פענוח חלומות בס"ד

חלומות על משהו

נמצאו 5,466 חלומות המכילים משהו - עמוד 129


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שההורים שלי לא היו בבית הם נוסע לאנשהו ואני גם באותו לילה לאנשהו עם חברים ושחזרתי לבית ראיתי אוטו גדול בחצר של הבית שלי וכל הגינה מבולגנת בהתחלה לא התייחסתי לזה חשבתי שאבא שלי נתן למישהו לחנות אצלנו ואז נכנסתי לבית ויצאתי ממנו שוב וראיתי שהרכב לא שם וראיתי חבורה של אנשים מפרקים איזה רכב בשטח לידנו אני נבהלתי וראיתי שהגינה שלי שבורה וכל הריהוט של הגינה שבור וישר רצתי לדלת של הבית לפתוח אותה וכשפתחתי מישהו ערבי בא אלי לדלת מסטול כנראה הוא אחד מהגנבים ונכנס איתי לבית. בהתחלה הוא היה גבוה ומטושטש ומפחיד אבל אחרי כמה רגעים הפחד ממנו ירד והוא הפך להיות יותר נמוך ממני. בזמן שהוא מחפש אוכל בבית ומטיל אימה אני חושב איך אני מכניע אותו והצעתי לו לאכול משהו בבית היו איתי עוד שני אנשים שאני לא יודע מי הם גבר ואישה שהם היום חלק מהבית ולא הרגשתי מאויים מהם כאילו הרגשתי שהם היו חלק מהבית שלי. כאשר הגנב מצא את מה שבאלו לאכול חנקתי אותו ודקרתי אותו בכל הגוף וזרקתי אותו מהבית החוצה

חלמתי שנסעתי שההורים שלי לא היו בבית הם נוסע לאנשהו ואני גם באותו לילה לאנשהו עם חברים ושחזרתי לבית ראיתי אוטו גדול בחצר של הבית שלי וכל הגינה מבולגנת בהתחלה לא התייחסתי לזה חשבתי שאבא שלי נתן למישהו לחנות אצלנו ואז נכנסתי לבית ויצאתי ממנו שוב וראיתי שהרכב לא שם וראיתי חבורה של אנשים מפרקים איזה רכב בשטח לידנו אני נבהלתי וראיתי שהגינה שלי שבורה וכל הריהוט של הגינה שבור וישר רצתי לדלת של הבית לפתוח אותה וכשפתחתי מישהו ערבי בא אלי לדלת מסטול כנראה הוא אחד מהגנבים ונכנס איתי לבית. בהתחלה הוא היה גבוה ומטושטש ומפחיד אבל אחרי כמה רגעים הפחד ממנו ירד והוא הפך להיות יותר נמוך ממני. בזמן שהוא מחפש אוכל בבית ומטיל אימה אני חושב איך אני מכניע אותו והצעתי לו לאכול משהו בבית היו איתי עוד שני אנשים שאני לא יודע מי הם גבר ואישה שהם היום חלק מהבית ולא הרגשתי מאויים מהם כאילו הרגשתי שהם היו חלק מהבית שלי. כאשר הגנב מצא את מה שבאלו לאכול חנקתי אותו ודקרתי אותו בכל הגוף וזרקתי אותו מהבית החוצה

חלמתי שאני ואבא שלי הולכים לים ואנחנו יושבים בתוך אזור שיש בו מים כמו שלולית מים גדולה לא בים עצמו וקצת גלים ששוטפים לי חצי גוף מהמים האלה ואחר כך אנחנו נמצאים ליד מקום שיש בו מסעדות בחוף ואני יושבת עם מלא מפורסמים ואני מנסה ליצור שיחות איתם ואני נראת לא הכי טוב שמלה פשוטה השיער לא מסודר כמו שאני אוהבת משהי יושבת לאבא שלי על הרגליים ואמר שלי עומדת בבר ואני מרביצה לבחורה שישבה על אבא שלי והיא פתאום נראת ילדה אמא שלי נראת כמו שהייתה צעירה אחר כך אני הולכת ויושבת בחבורה ואומרים שיש בחור מפורסם שרוצה להתחיל איתי להיות חבר שלי והוא אומר שהוא רוצה פופקורן אני הולכת להביא לו כי היה מלא בריצפה אני אוספת קצת ביד ואני רואה שהוא לא נמצא ואני רואה את החברות שלמדו איתי בבית ספר מחופשות ואני רוצה להסתדר להראות טוב ואני רואה שכל הטלפונים שלי ושל המשפחה שלי על שולחן אני מרימה כמעט לכולם אין סוללה ומשהו מבקש לעשות שיחה מהטלפון אני נותנת לו ולוקחת את הטלפונים

את התגייסת ולא היה לך טוב התפקיד אז סיפרת לי שאת עוברת לפלחץ או חיר גבולות ואמרתי לך מה ככה בקלות עוברת והסברת לי שלא טוב לך וחבל אז את עוברת ואבא שלי ואני נסענו יחד באוטו וראינו אוטובוס שהתקלקל ועצרנו לעזור לו וראינו שזה חיילים של פלחץ באוטובוס ואבא שלי התחיל לדבר עם הבכירים שלא טוב לי ושאני יעבור לפלחץ והם אמרו שיש דרך ואז יצא שאני את ורונה קורן עוברות יחד ואני הייתי לחוצה על זה עם יהיה לי טוב או עם זה יהיה כמו אנקורי ובנתיים היה לנו טקס כזה של פרידה אז הקצין שלי עשה לי ולך פרידה כזאת אישית ( היית בחיל האוויר גם ) ושאל מי רוצה להתחיל ואמרתי שאת כי אני אבכה והוא עשה לך מצגת כזאת וסיימתם ואני הלכתי איתו והוא עשה לי מין מסלול כזה עם תחנות שמראות לי שהוא מכיר אותי והכל היה בריצה ממש ובסוף הגענו לבית שלו ורצתי אחריו ונפל לי כדור אדום וטלפון אז הגענו וחזרתי לחפש את זה והוא אמר יופי זה יתן לי זמן לסדר ואחותו הקטנה הייתה בבית ונכנסו והיה שם תחנה עם חטיפים שאני הכי אוהבת והייתי צריכה לאכול ובסוף היה משהו בקטנה כזה אבל כל זה היה על המיטה ואז אמרו שהטקס מתחיל ואנחנו צריכים להגיע אז היה חלק של משימה אחרונה כזאת של החיילים ושלי ושל הודיה וסיימנו והיה מצגת בשבילינו ונכנסו לאוטו ואני הייתי עם מלא חששות כי הרגשתי פספוס אבל הייתי שמחה לעבור למשהו טוב ואז שאלתי את הודיה עם יהיה בסדר והיא אמרה בטח שיהיה בסדר ולפני זה סיפרתי לקצין שלי למה חששתי לעבור תפקיד ומה היה לי באנקורי והוא ממש הקשיב ולא סיימנו את המרוץ הזה שלי והוא אמר שהיה משהו חשוב בסוף שלא סיימנו והתעוררתי

חלמתי שהייתי בבית ספר ועשיתי משהו שהוא לא ממש בסדר ואז התחבאתי בחדר המורים מאחורי הכיסא שהיה שם המורים שהיו שם ניסו להסתיר אותי ואז מישהו נכנס וניסה להרביץ לי ואני נלחמתי בו ואז שמעתי בחלום שלי "למה זה עושה לך טוב להוציא גרון של אנשים" משהו דומה ממש למשפט הזה ואז הבנתי שהוא מנסה הרוג אותי הוא ניסה לחנוקת אותי ואני הרבצתי לו וברחתי מימנו

<< עמוד קודם 129 עמוד הבא >>