פענוח חלומות בס"ד

חלומות על סואן

נמצאו 38 חלומות המכילים סואן - עמוד 3


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני נמצא בפתיחה של סניף חדש ברשת נגב, יש הרבה אנשים ופתיחה היא במקום כמטמדוכן שוק, היו במקום זוכ עם ההורים והאחים אחיות שגם באו לבדוק, התערבתי במכירה מול יועצת אחרת או שלא היה לה שם שאני מכיר, תוך כדי אני מזה כרטיס שראי על השולחן של לקח שהיה לפני כן ואני חייבתי אותו בתשלום, כשהו היה בנגריה היה קרטון מלא בהירות קרועים, ואני יודע שהתכנון הוא להשמיד את המידע כי חלקמהפנקשים הם הדפסה גם של י.ס והם בתוך כמיסבףה תוך כדי שאני רץ לחפש אותו ברחוב סואן, מתחילים לשמוע פרקים חלשים ומישהו תתחיל לדבר על צלחה שרצה בצפון. בזמן הזה אני מקבל עדכונים שיש 3נפילות בנווה פרדסים, א צא צפמצליח להגיע לתקשר עם הבית ובינבתיים מתקשרים פותחים חמל משותף ויש לסמבצית-עיתונה קובץ להעביר לי של נתונים, כשאתי רוץה להעלותה רשימת חללי, ומדובר בעשרות הרוגים, זה מגיעמבקוסץ אאוטלוק ואז נחתכת לי התקשורת ואני רואה רק חלק מהרשימה

אני נוסעת בכביש סואן עם מכונית קטנה עוברת מצד אחד לצד השני בצומת עם המון המון מכוניות ואוטובוסים אני מחנה את האוטו יש המון אנשים עם אופנועים וסופת חול כולם לבושים בצהוב,אני באדום אני מתחילה ללכת ואז שני גברים עוקבים אחרי ומתחילים להציק לי ,הולכים מאחורי גבר שרירי אני אומרת לו להפסיק והוא ממשיך להטריד אותי צועקת לו די די די

חלמתי בהתחלה שאני עושה סיבובים ברגל סביב איזה מקום מלא בחול כזה 3 פעמים עשיתי את הסיבוב וכל פעם בקצה הסיבוב חיכו 4 בנים שישבו ודיברו ובפעם השלישית אני עם אבא שלי ושנינו עשינו ניתוח ביד ואנחנו צריכים להגיע מהר לאוטובוס כדי לא לאחר ואז הנהג אוטובוס מחכה בחוץ ומסתכל הל הכרטיסים של כולם ואז אנחנו אומרים מעולה נספיק ומתחילים ללכת ממש מהר ואנחנו צריכים לעבור כביש ממש סואן של 6 נתיבים עם גדר הפרדה ואנחנו עושים את זה בשאנטי גם אם המכוניות סוטות מהדרך ואז אחרי איזה 4 נתיבים הנהג אוטובוס אומר לנו לעצור כאילו כי לא נכנס לאוטובוס ואז החלום חוזר לסיבובים שהלכתי ברגל ואז בסיבוב הבא התחילו ללכת אחרי כמה בנים ואז ראיתי שהם הולכים לחפור איזה בור ואז ראיתי את חברה שלי חופרת בור ושואלת כמה קג חול יש שם והיא שואלת 15? ואני אומרת לא איזה 4 ואז אני צודקת בסוף למרות שהכמות ממש גדולה של איזה 1000 ואז אחנו עוברים לחפור בור נוסף כדי למלא בחול (?!) ואז זה כבר כולנו וכל החברים ואז הביאו זרנוק מים כזה של מכבי אש והזרם שלו ממש חזק ואני בטעות פוגעת לידיד שלי בלב עם הזרם וחברה אחרת שלי אומרת לי נראה לי עשית לו זעזוע מוח ואז אני פוגעת בעוד איה מישהו לא זוכרת ואז אני רוצה לתת לדורון את הזרנוק הזה כי עדיף שהוא לא יהיה אצלי אבל אז אני לא נותנת לה כי היא מתחילה לרקוד איתו והיא קלמאזית ואז יש לי מלא רגשות אשם

<< עמוד קודם 3 עמוד הבא >>