פענוח חלומות בס"ד

חלומות על מעולם

נמצאו 156 חלומות המכילים מעולם - עמוד 3


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני עומדת בשביל ופתאום סבתא שלי שנפטרה מגיעה ברכב ונוסעת מאוד מוזר. היא שם ואני עולה לרכב עם 2 אחיותיי.גם אחיין שלי הילד היה שם. סבתא מספרת שהיא כבר מאוד מבוגרת ורוצה למות ושהיא תשלם לביהח שיעשה לה המתת חסד. אנחנו לא יודעות איך להגיב וסבתא מתנהגת קצת מוזר. אני מתקרבת אליה ומתחילה לבכות,ושתינו מתחבקות ובוכות כמו שלא קרה לנו מעולם זה רגע מרגש וקשה וכך נגמר החלום

גילוי על הריון מתקדם (בגיל 53) עם גבר אחר, איתו היתה לי בחלום מערכת יחסים קלילה (לא זוכרת שהיה בננו מגע פיזי) התעוררתי בהרגשה רעה. *מעולם לא בגדתי בבעלי וכבר 30 שנה יחד. *בחלום הייתה אווירה כללית נעימה מאוד- עד לרגע גילוי ההריון המפתיע. *הגילוי היה בשעת טיול וממש ראיתי את התינוק בבטן שלי. *הרעיון להריון מגבר אחר נותן לי הרגשה רעה מאוד. *אני ובעלי מסתדרים מצויין. הוא יוצא לפנסיה מוקדמת בעוד שבועיים, לי יש עסק שמתחיל לתפוס תאוצה. *אנחנו עומדים לפני שיפוץ הבית.

היה לי חבר שמאד אהבתי עצדנו להתחתן אך הכל בוטל מאז חיי השתנו אמנם התחתנתי וילדתי אך מעולם לא שכחתי אותו וכל הזמן נדמה לי שזה היה הפספוס של חיי שקיבלו תפנית שלילית לאורך כל החיים חלמתי שאני מבקרת אותו בביח והוא לאחר קטיעת רגל מאד נחמד אלי לאחרונה פגשתי חברה שהיינו נפגשים יחד עם החבר הנל אשמח להסבר תודה

אני מצטער לשים את זה באינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בקסמי אהבה או כישופים עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חברתי ב- isreal לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר ALABA היה ממש עוצמתי, והוא יכול היה לעזור בכישופים שיחזירו את האבודים, מאהבים וכסף קסם, קסמים או קסמים לצורך עבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה וחיי התהפכו כי מערכת היחסים שלנו נמשכה 3 שנים. באמת אהבתי אותו, אבל אמו הייתה נגדנו ולא הייתה לה עבודה בתשלום טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה הייתי מהססת וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובתוך יומיים, כשחזרתי לגרמניה, חבר (כיום בעל) התקשר אליי והגיע אלי והתנצלתי שהכל הוסדר עם אמו ומשפחתו וקיבל ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר ALABA פשוט שאלה את שמי ושם חברתי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו השתפרו הרבה יותר. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם להעביר לו WhatsApp בכתובת +2349039885856.

חלמתי על מישהו שאין לי שום קשר אליו אני לא רואה או חושבת עליו ביום יום מעולם לא דיברנו וגם לא עוקבים אחד אחרי השניה ברשתות החברתיות, מכירה אותו מהשכונה הישנה שלי לא יותר מיזה, בנוסף יצא לי לחלום על עוד כמה אנשים מבית הספר שמעולם לא יצא לי לדבר איתם, ואנחנו לא בקשר (סיימתי ללמוד לפני 7 שנים)

היה לי חבר שמאד אהבתי עמדנו להתחתן אך הכל בוטל מאז חיי השתנו אמנם התחתנתי וילדתי אך מעולם לא שכחתי אותו וכל הזמן נדמה לי שזה היה הפספוס של חיי שקיבלו תפנית שלילית לאורך כל החיים חלמתי שאני מבקרת אותו בביח והוא לאחר קטיעת רגל מאד נחמד אלי לאחרונה פגשתי חברה שהיינו נפגשים יחד עם החבר הנל אשמח להסבר תודה

חמתי שלא מדברת איתי מחבקת אותי בחלום וסוחבת את העגלה של התינוקת שלי שמעולם לא ראתה אותה ואומרת שהיא סולחת לי בעלה שניפטר מופיעה בחלום מחייך אני שואלת אותו יו מה אתה עושה כאן לאן נעלמת איפה אהיתה מה חזרתה והוא אומר כן הכול בסדר היא שולחת אותי לבשל ואומרת לי לכי תבשלי משהוא ואני הולכת ואומרת לה תיראי הצנצנת של המלח שבורה. וכול החלום היא אומרת למה שברת את הצנצנת של המלח המלח מזה אומר כול הזמן מלח

נפגשתי אתמול עם יונתן ולמרות שהוא מעולם לא אמר לי את זה אני זוכרת שהוא סיפר לי על מקרי מוות לא מפוענחים שהתחילו שאנשים הזמינו פיצה מדומינוס. קיצר כן חזרתי הביתה ורק אני ואמא שלי היינו בבית וכמובן שהחלטנו להזמין פיצה מדומינוס. אני זוכרת שזכרתי כזה זה בולשיט ושום דבר לא יקרה והכל. ואז התחילו לקרות דברים מוזרים. נתחיל בזה שאמא שלי התחילה לקבל מהטלפון שלה תמונות של ילד שנראה בן 13 כזה - מחוצקן עם שיער שחור כלפי למטה, סהכ 5 תמונות שבכולן הוא נמצא בחדר לבן לא מוכר ובחלק מהם הוא נכנס דרך הדלת ובחלק הוא יוצא. אני לא הסתכלתי על הטלפון בגלל שפחדתי ממה שיקרה שם. ואז החשמל התחיל להתכבות כל 5 דק, ושאמא שלי בדקה את זה בחדר שלי טיפטף מים מהנורה בחדר. פחות טיפטף יותר זרם מלא מים. ואז לקחתי את הטלפון כי רציתי להתקשר לאבא שלי לבדוק מתי הוא בא וקלטתי שיש לי 25 תמונות משני מספרים : ממספר אחד 2 תמונות של אותו ילד שאמא שלי קיבלה יוצא מאותו החדר ושאר התמונות מהמספר השני של אותו ילד נכנס לאותו חדר. ההבדל היה שאצלי המספר היה שמור בתור 5a וחלק מההודעות היו מסומנות בכוכב. עכשיו פה החלטתי לצאת מהבית כי עברתי מספיק. הסתכלתי מהחלון בדקתי שהכל מואר ומזג אוויר טוב אז יצאתי עם חולצה קצרה ולקחתי את הטלפון של אמא שלי ודקה אחרי שהלכתי התחיל מבול רציני והייתי חייבת לחזור הביתה. פה התחיל החלק שבו פגשתי את אור בומרקין הג'ינג'י שפשוט התחתן לי בלובי של הבניין אבל וואטבר זה לא קשור לעלילה. תוך כדי שהייתי במעלית החלטתי לקרוא מה עוד המספר שלח לה וראיתי שהוא כתב לה דברים גזעניים כלפי רוסים (הם לא ברמה שלי, הם לא מחונכים מספיק) והיא ניהלה איתו שיחה וככה דיי הבנתי שהיא מלמדת אותו משהו כזה. עכשיו פה קמתי והיה 7 וחצי אז חזרתי לישון וחלק נוסף המשיך. בחלק הזה אתן הייתן בבית שלי שחזרתי ומיכאל אמר שכולכם קיבלתם הודעה מסומנת בכוכב ממנו (ששוב רק אתם יכולים לסמן אצלכם את ההודעה בכוכב) שאומרת שהוא בא בשבילנו עם פרצוף קריפי רצח של אותו ילד בתמונות האחרות. כולכם הראתם לי את ההודעה אבל אני הפעם לא קיבלתי את ההודעה ואז התעוררתי באופן סופי. בהודעה שהייתה מסומנת בכוכב אצלכם הוא שלח אותנו לסוג של מגרש גרוטאות כזה. אז הלכנו למקום הזה שהיו בו מחסנים כזה וניסינו להבין למה הוא שלח אותנו לפה. ואז קלטנו שהשם שלכל אחד נשלח ממנו ההודעה (כתבתי ששלי היה 5a) שמור בשם הזה מחסן. של גאיה היה 3a נראלי זה היחיד שאני זוכרת. ואז זהו קמתי סופית

<< עמוד קודם 3 עמוד הבא >>