פענוח חלומות בס"ד

חלומות על מעולם

נמצאו 156 חלומות המכילים מעולם - עמוד 12


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

סבתי (אמה של אמי ז"ל) נפטרה לפני כ 40 שנה ומעולם לא באה אלי בחלום. אתמול התעוררתי עם חלום מוזר ביותר. בטיול לאחד המקומות בארץ המדריך הראה לנו קבר שהיה מכוסה ע"י מזרון עבה. כשהמזרון הורם ניבטה אלי דמותה של סבתי ז"ל עם העיניים הטובות והחיוך המדהים שלה ותווי הפנים שזכרתי מאוד בלטו והיא קרצה לי קריצה מחוייכת. להדגיש, שמעולם היא לא הופיעה בחלומי ולא הזכרתי אותה מאז. מוזר ביותר .. אודה לפענוח החלום.

חלמתי על אימי זכרונה לברכה אשר באה אלי בחלום לראשונה לאחר 16 שנה . אני תחת התלבטות קשה אם להיפרד מבן זוגי לאחר שגיליתי כי בגד בי . אמא דלי אישה דתיה . היא הגיעה אלי מהודרת ויפה . ניסתה להיכנס מפתח הדלת חששתי לתת לה להיכנס . אל כאשר הסתובבתי ראיתי אותה יושבת בסלון ביתי עם הרבה אור סביבה . חוץ מתנועה של לא בידה לא הבנתי את תשובתה . שאלתי אם פגשה את אימו של בן זוגי אשר ניפתרה ומעולם לא הכרתי והיא אמרה לי שכן. אודה לכם אם תפתרו לי את החלום

חלמתי שאיזה ילדה קטנה, נראתה בסביבות גיל 6, עם שיער שחור וחלק, קוקיות ופוני, נותנת לי פתק עם כתובת (אני לא מכירה את הילדה הזאת במציאות). הגעתי לכתובת. זה היה בתוך עיר ענקית עם בניינים גבוהים מאוד ואפורים... עיר מדכאת כזאת. זה היה אחד הבניינים הכי גבוהים בעיר. נכנסתי למעלית. הייתה במעלית מראה גדולה, אבל לא ראיתי את עצמי. לא התייחסתי לזה... הגעתי לכתובת, צלצלתי בפעמון ופתחה את הדלת סוג של מכונה מוזרה, גם היא אפורה כמו כל הדברים האחרים בעיר הזאת. פחדתי מהמכונה הזאת, לאט לאט כל מה שהיא נגעה בו הפך גם למכונה מוזרה, מלאה בנפט, כמוהה. לאט לאט היא הפכה את כל העיר, כולל האנשים, למכונות! האנשים הפכו להיות חלק מהמכונה... זה היה ממש מפחיד. ואז רצתי למתנס, ממש באמצע העיר, ונכנסתי אליו שנייה לפני שהמכונה הספיקה לגעת גם בי... הרגשתי סחרחורת (זה היה המקום היחיד שלא היה בניין ענקי). היו בוא כמה אנשים שאיכשהוא לא הפכו למכונות. הם אמרו לי שהם ידעו שזה יקרה, אבל בשלב שבו הם גילו את זה זה כבר היה מאוחר מידי. ושיש רק תרופה אחת לבן אדם שהמכונה השתלטה עליו... התרופה הייתה החלק הכי מוזר בחלום: אני צריכה להכניס לתוך מגף חתיכה של מאכל מוזר כזה, לקשור את המגף בשרוך ולזרוק אותו עליהם... עשיתי את זה, והראשים של האנשים שזרקתי עליהם את מה שהאנשים מהמתנס האלה טענו שהוא תרופה הסתחררו מהר והם רק גדלו יותר! *כל החלק הזה של החלום היה אפור ומצוייר בעפרון. החלק הבא היה נראה אמיתי והיה צבעוני* ואז, פתאום, כאילו הכל השתנה והייתי במסיבה גדולה במסעדה מפוארת עם המשפחה של הילדה הקטנה. שאלתי מה קרה ואף אחד לא הבין על מה אני מדברת, כאילו מעולם לא הייתי בעיר הזאת וכלום לא קרה... התחלנו לרקוד ואז הגיע צוות של בלרינות, בינהם אחותי הקטנה. מיד אחרי הריקוד היא התחילה לרוץ, בוכה, רצתי אחריה ושאלתי אותה מה קרה.. היא אמרה לי שהיא קיבלה מכה ברגל. נשקתי לה ברגל ואמרתי לה שנלך הביתה, אל ההורים. הייתי נסערת, מבולבלת, על סף בכי. היא אמרה לי בסדר, נכנסו למכונית (לא יודעת של מי) והילדה הקטנה עם הפוני השחור אמרה לי תודה... ואז נגמר החלום. מה זה אומר?

חלמתי בין שישי לשבת חלום מוזר, זה היה מאוד מציאותי כולל רגשות טיילתי עם מישהו שהיה בן זוגי הרגשתי אושר עילאי ידעתי שהוא האחד שלי, טיילנו בטבע עם עוד אנשים/חברים שאני כבר לא זוכרת אבל את הקרבה אהבה בנינו החיבור ההרגשה שזה האחד ולתמיד אני זוכרת היטב, התחבקנו הסתכלתי לו על הפנים מקרוב וידעתי שהוא האחד, זה היה חזק ברמות שטרם הכרתי או חוויתי אושר גדול ואהבה ענקית אבל לאדם זר שמעולם לא פגשתי והוא לא הזכיר לי איש.... אני רווקה ולא בזוגיות חצי שנה.... אשמח לדעת מה פשר החלום?! תודה רבה, שבוע טוב! ובשורות טובות!

<< עמוד קודם 12 עמוד הבא >>