להבין את החלום Logo

החלומות הכי ניצפים

We stand with Israel

פענוח החלום / פרוש החלום:

חלמתי שהיה יום עם תחזית לא כל-כך טובה וההורים שלי סירבו לי ללכת ביום הזה ללימודים אבל שכנעתי אותם והם הסכימו לי ללכת לבית-ספר כשהגעתי לבית-הספר הייתי קצת בחוץ עם חברה שלי ורצנו בחצר מרוב שרצנו והשטוללנו לא שמענו את הצילצול ואז אחד מהתלמידים קרא לנו לבוא לכיתה הגענו לכיתה והיינו בסטודיו התחלנו ללמוד את הריקוד אבל בגלל שנכנסנו מאוחר לא ידענו מה התחלת הריקוד אני וחברה שלי ניסינו להסתדר עם הריקוד וזה באמת הצליח לאחר כמה זמן המורה אמרה לי לעלות לחדר מחשבים ולראות עם אפשר להיות שם כשעליתי במדרגות ראיתי את הקראש שלי הוא עבר לידי ועצר ומשם נפתחה שיחה בסוף השיחה נתתי לו את היד שלי והוא נישק לי את היד משום מה הרגשתי שזה היה צפוי עליתי לחדר מחשבים ודפקתי בדלת אחרי כמה דפיקות המורה של הכיתה מתחתנו היא שאלה אותי מה אני עושה ואמרתי שהמורה שלי ביקשה ממני לראות אם אפשר להיות בחדר מחשבים ואז היא אמרה לי שהכיתה שלה נמצאת כרגע בחדר מחשבים ואמרתי "בסדר" וירדתי כמה שניות לפני שהגעתי לכיתה חברה שלי עצרה אותה ואמרה לי שיש על החולצה שלי מדבקות שכתוב עליהן: "חתונה","זוגיות" והייתי בהלם שעד עכשיו הלכתי עם המדבקות האלה וצחקנו היא הורידה לי אותן וחזרנו לכיתה. לאחר כמה זמן הגענו לים היינו שסירת מנוע קטנה הייתי הבת היחידה בסירה כל השאר היו בנים אבל בינהם הקראש שלי שמעתי את כולם צוחקים אבל דברים מוזרים שפשוט בדקתי באינטרנט מה זה אומר הקראש שלי ניסה להציץ לי בטלפון ומהר הזזתי את הטלפון והסתכלתי עליו בצורה תוקפנית אבל הוא הסתכל עליי במבט ציני לאט לאט התפתחה לנו שיחה ובסוף השיחה הוא אמר לי: "הדבר היחיד שאני שומע זאת את" הוא אמר את המשפט בחיוך אבל אני התייחסתי בצורה תוקפנית יותר מדי ואז הלכנו לאוטו ונסענו הבייתה הבנים לקחו אותי קודם לבית אבל בדרך שמתי לב שהנהג נוהג בצורה מהירה מהרגיל וידעתי שבעוד רגע תהיה כאן תאונה ובפניה הרביעית הייתה תאונה

מה הפירוש של חלמתי שהיה יום עם תחזית לא כל-כך בחלום

מה אומר חלמתי שהיה יום עם תחזית לא כל-כך בחלום ? - פתרון החלום

סירה

לפי האמונה הרווחת בשורה לגבי שינויים וחדשות. לפי תודעה רוחנית להיות בטלטלה

> חלומות נוספים המכילים 'סירה'

תאונה

לפי האמונה הרווחת צפוי משבר בין קרובים או ניתוק קשר כלשהו.

> חלומות נוספים המכילים 'תאונה'

מדרגות

לפי האמונה הרווחת אם עולים - שאיפות מתגשמות ועלייה בסטטוס,קידום והצלחה.. אם יורדים - ירידה במעמד,אובדן ההכרה והביטחון.

> חלומות נוספים המכילים 'מדרגות'

חולצה שלי

לפי האמונה הרווחת ביגוד בחלום אם החולצה היתה יפה נעימהומצאה חן בעיני החולם מדבר על דברים טובים הקורים לאדם אם החולצה קרועה מדבר על תקופה פחות טובה לאדם

> חלומות נוספים המכילים 'חולצה שלי'

עבר

לפי האמונה הרווחת צורך להפיק מידע נוסף מאירוע או חוויה שחלפו.

> חלומות נוספים המכילים 'עבר'

חצר

לפי האמונה הרווחת החלום משקף את הסביבה הקרובה של החולם.

> חלומות נוספים המכילים 'חצר'

חיוך

לפי האמונה הרווחת סימן לתחושה של נוחות ובטחון במחיצת מישהו אחר, או הסכמה שבשתיקה.

> חלומות נוספים המכילים 'חיוך'

ריקוד

לפי האמונה הרווחת מסמל הקדמה ליחסי מין, מתנות,הפתעות קשר רומנטי חדש באופק.

> חלומות נוספים המכילים 'ריקוד'

כיתה

לפי תודעה רוחנית מקום לימודים

> חלומות נוספים המכילים 'כיתה'

טלפון

לפי תודעה רוחנית הודעה

> חלומות נוספים המכילים 'טלפון'

יום

לפי האמונה הרווחת שיפור ענייניכם והכרויות נעימות.

> חלומות נוספים המכילים 'יום'

חדר

לפי האמונה הרווחת אם חדר בחלום מרוהט טוב, החלום מצביע על הצלחה בהתחלות חדשות.

> חלומות נוספים המכילים 'חדר'

דלת

לפי האמונה הרווחת אם חלמת על דלת של בית הוריך – צפויים לך הצלחה ושפע.

> חלומות נוספים המכילים 'דלת'

הורים

הרואה את אביו או אימו (לאחר שמתו במציאות) - שמחה תבוא לו. ואם נתנו לו משהו - שמחה רבה תבוא לו.

> חלומות נוספים המכילים 'הורים'

בית

הבית מסמל את הקשר של החולם עם עברו. קשר לפנימי הספיריטואלי. הצורך להיות מושלם. להגיע אל המנוחה והנחלה. אם אתה רואה את ביתך היכן שנולדת הוא הרוס, מחלה מממשת ובאה. אך אם הבית מסודר והכל במקומו, הרמוניה תבוא עליך. בית כללי מייצג מצב כספי. לחלום על בית גדול ומסודר מראה כי בקרוב תשפר את מצבך הכלכלי. אך בית הרוס עלול להצביע על מצב נפשי קשה ועל מחלות.

> חלומות נוספים המכילים 'בית'

חברה

לראות את חברה שלך בחלום זה סימן לפחד ממחוייבות. לראות אפילו חברה של מישהו אחר בחלום מיצג פחד ממחוייבות ופחד מהעתיד. לראות את חברה שלך עם גבר אחר מראה עד כמה אתה אוהב אותה.

> חלומות נוספים המכילים 'חברה'

לים

הרואה שרוצה הים להטביעו - ייפול בידי אויביו וירעו לו. הרואה שיחסר הים ויבש - מלך של אותה מלכות יוסר. הרואה שחסר הים - שר של אותה מדינה ימות. הרואה שהלך בים ברגליו - לא ילך למקום אחר ביום ההוא, וישמור את עצמו. הרואה שרוחץ בים - השקט יגיד. ואם המים עכורים - יריב עם אדוניו. הרואה ששט בים או בבריכה או בנהר או תוך מקווה - יתחבר עם אנשים טובים. הרואה ששט בנהר או בים ובו גלים גבוהים - אותו האיש ייהנה ממלך גדול ורב. הרואה עצמו ששט במעיין - יתחבר עם איש צדיק. ואם שתה מהם - הנאה טובה מאוד תבוא לו. הרואה עצמו שטבע בים - חולי או אובדן ממון יגיד. וי"א: צרה תעבור עליו ויינצל ממנה. וי"א: יבקש רחמים, כי אולי ימות. הרואה שרוחץ בים והמים מלוכלכים - יריב עם אדוניו, וסימן לחולי. הרואה שירוץ בים וטבע - עתיד ליפול בידי מלך רע, ורע לו. הרואה שיעוף בים וטבע - עתיד ליפול בידי מלך רע. הרואה עצמו שנפל בים - חולי יבוא לו ויתרפא. וי"א: הרואה שנפל בים או בנהרות ולא יוכל לקום - אבל יגיד. הרואה את הים סוער - ישלטו בני יפת על כל העולם - משמע אֶדומים. הרואה ים סוער בגליו - צער יגיד. הרואה ששט בים הגדול - אותו האיש ייהנה ממלך גדול ורב. הרואה שהים נחצה לשניים - יצפה לנס גדול

> חלומות נוספים המכילים 'לים'

לאוטו

הרכב מסמל את העצמאות שלנו והרצון להמשיך ולהתקדם הלאה בחיינו

> חלומות נוספים המכילים 'לאוטו'

בנים

אישה שיולדת בנים בחלום מסמל הצלחה, רווחה, פרנסה והרבה דברים טובים. לילדה מתבגרת לחלום על בנים - את זה אין צורך לפרש.

> חלומות נוספים המכילים 'בנים'

אוטו

אוטו ומכנונית בחלום: המכונית עבור הגבר מסמלת את הכוח הגברי ועובר האישה מסמלת את הגבר איתו הייתה רוצה להיות. ליסוע עם מישהו במכונית, חתונה קרובה. ליסוע עם מישהי במכונית, קנאה.

> חלומות נוספים המכילים 'אוטו'

שם

שם בעברית יכול להיות שם - כלומר להיות שם מבחינת מקום או שם של אדם. לחלום על שם של אדם הכוונה לפי האמונה הרווחת קשר ישיר לאותו אדם עליו חולמים על השם שלו.

> חלומות נוספים המכילים 'שם'

חולצה

לראות חולצה בחלום מסמל את היכולת שלנו להחלץ מצרה או להחלץ ממקום שבוא אנחנו לא רוצים להיות. לפי אמונה הרווחת חולצה מסמלת את יכולת ההתמודדות שלנו במצבים קשים.

> חלומות נוספים המכילים 'חולצה'

לא מרוצה מפענוח החלום האוטומטי ?

בחרו מומחה שיפענח עבורכם את החלום

גל פייטלסון

חלומות דומים

חלמתי שמישהו יורד אחריי במדרגות ממש עד

חלמתי שמישהו יורד אחריי במדרגות ממש עד למטה, מחזיק סכין יפניתואז היא נופלת לו. כשיצאתי מהבניין ראיתי מישהו אתיופי עם כלב או שני כלבים גדולים יושב על ספסל וכשאני יוצאת מהבניין הוא גם נעמד ומתחיל ללכת אחריי. לפני שנכנסתי לאותו בניין ראיתי כבר את אותו אדם.

יום הולדת לילדים

חלמתי של מישהי יש יום הולדת והיא

חלמתי של מישהי יש יום הולדת והיא עצבנית עלי

פרוש חלומות

להבין את החלום זהו אתר אינטרנט אשר מפענח ומפרש חלומות. פשוט יש להזין את החלום בתיבת הטקסט כפי שחלמתם אותו במילים שלכם לתאר את החלום. ללחוץ על הכפתור ולקבל פיענוח מיידי והסברים על החלום אותו חלמתם. כל הסמלים והמוטיבים בחלום יוסברו.