להבין את החלום Logo

חלמתי על אבא שלי שנפטר והיה נכה פענוח חלומות - להבין את החלום

תפריט כפתור

החלומות הכי ניצפים

We stand with Israel

פענוח החלום / פרוש החלום:

חלמתי על אבא שלי שנפטר והיה נכה קטוע רגל בחייו ובחלום אני מרימה אותו עם שתי ידיי ומעבירה אותו מהכסא גלגלים למיטה ומהאוטו לתוך הבית

מה הפירוש של חלמתי על אבא שלי שנפטר והיה נכה בחלום

מה אומר חלמתי על אבא שלי שנפטר והיה נכה בחלום ? - פתרון החלום

אבא

הרואה את אביו או אימו (לאחר שמתו במציאות) - שמחה תבוא לו. ואם נתנו לו משהו - שמחה רבה תבוא לו. הרואה את אביו או אימו (לאחר שמתו במציאות) - שמחה תבוא לו. ואם נתנו לו משהו - שמחה רבה תבוא לו.

> חלומות נוספים המכילים 'אבא'

בית

הבית מסמל את הקשר של החולם עם עברו. קשר לפנימי הספיריטואלי. הצורך להיות מושלם. להגיע אל המנוחה והנחלה. אם אתה רואה את ביתך היכן שנולדת הוא הרוס, מחלה מממשת ובאה. אך אם הבית מסודר והכל במקומו, הרמוניה תבוא עליך. בית כללי מייצג מצב כספי. לחלום על בית גדול ומסודר מראה כי בקרוב תשפר את מצבך הכלכלי. אך בית הרוס עלול להצביע על מצב נפשי קשה ועל מחלות.

> חלומות נוספים המכילים 'בית'

גלגל

לפי האמונה הרווחת מסמל את מחזור החיים. בנוסף, החלום עשוי לרמוז לחולם "לא ללכת סחור סחור".

> חלומות נוספים המכילים 'גלגל'

כסא

לפי האמונה הרווחת לראות כיסא בחלום מסמן חוסר אפשרות לקיים התחייבויות. אך כסא יכול גם לסמל ציפיה למשהו והיכולת שלנו להיות סבלנים.

> חלומות נוספים המכילים 'כסא'

כסא גלגלים

לפי האמונה הרווחת אתה שואף להגיע למעמד יותר גבוה בעבודתך אך הדבר מתנהל יותר לאט ממה שציפית

> חלומות נוספים המכילים 'כסא גלגלים'

מיטה

לפי האמונה הרווחת אם אתם רואים מיטה בחלום ויש לכם חשק לשכב עליה ולהירדם – אז יש לכם נטייה ללכת בעקבות משאלותיכם שלעיתים קרובות מזיקות לכם.

> חלומות נוספים המכילים 'מיטה'

נכה

לחלום על נכה מראה קשיים בזוגיות בדרך כלל. בחלום ייתכן ואתם נכים או שאתם רואים אדם אחר נכה. אם הנכות ממשיכה זו בעיה שאתם לא יודעים איך לפתור אותה, במידה והנכה מחלים בחלום כמו נכה שמתחיל ללכת בחלום לפי האמונה הרווחת מדובר על פתרון בעיות והצלחה כספית קרבה ובאה. לפי הקבלה נכה מחזיק חלק חשוב בעולם הבא ולכן זה הוא תקשור חשוב בשבילכם. נכות שונה, כמו יד חסרה - חוסר יכולת ביצוע. קטוע רגל פיסח בחלום חוסר יכולת להוציא דברים לפועל.

> חלומות נוספים המכילים 'נכה'

נפטר

לפי האמונה הרווחת אינו מציין מוות פיזי אלא חיים ארוכים ובריאים. מוות יכול לציין התחדשות של החולם בה הוא נפטר מכעסים,אכזבות,דפוסי חשיבה וכל מה שכבר אינו עובד עבורו.

> חלומות נוספים המכילים 'נפטר'

רגל

רגל או רגליים מסמלות את היכולת שלנו להוציא לפועל דברים והיכולת שלנו לקבל החלטה ולפעול. שבר ברגל המופיע בחלום מראה שאנחנו תקועים ולא מסוגלים להתקדם. זה יכול להיות שאלו אנחנו המחזיקים עצמנו אחורה ולא יכולים להשתחרר מהאמונות הישנות אשר כובלות אותנו, וזה יכול להיות מישהו אחר אשר - שם לנו רגל - ולא נותן לנו להתקדם. הרגל בחלום היא זו שלוקחת אותנו קדימה. רגל ארוכה היא היכולת שלנו להגיע רחוק.

> חלומות נוספים המכילים 'רגל'

שנפטר

לפי האמונה הרווחת אינו מציין מוות פיזי אלא חיים ארוכים ובריאים. מוות יכול לציין התחדשות של החולם בה הוא נפטר מכעסים,אכזבות,דפוסי חשיבה וכל מה שכבר אינו עובד עבורו.

> חלומות נוספים המכילים 'שנפטר'

לא מרוצה מפענוח החלום האוטומטי ?

בחרו מומחה שיפענח עבורכם את החלום

אלי רבנן מפענח חלומות עמוקים ומתקשר
אלי רבנן
דנית לווקינד מפרשת חלומות עם הבנה מיסטיקנית עמוקה
דנית לווקינד
גל פייטלסון תקשורת הבנה הקשבה ואהבה לפירוש החלומות
גל פייטלסון

חלומות דומים

אלימות מצד אבא בחלום

אלימות מצד אבא בחלום

חלום שאבא שלי שחי מרביץ לי וצעק

חלום שאבא שלי שחי מרביץ לי וצעק עליי

אני מוצאת את עצמי עם בעלי ז"ל

אני מוצאת את עצמי עם בעלי ז"ל בבית מלון בשני חדרים נפרדים ואני רואה את בעלי מסדר לו את החדר והוא החליט להוציא כמה רהיטים של החדר החוצה ואז אני דופקת לו בדלת ואומרת לו תכניס הכל שלא יחובו אותנו ברהיטים שחסרים אנחנו לא צריכים בעיות והתעוררתי



פרוש חלומות

להבין את החלום זהו אתר אינטרנט אשר מפענח ומפרש חלומות. פשוט יש להזין את החלום בתיבת הטקסט כפי שחלמתם אותו במילים שלכם לתאר את החלום. ללחוץ על הכפתור ולקבל פיענוח מיידי והסברים על החלום אותו חלמתם. כל הסמלים והמוטיבים בחלום יוסברו.



חלומות אחרונים באתר