פענוח חלומות בס"ד

חלומות על כז

נמצאו 2,738 חלומות המכילים כז - עמוד 20


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני נוסע ברכב צבאי בתור לוחם נהג לקחתי איתי עוד חבר ואז נסענו למין דרך כזאת כורכר דו סטרית ונסעתי 50 קמש ואז ראיתי שהבלמים לא כל כך עובדים אז התחלתי לבלום וזה ממש לא עבד העברתי לניוטרל והרמתי אמברקס ואז היה שם איזה עובד שמנקה את המקום שם והוא עבר ופגעתי בו עם הרכב ואז הרכב האיץ ושוב הרמתי את האמברקס ושמתי ניוטרל ואז התקדמנו בסביבות ה 90 קמש ואמרתי לחבר שלי ״אחי הבלמים לא עובדים״ והוא בזמן הזה שר שירים וחשב שאני צוחק איתו ואז התעצבנתי כי הרכב באמת לא עצר והתקשרבנו למין שער סגור מברזל והייתי חייב לזרוק עפ האוטו בשביל לא להיתקע שם אז לקחתי פנייה חדה לפני שהגענו לשער הזה ואז בום קמתי מהחלום

חלמתי שיש לי בבית לוח כזה של ציירים ואני מתחילה לרשום עליו את המשפט "מוות למחבלים" ברגע שאני מסיימת לכתוב את המילה "מוות" פתאום אני רואה שהמילה מחבלים אני רואה שזה מתחיל להירשם לבד כאילו מישהו כותב אבל אני לא רואה אף אחד ואני כזה אומרת לעצמי "מה קורה פה" וברגע שהמילה מחבלים נרשמת מתחילה להיות בדף מצויירת גם אישה ברגע שהאישה מסיימת להצטייר האור בחדר נכבה ומתחילים להתפזר בבית מלא נרות. ואמא שלי אומרת "מה את עושה?!" אז אני יוצאת מהחדר ופתאום אמא שלי קוראת לי אומרת לי "בואי זאת את" אני באה חזרה לחדר ואני רואה על איזה ארון שהפנים של אמא שלי מצטיירות על הארון. אז אני יוצאת מהחדר לוקחת את הטלפון ומתקשרת לאיזה מתקשרת שאני מכירה (הייתי בטוחה שזה משהו שקשור לתקשור) ואני באה לחייג אלייה ואין צלצול השיחה לא מעוברת. וקמתי מהר בפחד ובלחץ

חלמתי חלום על חברה בתיכון שלי ואנחנו מכירות היא קרובה לחברה הכי טובה שלי אני והיא לא מדברות ולא בקשר אז הייתי עם חברה שהיא הייתה חברה הכי טובה של חברה אז ראיתי אוטו של חברה לבן ונכנסתי לאוטו לבן שלה והיא גם נמצאת ושאלתי אותה ״מה הבעיות שלך עם חברה הכי טובה שלך״ וכזה התווכחנו אבל לא הצלחתי לשמוע על הכל והיא התחילה לנסוע בכיוון הנגדי הלא נכון בו עברו מכוניות והסטתי אותה והיא הסתובבה עם הגה למעגל ופתאום ראינו משאית גדולה ממול והיא נוסעת אז היא התחילה לצעוק ואני הסטתי עם הגה שלה ואמרתי להירגע והיא נשמה ברוגע והסתכלה עליי ואני נישקתי אותה והידרנו בפעמיים ואז ירדתי מאוטו שלה והלכתי לחברים שלי מרחוק ואז גם היא והיא הלכה לחברה הכי טובה שלה שהייתה איתי קודם בעצם היא חייכה אליי מרחוק

חלמתי על חבר טוב מהעבר, חלמתי שאנו בים והוא חשב שהסתכלתי על מישהי שהוא רוצה והתחיל לריב איתי וחתר לאלימות פיזית,הדפתי אותו ואמרתי לו שהוא טועה והזהרתי אותו לא להתקרב אליי בצורה כזו ושלא יעשה את זה יותר(הייתי בכוננות לריב פיזי אבל לא רציתי בדבר) הוא הבין את המסר והתרחק. לאחר מכן יצאתי לרוץ על החוף והוא רץ לידי ופשוט לא החלפנו מילה אחת רק חילופי מבטים מעט כועסים. אותו חבר שחלמתי עליו הוא חבר טוב מהעבר ושנינו נולדנו באותו יום (שנינו מזל סרטן) אני לא יודע כמה זה רלווטני אבל אולי חשוב לציין את זה

הייתי בדירה שכורה עם התינוק שלי ומצאתי ביצה ענקית. לקחתי אותה אל חבר ושם בקעה ממנה אמא פנתרה שחורה עם גורים. אנו ברחתי אבל החבר נשאר. אחר כך הביאו אותו על אלונקה כשרוב גופו היה פצוע מתקיפה וכמעט מת. הרגשתי רגשות אשם אבל גם הלם גדול שאני והתינוק ניצלנו ממוות אכזרי

חלמתי שהייתי על הר ממש יפה ונוף מלהיב פתאום ראיתי סוס שקופץ והתלהבתי ממש ואז עבר לידי עוד סוס ונפלתי מהר והתעלפתי ואז ידיד טוב שלי בא לעזור לי ובא עם עזרה ואז אחרי זה החלום נקטע ואיך שהוכ עברנו למקום כזה שהוא יפה אבל השרותים זוועה ואז שיצאנו משם ירדנו באיזה סופר ואז אני אומרת לאותו ידיד שלי בבית יש יין בקבוק שלם ולו יש חצי בקבוק ויסקי

<< עמוד קודם 20 עמוד הבא >>