פענוח חלומות בס"ד

חלומות על בבתי

נמצאו 433 חלומות המכילים בבתי - עמוד 19


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שחברה מאד טובה שלי מהצבא עומדת למות , דרסו אותה וגיליתי את זה יום אחרי וכאילו לא רואים כלום אבל יודעים שמחר היא הולכת למות והלוויה תתקיים מחר. הראש שלה רק מאחורה היה מגולח ובלמעלה היה שפיץ לכיוון המאחורה וחוץ מזה השיער היה רגיל. באתי אליה ושאלתי אם אין שום דבר לעשות? והיא חייכה ואמרה שאין מה לעשות , שאם היה שאהיה בטוחה שהיא הייתה עושה את זה. היא הייתה עם מגבת לבנה במיטה שלה ישבה, ושהיא אמרה שאין מה לעשות והיא לקחה את זה בכזאת בגרות ירדו לי מלא דמעות ממש הרבה אבל לא ייבבתי, ואז נשכבתי עליה חיבקתי אותה ואז היא צחקה ואמרה לי דיי קומי אנחנו לא הולכות להיות ככה (כאילו צחקה שזה לסבי מצידנו , ואז ירדתי ממנה ועברתי לשכב ליידה אבל המשכתי לחבק אותה ואמרתי לה למה לא? ואז היא ויתרה וחיבקה אותי גם ובכינו ביחד ואמרתי לה שאני אוהבת אותה ושאני לא יכולה לתאר את החיים שלי בלעדיה ואז אמא שלה נכנסה והיא רצתה שנבחר תפקידים מי הולך למלא כל אחת מהתכונות שלה אחרי שהיא תמות ואז התעוררתי

רציתי להקליד דברי עידוד לחבר ולפתע נכנסה לחדרי סבתא שלי ז"ל עם הבת שלה, הבת שלה רצתה להעלות אותה למיטתי וסבתי החלקה לה מהיד לרצפה והחל לצאת מראשה דם בשטף,דם בצבע ורוד בהיר. לקחתי את הפלאפון והתקשרתי בדחיפות למגן דוד ועקתי שיבואו דחוף, כשסיימתי את השיחה חזרתי לסבתא שלי וראיתי שהיא מתה ואמרתי לבת שלה שהיא מתה והיא אמרה לי שהגיע הזמן. הסתובבתי בחדר והבחנתי שסבתא שלי נלקחה לחדר אחר,שכובה על מיטה לבנה עם סדין לבן,כרית לבנה והכל נקי וצח למשעי והיא עם פנים לבנות שלוות ואמרתי לעצמי שלסבתא שלי יש כוחות גדולים,למרות הנפילה. ומייד התעוררתי מהחלום בזינוק מהמיטה.

חלומי מתחיל בלידה. לאחר הלידה אני עוצמת את עיניי ולאחר כמה שניות מרגישה תזוזה. פתחתי את עיניי וראיתי שאני וחבר שלי הולכים בפארק עם הילדה שנולדה לנו. כשכמעט נכנסו לפארק מספר חסום התקשר אליי. אישה דיברה אליי. אמרה לי לרדת לגינה ולבוא לאחוזה הגדולה שאראה שם. התחלתי להתקדם לעבר האחוזה, ומשם יצאה אישה שדומה לחברה הכי טובה שלי. היא אמרה לי שהיא זאת ניקול מהעתיד . שאלתי איזו ניקול. היא ענתה לי:" ניקול הילדה שמתה כשהיית בת 14". התקשרתי לחבר שלי ואמרתי לו שיבוא לאחוזה עם התינוקת. אך לפני שהספיק לקום , חבורת ילדים לקחו את התינוקת מידיו והרגו את כל מי שבגינה כולל את ניקול מהעתיד. הם השאירו רק אותי ואת חבר שלי ואת התינוקת בחיים. הם צעקו לעברינו שאם נעז לעשות צעד אחד נוסף הם יהרגו את התינוקת. דויד לא חשב פעמיים ורץ לעברם והם הרגו אותו ואת התינוקת. ואני המשכתי להביט בגופותיהם עד שדמות שנשמעה לי מוכרת נגעה בכתפיי. לא הסתובבתי כדי לראות מי זאת. אך היה לה את הקול של ניקול. לוחשת לעברי שהכל יהיה בסדר. לקחה את ידי ואמרה לי בואי. התחלתי ללכת לאחור ועדיין מביטה בגופותיהם עד שנעלמו. ואז הטלפון צלצל ועניתי, דויד היה בצד השני של הקו. "אני רוצה להיפרד" הוא אמר ואז התנתקה השיחה. קמתי.

<< עמוד קודם 19 עמוד הבא >>