פענוח חלומות בס"ד

חלומות על משהו

נמצאו 5,466 חלומות המכילים משהו - עמוד 126


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

ילדה מהיסודי שלא אהבתי בכלל באה לי בחלום. החברה הכי טובה שלי לא באה לבית ספר. אותה ילדה שכבר בבית ספר אחר(אני בחטיבה) באמיתי חלמתי שהיא באותה כיתה איתי,היא התיישבה לידי, נגסה לי בירקות שהבאתי אבל לא אכלה הכל בטענה שיש הרבה קלוריות, התכנות לחנות ספורט לקנות משהו אך יצאנו בידיים ריקות, בשיעור מתמטיקה אותה ילדה שאלה את המורה למתמטיקה למה היא קנתה לי ברד, המורה אמרה שלי מגיע, אני זוכרת שבחלום רציתי לבפר לחברות שלי על מה עבר עלי בבית ספר אך ראיתי כמו חזון חזק שהילדה הזאת שתלה לי משהו בטלפון אז לא סיפרתי, ובכך החלום הסתיים.

חלמתי שאני רואה את עצמי בבית שונה ובן זוגי מזמין זוג חברים לא רצויים, התעצבנתי ויצאתי מהבית עם ביתי הקטנה והלכתי לבית הקברות לדבר עם אמא שלי בקבר. מצאתי את עצמי מדברת עם קבר של מישהו אחר שלא מכירה היו מלא עצים ירוקים באיזור. היתה לומה שעברתי אותה והתחלתי לחפש את הקבר של אמא כביכול היה על קטע הררי...ירדתי במורד הבית קברות הלכתי דרך שביל והיו מלא קברים.בסוף מצאתי את הקבר...היה עליו קצת אבק ומה שהטריד שראיתי מגפיים בצבע כחול ליד הקבר שלה זאת אומרת באיזור שאני עומדת מול הקבר עצמו. אחרי שסיפרתי לה התחלתי ללכת חזרה כדי לצאת ופתאום מצאתי את עצמי עולה על גבעת דשא ירוק ממש מטפסת עליו.שהגעתי לאמצע היו שיירה שך אנשים שהתפללו בנוצרית על איזה מת...ופה נזכרתי שאני צריכה להגיד לאמא עוד משהו..חזרתי כביכול לבית ישן... שם היא היתה בחדר ניפרד...הכניסה היתה ישירות לחדר שלה וביידי כביכול בובה שמשום מה חשבתי שזו הבת שלי. עלינו 3 מדרגות ונכמבו יחד למיטה לישון ולדבר..ושסיימתי יצאנו לקחתי את הבובה ויצאנו...נתקלתי בפח זבל וראיתי על הבת שלי ועלי מסננת של מסיכת אבכ... ואז התעוררתי בבהלה

חלמתי שאני עומדת מול המראה ואני רואה שנשאר לי איפור בעין ואני מנסה להוריד במגבון מים וכלום לא עוזר השחור לא יוצא לי מהעין בחלום יש לי חבר והוא מתנהג אליי לא יפה ואני מפחדת שהוא יפגע בי ויעשה לי משהו רע אני נכנסת עם אמא שלי למקלחת ואני מספרת לה והיא שומרת עליי ואז הוא הולך אני הולכת למספרה ואני מסדרת את השיער עושים לי צמות ומחליק ויוצא לי עשן מהשיער ואז אני פוגשת את אמא שלו והיא ממש חמודה היא עושה לי גם מחליק בשיער ואז אני מגיעה הביתה שהשיער שלי לא לטעמי קצת מבולגן ואני רואה ידיד טוב שלי ישן על השולחן אני מרימה לו את הראש ואני אומרת לו שישן במיטה שלי לפני כן אני פוגשת שלושה נערים שמצלמים אותי ללא רשותי ואז אני לוקחת להם את הטלפון אחרי שבא אבא של אחד הילדים ואני מנסה להסביר לו מה קרה כי הוא לא יודע עברית ואז אני לוקחת טלפון לילדה אחת יש להם מלא טלפונים ביד לילדים ואני רואה תמונות שלי שצולמו אני מוחקת ואז אני רואה תמונות של סבא שלי שנפטר ואני פורצת בבכי

אז אני ועמית היינו במקדולנדס בצומת הזאת שליד רופין שיש שם גם סטימצקי ואני גנבתי שלטים של עסקים וכעסו עליי והיה גם מיו מכונות שעושות אבק צבעוני וחשבתי שלא יקלטו במצלמות אבטחה אבל קלטו ועשו הקרנה ציבורית וגילו שזו הייתה אני למרות שאמרתי שזו הייתה שאני כדי להתחמק ממבוכה ואז קרה משהו שאני לא זוכרת אבל כולם מתו חוץ ממני מעמית ומהמורה שלי לחרב שמסיבה מסויימת הייתה שם והיא אמרה שהיא ידעה שזה יקרה והלכה לקינמון כדי לחפש ניצולים והיא אמרה שאנחנו חייבים להתחבא לפני שהם יבואו. בחנות קינמון מצאנו מישהו שנראה כמו מגנס צ׳ייס וקוראים לו מגנס ואז הלכנו לחנות Be וזה הפך גם לסופר והתחבאנו שם בקופסא ומצאו אותנו איזה איש אבל המורה שלי לחרב זרקה עליו בקבוק בירה והוא התעלף ואני גנבתי מיץ מנגו ומים בבקבוק מפואר מאוד והלכנו לסוף החנות ואז החנות הפכה מסופר לסופר+הבית של סבא וסבתא שלי+חוג שחייה מאוד מבולגן. עמית אני והמורה שלי לחרב תכננו לברוח אבל לא יכולנו כי רדפו אחרינו. אז אני הייתי בסלון בבית של סבתא שלי עם בן דוד שלי ודוגה ודוגה טסה לגאורגיה ואני שיחקתי עם בן דוד שלי קטאן עם חוקים חדשים והם שבמקום מי שמוציא מספר קטן מ-6 יורים עליו חמש יריות כואבות מאוד משחקים קטאן שיש כאלו עם רובים והם צריכים להרוג כאלו עם רובים גם כמו לייזר טאג וגם יש את הדבר הזה שאמורים לפגוע בו אבל זה רובים אמיתיים ועמית הייתה גם שם אבל היא הצטרפה באמצע. אחר כך חזרנו לסופר+הבית של סבתא שלי+חוג שחייה ואני ועמית נרשמנו לטורניר כזה של קטאן עם הרובים בבריכה ואחרי כל טורניר הלכנו להתקלח כזה במקום הזה ופעם אחת כל השירותים והמקלחות חוץ מאחר לבנות ואחד לבנים התקלקלו והיה תור ממש ארוך והלכתי כי שיעמם לי למקום הזה של החוג שחייה שהיה ריק והגעתי למסקנה שיש לי ולעמית כוחות על. יצאתי החוצה ולייד סטימצקי היה אגם כזה וניסיתי לשלוט במים וזה עבד לי רק כלפיי מעלה וזהיצא כמו גייזר ואז שאלתי את עמית מה נסגר עם זה והיא אמרה שלה יש כוחות מים וזה לא אמור להיראות ככה ואז הגעתי למסקנה שיש לי כשפות אדמה וזה איך שגרמתי למים לעלות ככה ואז פערתי תהום ענקית באמצע הסופר+הבית של סבתא שלי+חוג שחייה ואז הנקודת מבט שלי הפכה להיות של מגנס (מההתחלה) והוא מאוד רצה לצייר אז איזה מישהו מהניצולים (היו ניצולים הל הצטרפו באמצע אני אפילו לא זוכרת מתי אבל הם הגיעו) עזר לו ומצא לא מחברת ציור וקלמר ושטויות כאלו של ציור והם קנו אוכל ותיק ואז המורה שלי לחרב חילקה את כולם לחדרי אפוקליפסה והם היו מאוד מאוד מתפרקים הקירות התפוררו והיה ממש מסריח שם והמיטות היו אפילו לא מיתות ומגנס חולק לחדר עם הניצול הזה והתמזמז איתו. וככה נגמר החלום ואני במתח אם פלשו אלינו בסוף. וזה היה אחלה חלום ואננ במתח מה קרה לכולם בסוף

אותה לחלום הקודם. הפעם ראו לה את הפנים, לא הכרתי אותה. להגיד לה שזה היה סתם כי זאת הייתה אוירה טאתה לא באמת אוהב אותה אלא שרק שמחת לרדת לה. הלכתי אליה ואמרתילה שלא ידעתי שהיא התאהבה בי ושנכון זו הייתה האווירה באותו זמן אבל שכן אנחנו יכולים לצאת ולהיכנס לקשר. ואז ירדתי לה לאות האהבה שלי אליה. (עכשיו קרה משהו מזעזע)מתי שאני יורד לה הרגשתי משהו בפה שלי, הוצאתי אותה וזה היה חתיכת בשר הסתכלנו אחד על השני ונבהלהו מהמראה (כי זה כאילו בשר שלה מאיבר המין)ואז התעוררתי.

<< עמוד קודם 126 עמוד הבא >>