתי שאני נוסעת באוטובוס לבד והנהג שואל אותי איפה את צריכה לרדת ואז אני אומרת לו פה והוא ממשיך לנסוע ואז הוא התחיל לגעת בי לאנוס אותי כאילו והוא לא עוצר במקום שאני צריכה לרדת ואז אני קופצת מהאוטובוס

מה הפירוש של חלמתי שאני נוסעת באוטובוס לבד והנהג שואל בחלום

מה אומר חלמתי שאני נוסעת באוטובוס לבד והנהג שואל בחלום ? - פתרון החלום

אוטובוס

לפי האמונה הרווחת החולם מחלק את גורלו עם אחרים,נסחף אחרי ההמון. עליו לסמוך יותר על עצמו.

> חלומות נוספים המכילים 'אוטובוס'

באוטובוס

אוטובוס הוא סמל פאלי בחלום ומסמן את יצר המין הגברי.

> חלומות נוספים המכילים 'באוטובוס'

לרדת

לפי האמונה הרווחת אם החולם יורד לבד בחלום – ייתכן שהוא יצטרך לשנות את דעתו.

> חלומות נוספים המכילים 'לרדת'

נהג

לפי האמונה הרווחת צפויה לחולם נסיעה מעניינת ומרתקת. לפעמים החלום מבשר גם תמיכה, עזרה ממישהו.

> חלומות נוספים המכילים 'נהג'

נוסעת

לחלום על נסיעה זה הרצון לשינוי בחיים. חיפוש אחר הרפתקה או יציאה לדרך חדשה.

> חלומות נוספים המכילים 'נוסעת'

לא מרוצה מפענוח החלום האוטומטי ?

בחרו מומחה שיפענח עבורכם את החלום

גל פייטלסון

חלומות דומים

אני אמא שלי ואחותי היינו במלון ואז

אני אמא שלי ואחותי היינו במלון ואז הלכנו הבית ובדרך זה היה כביש ומסביב שטח והיו משפחה שהולכת ברגל לפנינו ואיתם ילד קטן ואותו ילד היה ילד שיש בגן של בן דוד שלי ואותו ילד מציק לו בגן.בקיצור הילד היה רחוק קצת מהם ודרסנו אותו לא שמנו לב אמא שלי נהגה ואז אחרי דקה אמרתי אמא דרסנו ילד חזרנו אחורה וראינו אותו וזהו מפה אני לא זוכרת

הייתי בבסיס וביקשת שאני אקנה לך פנס

הייתי בבסיס וביקשת שאני אקנה לך פנס לאמ ארבע אז הגעתי הביתה לאסוף אותו ונסעתי לעפולה והיה מתחם גדול כזה של קניות ואז הגעתי למקום של הנשקים וכולם דפקו לי מבטים כי אני בת עם אמ ארבע ואז הגעתי וביקשתי אם הפנס הכי יקר שיש בחנות והוא התחיל להלחים אותו לנשק ואז נלחצתי למקרה ולא היית אוהב אותו ולא יכלת להסיר אז התקשרתי אליך ושאלתי אם אתה מעדיף את ההיברידי על הפנס שתקנתי לך ואמרת לי שלא אכפת לך מהפנס ולחזור הביתה עכשיו כי יש בלאגן בצפון ושאתה הוקפצת ואמרתי לך איך תהיה בלי הנשק שלך ושאתה צריך אותו ואמרת זה ממש לא בעיה אני אחתום על חדש אבל אני חייבת לעוף משם כמה שיותר מהר ביקשתי מהמוכר להחליף פנס להיברידי אמרתי את זה בלי ששמעת אותי דרך השיחה ואז היה מלא בומים ויריות וכולם התחילו לרוץ וראיתי גם חלק מהבנות מהבסיס שלי רצות ומפחדות ממש ואני חשבתי על זה שבטח לא ישאר לי אוטובוס לעלות עליו כי כולם נסים על נפשותיהם ואז התקשרת אלי ואמרת שאתה פה ושאתה יורה לאוויר ראית מישהי ולא הבנת למה היא עדיין שם אבל לא אמרת לה כלום וזו הייתי אחר שהבנתי שלא זיהית אותי חזרתי לחנות לראות אם הוא סיים את ההלחנה והוא סיים ואז התחלתי לרוץ קיבלתי ירייה בבטן שיחקתי את עצמי מתה על הרצפה ואז למרות ששיחקתי את עצמי מתה אנסו אותי ואז אחרי כמה זמן לא יותר מידי ראיתי שמצאת אותי והיית מבולבל כי חשבת שאני בבית כי בזמן שאנסו אותי ראיתי כל מיני אנשים שחושבים עלי ועל המיקום שלי וחושבים בסדר היא במקום בטוח אז היית מבולבל וניסיתי להראות לך סימן חיים שאני חיה כמו לדבר או להזיז את היד אבל לא הצלחתי הייתי פשוט משותקת ומקורקעת למקום

אני עולה על אוטובוס ורואה שם אישה

אני עולה על אוטובוס ורואה שם אישה זרה יולדת תינוק עם חברה לצידה

פרוש חלומות

להבין את החלום זהו אתר אינטרנט אשר מפענח ומפרש חלומות. פשוט יש להזין את החלום בתיבת הטקסט כפי שחלמתם אותו במילים שלכם לתאר את החלום. ללחוץ על הכפתור ולקבל פיענוח מיידי והסברים על החלום אותו חלמתם. כל הסמלים והמוטיבים בחלום יוסברו.

חלומות אחרונים באתר

היי חלמתי על המפקד שלי בצבא שהיה

היי חלמתי על המפקד שלי בצבא שהיה גם חבר טוב שלי בזמנו שאנחנו נפגשים במקרה באיזה מלון או מרכז משרדים גדול, שהוא עורך דין ממש מצליח בחלום ואני מתלהב ושואל שאלות כי אני עובד לידו במשרד אחר של עורכי דין כמתחיל ( במציאות הוא מתעסק באומנות-תקשורת) ואז הוא לי סיור ופוגשים שם את אישתו ואז נגנב לי הטלפון והוא מנסה לעזור לי למצוא אותו ומה שהזוי שאמצע החלום זה שפתאום הוא יחף שם ואני מתרכז בכפות רגליים שלו לכמה רגליים