פענוח חלומות בס"ד

חלומות על כז

נמצאו 2,738 חלומות המכילים כז - עמוד 14


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

דלת לבנה גדולה 4 חברים שחורים שלא רואים את הפנים שלהם אחד מהם עם שיער ארוך שיש לו נשק יכול להיות בחורה ומהדלת יוצא ליצן עצוב ומהצד השני ליצן שמח ובמרכז דמות גדולה שאין לה תווים פנים והוא או היא עם השעיר יורה על הליצן העצוב ועל הליצן השמח ועל הדמות ולא פוגעת ומעבירה את הנשק וכולם אותו דבר חוץ מהרביעי שיורה הורג את הליצן העצוב וכשהוא יורה על הדמות הגדולה היריה חוזרת אליו והורגת אותו

חלמתי שאני נמצאת במקום כזה כמו שביל ירידה כזו והרב קוק ובתשבע כאילו נמצאים שם ואני עם אבא שלי פתאום ואנחנו יורדים את הירידה הזו כמו כביש כזה ורכב נוסע אחרינו שחור גדול וכאילו אני יודעת שהרב קוק שם ואז אני מגיעה למקום כזה עם מלא נרות נשמה ואני אומרת לאבא אני כל יום מדליקה נרות טאז הוא אומר לי תדליקי לרבי מאיר והרמב״ם ואז אני ממש שרה כזה עננני אלהא דמאיר ענני ואותו דבר לרמב״ם ואז אני מגיעה למלון אמא שלי והאחים שלי נמצאים שם וכאילו בחלום אני מספרת לה את החלום ואז אמא שלי אומרת לי שניצלנו ממשהו כמראה היה צריך להיות משהו וניצלנו

כביש בצד אחד עומד נמר כתום בצד,שני עומד נמר לבן אני נמצא בכיון השמאלי לא רחוקה מהכביש הנמר הכתום סתם עומר והלבן רוצה לבוא לכיווני אבל משהו עוצר אותו,הם מחכים לי אני באה לכיוון וניראלי הייה שם עוד מישהו אז אני כזה אומרת להם לנוע אחורה ולחזור כי אנשים מפחדים ואז הם הולכים ואני במקום ללכת אחרהם עושה סיבוב בעקפין...היה גם משהו עם נרות נוי

חלמתי שאני וחברה יוצאות לאנשהו בלילה כזה כמו מסעדה או פאב.. ויש עוד אנשים אבל לא זוכרת מי… ואז אני וחברה נכנסות לבית גדול ויש שם כמו כל מיני יצירות אומנות של קרמיקה ואוספים של אומנות ואז אמא של החברה מופיעה ואומרת שזה הבית של המשפחה שלה אבל שהחברה עוד מעט עוברת דירה ליהוד … שהיא קנתה בית פרטי ביחד עם אחותה ואני אומרת לחברה שנמצאת איתי שגם אני עוברת ליהוד לאותו רחוב ונהיה שכנות

אני כבר לא תלמידת תיכון סיימתי את כל הבגרויות אבל חלמתי חלום שנגשתי למבחן בגרות בלשון וקיבלתי 35% ואני נורא התבאסתי ואפילו כמעט בכיתי למורה בחלום למה קיבלתי ציון כזה ובחלום היה תיאור כלשהו שכאילו לפני כן הגשתי מבחן התוצאה הייתה הרבה יותר טובה מהאחרונה הגשתי את המבחן האחרון שזה היה חלק נוסף מהמבחן והוא היה 35 בציון הסופי 'לו והייתה לי תחושה כאילו המורה עשתה לי בכוונה בחלום

<< עמוד קודם 14 עמוד הבא >>