פענוח חלומות בס"ד

חלומות על ידך

נמצאו 24 חלומות המכילים ידך - עמוד 2


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

היינו בבית ספר במקום לא מוכר , ופתאום הופעתי במקום עם דשא. כל מיני תלמידים מהבית ספר ישבו על הדשא ואני התיישבתי ליד טובי . תומר היה המורה , והוא דיבר על מסיבת פורים והראה לנו איזושהי עוגה , והוא גם אמר שיש איזשהו טיול של שבוע לקיסריה . טובי ישבה ליד אביטל גבאי ואז משום מה שאלתי אותה 'את רוסיה ? ' ואז היא הסבירה משהו על זה שאחד מההורים שלה רוסי . הרגשתי שטובי מתקרבת מאוד לאביטל ומתחילה לנטוש אותי מהשיחות . אחר כך הופענו בבית ספר , ומשום מה כל התלמידים שהיו עם תומר הלכו לח'5 וראינו שהם לומדים.הייתי עם טובי בח'5 ועמדנו שם כאילו היינו צריכות משהו , ואני חיפשתי בעיניים את ניתאי . הוא לא היה שם. יצאתי בסוף מח'5 כשהכיתה התחילה להתרוקן. הלכתי לכיתה שלי וראיתי שרק הבנים נמצאים שם . רן התחיל להטריד אותי , לגעת בי ולהציק לי וניסיתי לצאת מהכיתה. צעקתי עליו וצרחתי עליו שיעזוב אותי , ואז התחלתי לבכות . כל מיני ילדים ראו שהוא מציק לי הרבה והם התחילו לצעוק עליו גם שיעזוב אותי וגם הם בכו. ברחתי מהכיתה ואז הלכתי לאמא שלי ושאלתי אותה אם אני יכולה ללכת למסיבת פורים ואז היא אמרה שלא כי אבא שלי אוסף אותי . הלכנו לבריכה אני , אמא שלי ולדוש ואז פתאום ראיתי את ניתאי בבריכה . שחיתי בבריכה לידו וניסיתי לגרום לו לשים לב אלי . ניסיתי כל פעם לשחות לידו ולהיתקל בו בטעות . בסוף הצלחתי והוא התקרב אליי וצחקנו הרבה , הוא עשה הרבה תרגילים מצחיקים בבריכה ודיברנו הרבה וניהננו . בסוף הופעתי פתאום באוטובוס שנסע לקיסריה לטיול של שבעה ימים , וישבתי ליד ניתאי ועוד כמה ילדים ואלכס ישב מלפני . דיברנו על איך אני וניתאי ראינו אחד את השני בבריכה וכל הזמן הסמקתי וחייכתי כמו דבילית והתרגשתי כשהייתי ליד ניתאי וכולם שמו לב כמה אני מאוהבת בניתאי ואז אלכס פתאום אומר ' וואו ליזה את ממש מאוהבת בו , את אוהבת אותו אפילו יותר משאהבת אותי '. ואני חייכתי כמו מפגרת והסמקתי כשהיסתכלתי על ניתאי וגם הוא חייך אליי. בסוף האוטובוס נעצר והיו הרבה ילדים באוטובוס, אז הייתי צריכה לצאת משום מה . ניתאי קם חיבק אותי ונישק אותי . וראיתי שטובי מחכה לי אז באתי אליה מהר , היה לה שפתון אדום חזק והיא הסתכלה עליי ושאלה ' למה התעכבת כל כך הרבה ?' ואז הסתכלתי על ניתאי והיא הבינה שבגללו התעכבתי. היא אמרה כזה ' איך הוא בחר בך כשאני הייתי לידך ? ' ואז היה לה צחוק מאולץ. גם אני התחלתי לחשוב למה . בסוף ירדנו מהאוטובוס ואז הוא התחיל לנסוע . התחלתי לרוץ אחריו ולנסות להשיג אותו , אבל הוא המשיך לנסוע . גם רן ועוד כמה ילדים רצו אחריו .

חלמתי שאני ואתה הלכנו ליד הבית שליי בליילה והיה חושך ואז אתה היתיישבתה בספסל ואני המשכתי ללכת בשביל חשוך והערתי עם הפלאפון ופחדתי ריאיתי את חגית מח' 3 חח גם בחושך ואז היא נעלמה . וחזרתיי בחזרה כי פחדתי ללכת כי חשוך שם ואז חזרתיי וראיתי אותך יושב בספסל ואז נפלי מחוסר שיווי משקל כזה ואז קמתי והיתיישבתי לידך ואז הילה באה ואמרתה " אתה יכול לבוא לרגע" ואז קמתה והחזקתי לך את הייד חזק ואמרתה רק כמה נשיקות וחיבוקים ואז צעקתיי עלייך לא ! אההה והיא ניכנסה לחושך הזה .. ואז הלכתיי ואתה קמתה והלכתה אחריי כל הדרך ואני לא היתייחסתי ואז ניכנסתי לקניון כזה ואתה כבר לא הייתה היינו כל הבנות ניכנסו למקוום עם המון המון איפור ואז הוציאו אותנו מישם אה ולפני שניכנסנו לאיפור היינו בקיוסק כזה קניתי גלידה ןוגם חנה קנתה גלידה וזה עלה לי 20 שקל ושנתתי את הכסף היא החזירה לי עודף של 17 שקל .. ושיצאנו מהאיפור נסעתי באוטובוס בחזרה הביתה וראיתי ילד מיתחבא מילד אחר והוצאתי אותיי מהבור שהוא היה בו כשהוא היתחבא וחזרתיי הביתהה ועברתי מאיפה שהכל התחיל והלכתי לישון במיטה שלי והיה שם איזהשהו ילד יושן לידי ואז היתעוררתי וראיתי אותו ואז אמרתיי לווו ההוריםם שליי פה והם היו בחדר שלהם .. והיה עוד משו איתך שאני לא זוכרת בתחנה שליד הבית שלי ..

אני חלמתי שאני יושבת במיטה ובן דודי יושב לידי ורואה סרט ואני אמרתי שגם אני רוצה לראות את הסרט הוא אמר בסדר ובסוף הסרט הוא הסטקל אליי כי בסוף הסרט היה כתוב אולי אהבת חייך לידך תון כדי שהוא מסתקל אליי ואני אומרת מה הוא אומר זה ומנשק אותי ואני לא יכולתי להגיד לא כי אני אוהבת אותו ובסוף שאינו סרס.

זה סוף צום ואתה ואני עומדים בתחנה של ביתר לכיוון למטה ומתישהו נמאס לעמוד אנחנו יושבים ישיבה מזרחית ומוציאים נעליים אתה מוציא נעליים שם ליידך ואתה מוציא לי תכפכפים מחביא לי אותם בצחוק אחכ עוד זוג מגיע מתיישב קצת אחרינו בסביבה גם ישובה מזרחית ואז מגיעים שלושה חסידים וגם מתיישיביפ ישיבה מזרחית ליידנו חסיד אחד שואל אותנו כמה זמן אנחנו ביחד אני אומרת לו 3 שנים ונותנת לך נשיקה על הלחי ולוחשת לך בסוד שעיגלתי ל3 שנים והוא כזה פשש והזוג הזה שישב לידנו אומר גם פשש ואז מתחיל לרדת גשם בהתחלה טיפות ואחכ גשם רציני וכולם קמים על הרגליים ואנחנו מנצלים תגשם לקצת רומנטיקה מתנשקים מתחבקים צוחקים ואז אנחנו עוברים למדרכה השניה כי ראינו שם את אסתי ורצינו להגיד לה שלום ואתה מוצא את הנעליים שלך בשניה אבל את הכפכפים שלי לא

מטייל לי ברחובות רוצה אליה, מחכה שהיא תבוא, בואי הנה, ותתני לי את ידך ונצעד לאורך החוף, כי בשבילי את היחידה שגורמת לי לצחוק.... מטייל לי ברחובות מחפש אותה, שקוע בדמיונות שם אני מחבק אותה, רוצה רק לומר לה שהיא בשבילי הכל, ובלעדיה אני כבר לא יכול, לא יכול....

2 עמוד הבא >>