פענוח חלומות בס"ד

חלומות על שט

נמצאו 4,675 חלומות המכילים שט - עמוד 12


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שניצלתי ממות, הייתי בבילוי עם שני חברים. במהלך הערב פגשתי חברים מהעבר אמרתי שלום והתקדמתי. שני החברים חזרו קצת מוקדם ממני וכשאני הייתי בדרך חזור נתקלתי בהופעה מעניינית ובסיום ההופעה הרקדנים זרקו ביתים על הקהל. המשכנו למסיבה עם מלא חברים והיא מישהו שחשב שמתנחלים אליו אז הוא שלף אקדח , באותו רגע הגיע משטרה וכולנו ברחנו. הגענו למחסן שתייה והיו שם מלגזות עלינו עליהן כדי להתחבא והבחור ששלף אקדח התחיל לשחק בגבהים שלהן והרגשתי כמו במתקן בפארק שעשועים. בסוף עפנו באוויר וצנחנו עם מצנח. לאחר מכן גילנו שבאחד מסוגי השתיה שבמחסן מוחבא סם כלשהו. המשכנו לברוח וכולם נתקלו במחסן עם מלא דולרים בפנים. ישר כולם נכנסו לקחת לעצמם ואני ועוד כמה אנשים נכנסו אחרונים. לקחנו שטרות ובזמן שאנחנו עושים את זה הגיע רכב עם רובה אוטומטי והתחיל לרסס את כולם. אני ועוד כמה אנשים ניצלנו ועוד מישהי שלאחרונה התקרבתי אחיה ניצלה בזכות זה שהיא בדיוק נכנסה לאוטו שלה.

כל פעם שאני חוזרת מירושלים אני חולמת על אבא.... הפעם בחלום זה שאני נוסעת לאבא.. על אופניים. כי רק ככה אפשר להגיע אליו. הוא נמצא בתוך שוק מרוקאי מהמם שהכל מסביב ירוק ופרחים.. בצד השני ים או אגם... והוא מחכה לי שם. יושב ליד דוכן של אוכל משהו שנראה כמו חמין . עם עובדים מקומיים לבושים בבגדים מסורתיים מרוקאים ותרבושים.. והוא אומר לבן אדם שם להכין לי צלחת. הוא מביא לי ביצה קשה חומה מהחמין . מקלף לי ומבקש שאוכל כי רק את זה הוא אוהב. ואנחנו יושבים שנינו ואוכלים. הוא מספר לי שטוב לו פה. מקום מהמם. מחבק אותי ואני נוסעת משם. ואז אחכ אני חולמת שאני מספרת לדודי על החלום הזה.. ומשחזרת לו אותו שוב... חלום טוב חלום שלום. מת שמביא משהו לאכול ואכלתי ממנו זה אומר שפע גדול פרנסה טובה ומקור כסף גדול ובלתי צפוי.

היינו בגן שעשועים עם רוי אגם ואושר ואושר היה עם רונן ואז לקחת את רונן רגע לצד ואמרתי לו שאי אוהבת אותו והייתה נשיקה ואז הוא הלך וזה.. ואז היינו צריכים לחזור אבל אגם הלכה חצי שעה לפני שחזרנו יהי הייתה לי תחושה ממש רעה ופתאום אני רואה תגופה שלה והיא מחבל בבית שלה וברכנו לגן שעשועים התקשרנו למשטרה והיא הייתה בדרך ואז פתאום יש מאחורינו מולנו בצדדים מחבלים כאלה אבל הם היו בלי רובים הם נילחמו בנו

אני אמא שלי ואחותי היינו במלון ואז הלכנו הבית ובדרך זה היה כביש ומסביב שטח והיו משפחה שהולכת ברגל לפנינו ואיתם ילד קטן ואותו ילד היה ילד שיש בגן של בן דוד שלי ואותו ילד מציק לו בגן.בקיצור הילד היה רחוק קצת מהם ודרסנו אותו לא שמנו לב אמא שלי נהגה ואז אחרי דקה אמרתי אמא דרסנו ילד חזרנו אחורה וראינו אותו וזהו מפה אני לא זוכרת

היינו בגן שעשועים עם רוי אגם ואושר ואושר היה עם רונן ואז לקחת את רונן רגע לצד ואמרתי לו שאי אוהבת אותו והייתה נשיקה ואז הוא הלך וזה.. ואז היינו צריכים לחזור אבל אגם הלכה חצי שעה לפני שחזרנו יהי הייתה לי תחושה ממש רעה ופתאום אני רואה תכופה שלה והיא מחבל בבית שלה וברכנו לגן שכשעונים התקשרנו למשטרה והיא היתה בדרך ואז פתאום יש מאחורינו מולנו בצדדים מחבלים כאלה אבל הם היו בלי רובים הם נילחמו בנו

<< עמוד קודם 12 עמוד הבא >>