פענוח חלומות בס"ד

חלומות על להתקשר

נמצאו 320 חלומות המכילים להתקשר - עמוד 20


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

הייתה שריפה בבית, לא ידוע כתוצאה ממה. השרפה התפשטה לכל העיר וכולם ברחו. אני ברחתי אחרי ידיד שרץ עם כלבו. הגעתי לסמטה שאף פעם לא ראיתי. הייתה שם תיבה והידיד שלי אמר לי שהתיבה תעזור לי והכל יהיה בסדר, ולאחר מכן הלך. נשארתי שם לבד ולא הבנתי איך התיבה תעזור לי. כשפתחתי אותה גיליתי שיש שם המון המון כסף. פתאום חברה הופיעה וניסתה לגנוב לי את התיבה, אך לא הצליחה. לאחר מכן הלכנו לבית של החברה ושם ראיתי את אחותי הקטנה. אחותי כעסה עליי כי רצתה את התיבה אך ורק לעצמה. כפתחתי ספר טלפונים בביתה של החברה גיליתי שאימי מתה ואבי בחול. לא רציתי להאמין שהיא מתה וניסיתי להתקשר אליה ואל אבי ושניהם לא ענו. התברר לי שאבי איבד את התיק ואת הפלאפון שלו ולכן לא ענה. אמה של החברה אמרה לי שאימי מתה בשרפה כתוצאה מ״צוואר אל צוואר״. אין לי מושג מה ביטוי זה אומר. היא אמרה לי גם, שאבא שלי בדרך לבית של החברה לאסוף אותי ואת אחותי. אבא הגיע עם האוטו ונכנסתי אליו. גיליתי לו על התיבה עם הכסף ושנהיה בסדר, אך משהו היה שונה. הייתה הרגשה כאילו הוא לא היה צריך את כל הכסף הזה. ואז התעוררתי.

בעלי וגיסי מגיעים מהעבודה אני נמצאת בבית בו גדלתי ואומרת להם לעלות לאכול . נכנסת למטבח ושמה בציפסר 4 חתיכות של סטקים ציפס וטבעות בצל ומחכה שיעלו. חוזרת לסלון ורואה את הורי (שמתו כבר) משחקים קלפים ואני מחפשת את הטלפון הנייד שלי כדי להתקשר לבעלי ולשאול איפה הוא. זוכרת שחייגתי את המספר שלו ומי שעונה לי לטלפון זה אבא של בעלי(שגם נפטר) אני בפחד היסטרי כי אני יודעת שהוא איננו ושואלת אותו איך הוא מרגיש הוא מאוד שמח לדבר איתי ואומר שהוא עם דודה שלי(שגם נפטרה) והכל בסדר אני קוראת לאחותי שתבוא לשמוע את השיחה אבל השיחה מתנתקת. אני מחייגת שוב ושוב חמי עונה אומר למשהו מעבר לקו שהוא מדבר איתי והוא מאוד אוהב אותי אני מסתכלת בצד ורואה את סבתא שלי(שמתה) וסבתא של בעלי (אמא של חמי שגם מתה) מסתכלים עליי . אף אחד מהמתים לא מדבר איתי חוץ מחמי. לבסוף מדברת עם בעלי ושואלת אותו איפה הוא הוא אומר שהלך עם גיסי לאכול אצל אבא של גיסי . אני זורקת את האוכל שהכנתי.

חלמתי על אמא שלי ז"ל, אני שואלת אותה פנים מול פנים מה אני אקנה לה מתנה לחג, היא אמרה לי שיש לה בעייה בסים והראתה לי דיסק און קי וביקשה כזה, אמרתי לה שזה סה"כ 50 ש"ח. ופתאום עברנו לדבר בטלפון והיא נחנקה ממשהו ואני מנסה להתקשר לאמבולנס ובסוף התקשרתי לאיסי , ניסיתי לדבר איתו , דיבר איתי מילה וניתק וצרחתי איסי איסי והתעוררתי בבכי.

<< עמוד קודם 20 עמוד הבא >>