פענוח חלומות בס"ד

חלומות על הוא יפה

נמצאו 28 חלומות המכילים הוא יפה - עמוד 2


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני מרחפת בין בין איזורים ושומעת קול באזני..מחפשת את הקול ומגיעה למדבר . רואה מולי איש עם עור שחום.מעם ראסטות ארוכות מכנס לבן ללא חולצה. מדבר אלי. אני לא שומעת אותו אז אני אומרת לו..מה? .הוא שואל את לא שומעת אותי? לפתע הפנים שלו מולי במרחק של כמה סנטימטרים. ותווי הפנים שלו ברורים והוא יפה מאד. הוא מדבר אלי ללא הרבה קול.. אומר לי משהו באוזן ואני מתבוננת בו ומתעוררת. לא זוכרת מה הוא אמר לי.

כשאתה חוזר הביתה אל תזרוק שום עטיפה והדרך תראה לך הרבה יותר יפה כשאתה יוצא לטבע שום פרח אל תקטוף העולם יפה פי אלף עם פרחים בנוף כי – העולם הוא כדור והכדור עכשיו אצלנו אם נשמור עליו היטב אז גם הוא ישמור עלינו . אם תראי בקבוק מפלסטיק קחי אותו אל המיכל יום אחד הוא עוד יחזור , אפילו בצורת גלגל הפחית שנגמרה היא אוצר אתה יודע קח אותה אל החנות תקבל מטבע . -כי העולם הוא כדור... גם לאמא ולאבא לפעמים צריך לומר שאפשר באופניים והאוטו מיותר נעצור בלב הפארק נערוך שם ארוחה ואחר כך ננקה עם כל המשפחה . -כי העולם הוא כדור... בגן או בכיתה או בטיול רחוק נותן לעולם חיבוק ירוק אני הראשון ששם לב כי העולם הוא יפה ואני אותו אוהב . קטעי קריאה- המשך אני לוקחת אחריות על הסביבה , את האשפה אני זורקת לסל – וחסל . אני לוקחת אחריות על הסביבה , אני חוסכת במים במיוחד כשלא יורדים גשמים מהשמים . אני לוקחת אחריות על הסביבה אני מפחיתה את הנסיעה במכונית . הליכה ברגל או רכיבה על אופניים משפרת את הכושר וההרגשה . אני לוקח אחריות על הסביבה . אני מביא את ארוחת העשר בקופסא או באריזה רב פעמית . חסל שימוש בשקיות ניילון . אני לוקחת אחריות על הסביבה . אני מצמצמת את השימוש בנייר . אני כותבת במחברת משני צדי הדף . ואני ממחזר כל מה שאפשר . כך אני שומר על הסביבה

כשאתה חוזר הביתה אל תזרוק שום עטיפה והדרך תראה לך הרבה יותר יפה כשאתה יוצא לטבע שום פרח אל תקטוף העולם יפה פי אלף עם פרחים בנוף כי – העולם הוא כדור והכדור עכשיו אצלנו אם נשמור עליו היטב אז גם הוא ישמור עלינו . אם תראי בקבוק מפלסטיק קחי אותו אל המיכל יום אחד הוא עוד יחזור , אפילו בצורת גלגל הפחית שנגמרה היא אוצר אתה יודע קח אותה אל החנות תקבל מטבע. כי- העולם הוא כדור... גם לאמא ולאבא לפעמים צריך לומר שאפשר באופניים והאוטו מיותר נעצור בלב הפארק נערוך שם ארוחה ואחר כך ננקה עם כל המשפחה. כי- העולם הוא כדור... בגן או בכיתה או בטיול רחוק נותן לעולם חיבוק ירוק אני הראשון ששם לב כי העולם הוא יפה ואני אותו אוהב .

הלכתי ברחוב אם חבר שלי ליד הבית ואיש אם כלב חצה את הכביש ואמא שלו צעקה מהחלון תקנה לי גם סיגריות ואני וכבר שלי עברנו ליד החלון והאישה ביקשה מאיתנו ליקנות לה סיגריות וירדה למטה ואמרה לחבר שלי שהוא יפה ורבתי איתה אל זה וכשה הסתכלתי לה בעניים היא ניראתה לי מוכרת וכשה לא הסתכלתי בעניים היא בכלל לא האיתה מוכרת

2 עמוד הבא >>