פענוח חלומות בס"ד

חלומות על טיל

נמצאו 692 חלומות המכילים טיל - עמוד 22


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני נוצרי והחברה שלי יהודייה ואחותה דתייה אס יש קצת בעייה עם חתונה שלנו באמת. חלמתי שהייתי אני והאיקסית שלי באיזה חדר יושבים מדברים והכל טוב פתאום מגיעה אחותה החרידית שואלת אותה עם את מדברת אז אני התחבאתי והאיקסית יצאה מהחדר לדבר עם אחותה . בנתיים אני נשארתי בחדר הייתי קצת לחוץ ממה שיכול לקרות. באותו זמן נשמה אזעקת אמת ואני מסתכל מהחלון ורואה הרבה טילים באוויר. פחדתי בהתחלה אבל התברר לי שזה טילים ידודתיים ולא פגעו ולא ישו נזק. פתאום הדלת של החדר נפתחת ונכנסת האיקסית שלי עם אחותה ואמא שלה. באו ישבו איתי ואז האחות דיברה ואמרה את יודעת טוב שאם את רוצה להתחתן איתו הוא חייב להתגייר. אז אמרתי לה תרשי לי לדבר בבקשה אז אמרה לא . אני מדברת עם אחותי. אחרי זה ביקשה ממני סיגריה ואז אמרה לי יש שני מרכזים בעיר שאתם יכולים להתחתן בהם ושכל אחד נשאר בדת שלו . אמרתי אז אין התנגדות אמרה לי אין. מה זה שמחתי מאוד מאוד. גם האיקסית שמחה מאוד ואז אחותה אמרה הבירה עליך אמרתי לא רק בירה הכל אני אביא לכם . ואז אמרתי לאיקסית נעשה ישיבה אצלי עם ההורים שלי אבא שלי מכין אוכל מאוד טעים אז נערוך שולחן מאוד גדול ועשיר ויהיה שתייה אוכל הכל אז אמרה אין בעייה. וכיוונו לשם

חלמתי שההורים שלי לא היו בבית הם נוסע לאנשהו ואני גם באותו לילה לאנשהו עם חברים ושחזרתי לבית ראיתי אוטו גדול בחצר של הבית שלי וכל הגינה מבולגנת בהתחלה לא התייחסתי לזה חשבתי שאבא שלי נתן למישהו לחנות אצלנו ואז נכנסתי לבית ויצאתי ממנו שוב וראיתי שהרכב לא שם וראיתי חבורה של אנשים מפרקים איזה רכב בשטח לידנו אני נבהלתי וראיתי שהגינה שלי שבורה וכל הריהוט של הגינה שבור וישר רצתי לדלת של הבית לפתוח אותה וכשפתחתי מישהו ערבי בא אלי לדלת מסטול כנראה הוא אחד מהגנבים ונכנס איתי לבית. בהתחלה הוא היה גבוה ומטושטש ומפחיד אבל אחרי כמה רגעים הפחד ממנו ירד והוא הפך להיות יותר נמוך ממני. בזמן שהוא מחפש אוכל בבית ומטיל אימה אני חושב איך אני מכניע אותו והצעתי לו לאכול משהו בבית היו איתי עוד שני אנשים שאני לא יודע מי הם גבר ואישה שהם היום חלק מהבית ולא הרגשתי מאויים מהם כאילו הרגשתי שהם היו חלק מהבית שלי. כאשר הגנב מצא את מה שבאלו לאכול חנקתי אותו ודקרתי אותו בכל הגוף וזרקתי אותו מהבית החוצה

חלמתי שנסעתי שההורים שלי לא היו בבית הם נוסע לאנשהו ואני גם באותו לילה לאנשהו עם חברים ושחזרתי לבית ראיתי אוטו גדול בחצר של הבית שלי וכל הגינה מבולגנת בהתחלה לא התייחסתי לזה חשבתי שאבא שלי נתן למישהו לחנות אצלנו ואז נכנסתי לבית ויצאתי ממנו שוב וראיתי שהרכב לא שם וראיתי חבורה של אנשים מפרקים איזה רכב בשטח לידנו אני נבהלתי וראיתי שהגינה שלי שבורה וכל הריהוט של הגינה שבור וישר רצתי לדלת של הבית לפתוח אותה וכשפתחתי מישהו ערבי בא אלי לדלת מסטול כנראה הוא אחד מהגנבים ונכנס איתי לבית. בהתחלה הוא היה גבוה ומטושטש ומפחיד אבל אחרי כמה רגעים הפחד ממנו ירד והוא הפך להיות יותר נמוך ממני. בזמן שהוא מחפש אוכל בבית ומטיל אימה אני חושב איך אני מכניע אותו והצעתי לו לאכול משהו בבית היו איתי עוד שני אנשים שאני לא יודע מי הם גבר ואישה שהם היום חלק מהבית ולא הרגשתי מאויים מהם כאילו הרגשתי שהם היו חלק מהבית שלי. כאשר הגנב מצא את מה שבאלו לאכול חנקתי אותו ודקרתי אותו בכל הגוף וזרקתי אותו מהבית החוצה

אני נוצרי והחברה שלי יהודייה ואחותה דתייה אס יש קצת בעייה עם חתונה שלנו באמת. חלמתי שהייתי אני והאיקסית שלי באיזה חדר יושבים מדברים והכל טוב פתאום מגיעה אחותה החרידית שואלת אותה עם את מדברת אז אני התחבאתי והאיקסית יצאה מהחדר לדבר עם אחותה . בנתיים אני נשארתי בחדר הייתי קצת לחוץ ממה שיכול לקרות. באותו זמן נשמעה אזעקת אמת ואני מסתכל מהחלון ורואה הרבה טילים באוויר. פחדתי בהתחלה אבל התברר לי שזה טילים ידודתיים ולא פגעו ולא עשו נזק. פתאום הדלת של החדר נפתחת ונכנסת האיקסית שלי עם אחותה ואמא שלה. באו ישבו איתי ואז האחות דיברה ואמרה את יודעת טוב שאם את רוצה להתחתן איתו הוא חייב להתגייר. אז אמרתי לה תרשי לי לדבר בבקשה אז אמרה לא . אני מדברת עם אחותי. אחרי זה ביקשה ממני סיגריה ואז אמרה לי יש שני מרכזים בעיר שאתם יכולים להתחתן בהם ושכל אחד נשאר בדת שלו . אמרתי אז אין התנגדות אמרה לי אין. מה זה שמחתי מאוד מאוד. גם האיקסית חייכה מאוד ואז אחותה אמרה הבירה עליך אמרתי לא רק בירה הכל אני אביא לכם . ואז אמרתי לאיקסית נעשה ישיבה אצלי עם ההורים שלי אבא שלי מכין אוכל מאוד טעים אז נערוך שולחן מאוד גדול ומגוון באוכל ויהיה שתייה אוכל הכל אז אמרה אין בעייה. וכיוונו לשם

אני והמשפחה שלי והחברים של המשפחה שלי ישבנו חגגנו במקום דיי פתוח אבל גם סגור בצורה לא באמת בטוחה ואז בלילה אחותי התחילה לבנות משהו ולעשות כל מיני דברים ומבחוץ דתי צעק מה את עושה ודברים כאלה והוא פרץ לבית והוא הטיל עלינו קללה לאחר מכן אני באתי והסברתי לו שאחותי עשתה את זה בשביל תחרות כלשהי ואז הוא הלך ושאלתי אותו וחיילת שפתאום הופיע לידו אם הקללה עדיין תקפה והוא אמר שכן ושאלתי מה הקללה והוא אמר שאסור להגיד את המילים לילית ואת השני אני לא זוכרת אחרי זה הסתובבתי לכיוון משפחתי ולצידי היה חלון והופיע דמות מפחידה זוהרת כזאת ורצתי והכל הפך לשחור והרגשתי כיאלו עשיתי גיל גולים באוויר והתעוררתי

<< עמוד קודם 22 עמוד הבא >>