פענוח חלומות בס"ד

חלומות על משהו

נמצאו 5,466 חלומות המכילים משהו - עמוד 135


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני נמצאת בזירת פיגוע עם אבא שלי ואחיין שלי ברכב, ואני צועקת לאבא שלי שלא יסע לאזור שבו יורים והוא ממשיך ליסוע לכיוון היריות. אני רואה מלא אנשים רצים ובורחים מהזירה ואבא שלי בכל זאת נוסע, ואז הוא פונה ימינה ברחוב ועוצר את הרכב ואני צועקת ומתחננת לו שימשיך ליסוע . והוא לא מקשיב לי ומוציא את הפלאפון אומר לי שהוא צריך לסיים משהו ואז הוא יסע ואני רואה את המחבל מתקדם לכיווני ואני מתחננת לאבא שלי שימשיך ליסוע והוא לא מקשיב לי. ואני מסתובבת ורואה את המחבל בחלון ואז הוא יורה בי ומתתי

חלמתי שאני מאבדת את ההכרה כתוצאה מתאונה או מכה ( לא יודעת ממה החלום מתחיל באיבוד הכרה אין כאילו הקדמה לחלום ככה מתחיל ) אבל משהו שגורם לי לראות אפור להסתחרר להרגיש שאני רואה אפור ואני כאילו אומרת לעצמי קומי מהר אסור לך לאבד את ההכרה ומתוך ההתעלפות הזאת במוחעיניים ( אין נפילה או משהו) אני מתעוררת

חלמתי שאני קמה בבית שלא שלי, מה שהתברר אחר כך הבית של בת דודה שלי. ומהרגע שקמתי הכל התחיל להיות מוזר כל הבית היה מלא באנשים, בני דודים שלי , אחים של אמא שלי. ומשום מה היו כמה כאלה שלא קשורים , כמו 2 בני דודים של חברה שלי.( אחד אני מכירה טוב ועל השני הייתי דלוקה לפני הרבה שנים אבל אחנו לא באמת מכירים) קראתי להם והם נעלמו חיפשתי אותם בבית, שהיה קטן ולפעמים גדול. ניסתי להבין מה קורה אז רציתי להכין קפה כדי להתעורר אבל משום מה , כל פעם שניסיתי משהו אחר הסיח את דעתי . פתאום אכלתי או עזרתי להם לאט לאט שמתי לב שהבית מתרוקן . ושמשום מה כל מי ששם הורס אותו כי בת דודה לי עוברת דירה. כל הניסיונית להכין קפה נכשלו דיברתי איתה על המעבר ועל החששות והיא שתיפה אותי בהם . וזה כל מה שזכור לי

חלמתי על משהו מפחיד וכל פעם שאני נמצא במצוקה אני מתקשר לדוד שלי למספר הטלפון של הבית שלו שאותו אף פעם לא ידעתי וכל פעם שהוא ענה התעוררתי וזה חזר על עצמו שלוש פעמים ברצף.שאלתי את דודי אם הוא מכיר את המספר את המספר שהופיע לי בחלום ומסתבר שזה המס בית שלו.

חלמתי חלום על הבית הקודם שלי אותו מיקום רק כשניכנסתי הוא היה גדול עם מלא מלא קומות 17 או 27 לדעתי והדירה שבה גרתי הפכה לשירותי נכים הלכתי לבית עם נבו ושם כשעלינו בקומות ראינו מישהו שאמר לנו איזה משהו ואז ירדנו במדרגות וראינו ילדים ומורה וילדה שלא גילחה את הרגל השנייה שלה והתפדחה מזה אחר כך חזרתי איכשהו לבית שוב והייתי שם בסוג של מאגר וראיתי שם בנים חתיכים במאגר והלכתי לחפש אותם עם אריאל ועוד כמה בנות אני חושבת שגם אוריה הייתה שם והיה שם איזה שם עם שם משפחה וינץ באחת הדירות נראלי וזהו התעוררתי. אולי קראו לו גיא או תום וינץ. זה לא היה חלום פריצה!

<< עמוד קודם 135 עמוד הבא >>