פענוח חלומות בס"ד

חלומות על בבניין

נמצאו 300 חלומות המכילים בבניין - עמוד 21


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

יצאתי באתי לבקר את אמא שלי ישבנו אני והיא דיברנו ראיתי רק תגוף שלה הרמתי כלב מהריצפה העלתי אותו איתנו בבניין הורדתי אותו מהידיים שלי הוא היה על הריצפה ניצמד לקיר עשה פיפי אמא שלי הביא לי מגבון ניקיתי תפיפי אחרי זה ישבנו אצלי בבית בא ידיד יצאנו ישבנו בספסלים פיצחנו גרעינים חזרנו הבית באו עוד 2 ידידים שלי ישבור איתנו בסלון מאור שכן שלי נכנס להמבטיה יוריד מכנס הוא עם בוקסר אומר לי כנסי אני אומרת לא מה אתה רוצה כנסי שנייה הוא אומר לי תעשי לי ביד בזין אמרתי לו לא יצאתי פגוע לא העמנתי למה ששמעתי המשכתי ללכת והוא אחרי אמרתי לו אתה יודע שאני לא כזאת הוא אמר לי כן אבל אמתי לו השניי בנים אמרו לך מה הם עוד אמרו לך השכן אמרלי שאת לא בתולה ואת מזדיינת אמרתי לו נודרת נדר לא בה' כתה מכיר אותי נו הוא אמר לי מעמין לך אז מה אתה מנשה כי לא ידעתי עכשיו אני יודע ואז הייתי עצבנית על דניאל ואלכס

אני בבניין גבוה מאוד עם חלון אחד ואני מסתכל דרכו החוצה ופתאום בבניין השני אני רואה את הילדה שאני מאוהב בה יושבת על הקצה ואז היא קופצת מהבניין ואני צועק לא ואני בוכה ואז היא עפה מסביב לבניין היא לא נופלת ובשניות היא משתנה לילדה שאהבתי פעם ואיך שהיא נוחתת על הבניין היא עוד פעם הילדה שאני מאוהב בה ואני צועק לה אני אוהב אותך!!! ואז היא מסתכלת עליי והיא מחייכת ובוכה וגם אני

אני נמצאת בדירה שגדלתי בה בילדותי, בבית אימי (שעדיין מתגוררת שם). יש סופה בחוץ והמון גשם (אני זוכרת שהיה ממש מזג אויר אפרורי אבל לא זוכרת בדיוק את הגשם). אני מסתכלת על בניין ממול, פינתי כזה, ואני רואה מלא מים מסביבו (כנראה מהגשם) ומים נכנסים בלי סוף לדירות של הבניין ואני חושבת לעצמי שאין סיכוי שהבניין לא יתמוטט! ואז אני רואה אותו מתנדנד והמים ממשיכים להכות בבניין ואז אני רואה את הבניין עומד ליפול על הצד אבל אז אני רואה שהוא מתרסק כמו בנייני התאומים. אני בפחד מחכה לראות שהסופה תירגע ולא תתקרב לבניין שלנו, בסוף נרגעה המים נעלמו אבל הבניין שם נשאר הרוס ואז היתה לי הרגשה שאני במקום בטוח. משם עברתי לחלום אחר :)

<< עמוד קודם 21 עמוד הבא >>