פענוח חלומות בס"ד

חלומות על הרכב

נמצאו 1,584 חלומות המכילים הרכב - עמוד 137


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

הבית שלי היה שונה לגמרי כאילו ההרכב שלו כאילו עשינו שיפוצים או עברנו בית לא זוכרת כזה נסענו בג'יפ של אמא שלי , היא חבר שלה אח שלי הקטן ואני ופתאם אנחנו רואים איש עם כזה כובע גרב עם כמה אנשים חלפנו על פניו אחרי זה שוב הגענו כאילו לאותו מקום הוא לא זז משם הוא היה שם ואמא שלי בטעות דרסה לו תרגל והוא נפל והיא פשוט המשיכה הלאה אפילו לא עצרה לשאול מה שלומו וכאלה כי היו שם אנשים איתו

אני נוסעת ברכבי הפרטי , מתנגשת ברכב אספנות מסוג חיפושית בצבע קרם , מתעלמת מכך וממשיכה בדרכי , אני מגיעה לחנייה ובאה לחנות אחרי רכב ישן אדום שלפניו יש רכב אספנות מרובע באותו צבע של רכב האספנות הקודם , ומלפניו קיר אני מתחילה לחנות לאט אך פוגעת ברכב האדוםאני ממשיכה לנסוע עד שאני מועכת את רכב האספנות לגמרי ( הרכב בינינו כאילו התאדה ) ואז אני יוצאת מהאוטו וחושבת כי עליי להשאיר פרטים , אך אני מפחדת ואני חושבת איך אפשר לבשר לאדם שהאוטו שלו כל עולמו שהרסתי לו אותו .

חלמתי חלום שמישו ערבי רודף אחריי אפילו רץ אחריי ואני בורחת לוקח אותי איתו ברכב ומגיעים לאיזשהו מקום ואני בורחת והוא רודף אחריי וגם חלמתי שגנבתי רכב ואני נוהגת בו ואני לא יודעת את ההילוכים ובכל זאת אני מתעקשת למרות שאין לי רישיון משו מוזר והיו בחלום איתי אנשים שאני מכירה נתתי למישו מהם את המפתחות של הרכב והוא אמר לי זה אצל אבירן ואני נמצאת במקום רחוק ואני רואה את הרכב לידי ורק המפתחות לא אצלי כי רציתי לברוח והתעצבנתי ופחדתי שהבנאדם הזה שרדף אחריי לא ימצא אותי חשבתי שהוא רוצה להרוג אותי אנשים שהיו איתי בחלום עזרו לי לברוח מנו

חלמתי שאני הולכת עם נמרוד וזיו ושי לרופאה שלנו נגה בר ניצן לקחת אישור מחלה ופתאום אנחנו הולכים על מסלול כזה מוזר וכמו בוויפאוט עף מאחורי מן קרש מלא מסמרים שנדפק ישר על כל החלק האחורי של הגוף שלי וכמובן הורג אותי במקום. כמובן שאני עדיין נראית והילדים מודעים לזה שמתתי אבל אנחנו ממשיכים לתפקד ומגיעים לרופאה והיא כמובן נותנת אישור ואומרת לי בואי אני יוציא לך את הקרש את לא יכולה להסתובב ככה,אני מתחילה לצעוק שזה יכאב לי והיא אומרת לי מה פתאום את כבר לא מרגישה כלום ובאמת אחרי המסמר הראשון שמתחיל מלמעלה בגב אני רואה שזה לא כואב והיא משחררת אותי מהקרש. אני מתחילה לנסוע עם הילדים הביצה ופתאום נתקע לנו הרכב.כמובן שאנחנו מנסים לדחוף ובסוף מצליחים להניע,הילדים רואים אותי עדיין אבל אנשים מסביב לא. פתאום אנחנו בבית ואני רואה שכולם מתכוננים לקראת הלוויה שלי וחלק מהאנשים רואים אותי וחלק לא,עופר כן ואני מדברת איתו תראה כמה אנשים יש פה וחלק ממש עוברים בשביל של הבית דרכי ועופר עומד ליד העץ עם אנשים ומסתכל עליי ומהנהן בראש. ענת נכנסת בשביל עוברת דרכי ואומרת לי אנחנו חייבים להתארגן לשבעה כמו שצריך.ואני בשלוות נפש כזו מסתכלת על כולם ומדברת עם זהר שלידי ואומרת לה ראית את כולם הנה עכשיו שתינו פה. פתאום אני במין חדר מתים אבל אין מתים סביבי ואני מדברת עם העובדת שם לא זוכרת מיזו? אבל כשהתעוררתי היתה לי תחושה שהכרתי אותה. והיא אומרת לי מה את מטיילת חייבים להתארגן

<< עמוד קודם 137 עמוד הבא >>