פענוח חלומות בס"ד

חלומות על מלית

נמצאו 37 חלומות המכילים מלית - עמוד 3


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי חלום שהתחיל בצורה נורמלית . אני , אח שלי וההורים שלי מדברים במיטה בחדר שינה של ההורים שלי . זה דבר נורמלי בגלל שאנחנו מדברים הרבה ביחד בחדר שינה של ההורים שלי , וזה לא הפתיע אותי . אבל מהחדר של ההורים שלי יש דלת שמובילה למרפסת,והיא הייתה פתוחה,אז הסתכלתי על השמיים שהיו בצבע כהה (זה היה ערב) , ולפתע ראיתי מטאורים שנופלים מהשמים ! חשבתי שזה גשם מטאורים , לא משהו מיוחד אלא רגיל , אבל שמתי לב שמקום שיהיה להם סוג של "זנב מאש", יצאה מהם אבקה סגולה ! וככה הרבה מטאורים נפלו ונפלו ונפלו , עד שלבסוף נפל מטאור ענק - ענק ! אין לתאר את הגדול שלו , שפוצץ את כדור הארץ , וראיתי את הפיצוץ בעיניים שלי ! אחרי כמה שניות התעוררתי בפחד ! האם התת מודע שלי אומר לי משהו ? עזרה !

חלמתי שהייתי בבית כלשהוא ומצאתי שם ציור של ואן גוך ששווה מיליונים ....אפילו המסגרת היתה מעפנה כזאת מעץ לא צבוע ומעפן כזה כי ואן גוך עשה אותו ליפני שנים. לידו היה העתק שהיה נראה הרבה יותר טוב , ההעתק עצמו נעשה טוב יותר מהמקור והוא היה עם מסגרת נורמלית.

אני חוזרת לבית החייל שנראה קצת שונה, החדר נראה כמו חדר באורכידאה והארונות בחוץ על מרפסת מעץ ומולם שביל שאנשים עוברים. בין המרפסת לשביל חוצצת גדר קטנה מעץ, נמוכה ומופרדת ככה שאפשר לראות בבירור הכל מהצד. אני קמה משינה ולא יודעת אם ה3 בנות שאיתי בחדר ישנות או לא, זה מתרחש בלילה. אני מחפשת אביזרים למקלחת כדי להיכנס להתקלח,הארון פתאום בפנים? מול המיטה שלי, אז אני מחפשת בחושך מוצאת פריטים שמה במקלחת חוזרת מחפשת עוד פריטים (מברשת שיער תחתונים בגדים וכו' ומביאה למקלחת. אני שומעת מישהי מתעוררת משינה, ומישהי חוזרת לחדר. בנקודה זו אני רואה שהשותפה השלישית עדיין לא חזרה. השותפה שחזרה זה עתה פתחה את הארון שלה לידי, הארון עדיין בפנים. אנחנו מדברות קצת בשקט והיא הולכת לשירותים. אני הולכת לארון , שעכשיו בחוץ, והארון של זו שנכנסה זה עתה פתוח ויש שם לקים. מישהי לא מזוהה (אישה רנדומלית מהרחוב) נכנסה עלתה למרפסת העץ ונעמדה מולי והחזיקה יד לילד קטן שרצה את אחד הלקים בארון הפתוח של חברתי שזה עתה נכנסה וכרגע בשירותים. "אפשר את הלק?" היא ביקשה בשביל הילד שלה, "זה לא שלי גברת אני מצטערת". האישה התקרבה עוד קצת ועוד קצת עד שנעמדה מולי.. "אפשר רק בשביל הילד הוא כבר יחזיר" , "גברתי זה לא שלי אני לא יכולה לתת לך", היא עוקבת עם העיניים שלה אחרי הלקים ומושיטה יד לקחת ואני פתאום (!?!) מתפרצת עליה, "תעזבי את הלקים יא בת זונה מזדיינת (?!?) יא מפגרת!!" הילד התינוק פתאום נהיה בן 4 ומחזיק אולר קטן והאישה מפנים נחמדות הופכת עצבנית "מה אמרת!??" ושולפת אולר גדול יותר ומצמידה אותו ליד שלי ומנסה לחתוך אבל לא מצליחה, אני נופלת על הרצפה, בועטת בה בחוזקה ומסתבר שככה בעטתי במציאות כי קמתי מיד אח"כ. מה פירוש החלום?

חלמתי שהיה סוף העולם, ולקחו אותי ואת כל מי שאני מכירה למקום שזה היה כאילו המפגש האחרון של כל העולם ביחד לפני שהוא נכחד. נסענו באוטובוס וכשהגענו נפתחו הדלתות של האוטובוס ואני רואה ארובות ענקיות וערמה מטורפת של גופות של אנשים. בשלב הזה הבנתי שלקחו אותנו למחנה השמדה כמו של השואה וכשנכנסנו רצו לגרום לנו להישאר בכך ששמו שם חנות כמו דיוטיפרי כדי שנחשוב שכדי לנו להיות שם. היתי עם חברה שלי והיא נגעה בכוונה בגדר החשמלית של המחנה כדי לראות מה יקרה ואז היא התחשלה קצת וקפצה ואז המשיכה כרגיל. אני ידעתי שיעשו לה משהו על זה שהיא נגעה אז התרחקתי קצת ממנה וניכנסנו לחנות והיא ראתה שם ספר וסאה להראות לי אותו ולפני שהיא הביאה לי אותו היא אמרה לי שהיא לא מרגישה כל כך טוב ואז היא נפלה לריצפה והרימה אותה אישה מסודרת בלבוש אלגנטי וזרקה אותה לפח שמוביל לערמה של כל הגופות. אחרי זה אני ואחותי הקטנה ניסינו לברוח משם ורצנו לאיזה יער והתחבנו אבל לא הצלחנו וחזרנו למחנה. בחלום הזה אני כל שניה התעוררתי לחצי שניה ונרדמתי חזרה והוא כל הזמן המשיך עם העלילה הנוראה וכולם התחילו למות ורק אני נישארתי וניסיתי לשמור על אחותי הקטנה כל הזמן, ואז אני התעוררתי והערתי את אמא שלי והיא הכינה לי לשתות ושתפתי פנים ואז אחרי איזה רבע שעה חזרתי לישון ושוב חזר לי החלום הזה ובו אני הלכתי במחנה במקום סגור והיה בריצפה סורגים שאפשר לראות דרכם את הכומה התחתית ששם הכינו את האוכל והיתה שם אישה שניראת עדינה עם רגליים משולבות ונחה. אז קפצתי על הסורגים עד שהם נישברו ונפלתי לקומה התחתונה והתחננתי ובכיתי לאישה שתעזור לי להינצל ואז היא בכתה נורא כי היא לא ידעה מה לעשות ולבסוף היא החביאה אותה בתא של שירותים והייתה לי תחושה של הקלה אבל כעבור 10 שניות הדלתות של התא התחילו להתפורר ולעוף עלי כמו בסופה. ולבסוף השואה ניגמרה ושיחררו אותנו והאיש ששיחרר אותנו אמר "שמעתי שבכיתם שם קצת, מה קרה?" כאילו שהוא לא ידעה כלום, אבל הוא כן ידע מה קרה שם והוא זילזל בזה, לא הבנתי כל כך מה הוא רצה. אני ממש ממש פחדתי בגלל זה, ואני ממש ממש רוצה לדעת מה זה אומר, סליחה שיצא ארוך פשוט החלום הזה המשיך והמשיך כל הלילה אז שניגמרה העלילה, כאילו בכח, עד שהשואה נגמרה.

<< עמוד קודם 3 עמוד הבא >>