פענוח חלומות בס"ד

חלומות על כז

נמצאו 2,738 חלומות המכילים כז - עמוד 23


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

שלום אני חילוני שכבר כמה שניים מנסה למצוא תדרך או תמקום שלי בין שתי העולמות דתי חילוני התחלתי טיפה יותר להתחזק איפשהו ברעידת אדמה בטורקיה. רציתי שתכירו אותי קצת יותר טוב החלום בהתחלה היה ריב מתחת לבית שלי באתי דיברתי אם האנשים לפתור תצעקות אם אני זוכר שתי בנים שתי בנות לא מכיר אותם אבל הם רבו אם משפחה קרובה שלי מפה לשם אנחנו הולכים לבית נכנסים שולחן עגול ענק כולם מתיישבים מדברים רגיל בטוב ואני שם לב עוד מי שנכנסתי שאין גג כאילו יש בית בלי גג שמים פתוחים אנחנו מדברים ואז נכנס רב שניר גואטה ראיתי אותו גם בטיקטוק ראיתי אותו שמחתי דברתי איתו ליד כולם כמה מלים טובות ואז בקשתי ממנו אם נוכל לדבר בחדר ליד בתוך הבית הוא הסכים הלכנו לחדר דיברנו כמה מלים בטוב ואנחנו יושבים ניראלי על כסא מרופד כזה ואז אני מסתכל לשמיים רואה סוס לבן באוויר אם כנפיים של מלאך מסתכל אלי קמתי מהר מהכיסא אמרתי לו יאוו תירא ואני מסתכל על הסוס כמה שניות הוא בא ליסתכל הרב ניראלי שזה ישר נעלם אני יוצא לסלון בקפיצה כזאת בשוק ממה שראיתי אמרתי שכבר כאילו אין גגות ניראלי בכול הבתים ואז ואני רואה אור לבן עובר במהירות בשמיים גוש של אור במהירות שאיפשר להסביר עובר אותי ואת כול הבתים שהיו בשניה לא יודע למה צעקתי חייזר משהו כזה וישר התעוררתי אבל זה לא הכול אחרי החלום ראיתי כמה פעמים אנשים שאומרים שיש להם צילומים או של כדורי אור או של חייזרים אחרי החלום כאילו גליתי שיש אולי באמת חייזרים או שליחים של השם אני רוצה ללכת בדרך הנכונה ביותר בשבילי אבל גם בשביל מי שקרוב אלי ואני נקרע בין עצמי בין הטוב והרע האם יש פיתרון כאילו אני תקוע לא מצליח לזוז ומצד שני אני כן רוצה לשנות אבל גם אותי וגם תסביבה ואני לא יודע מאיפה להתחיל

חלמתי שאני (גבר בן 23 כמעט) ומישהי שיצאתי איתה זמן קצר לפני שנתיים ומאז היינו מתראים פעם ב בשביל הכיף, פעם אחרונה שהתראנו הייתה לפני חודשיים בערך. חלמתי שאני והיא נוסעים באוטו מסוג יונדאי בצבע שחור, היא נוהגת אבל אני ישבתי בצד שמאל והיא נוהגת בצד ימין, אני זוכר שאני המום כזה ומתחיל לשאול אותה שאלות על אבא שלנו (חשבתי שאנחנו אחים) ומה הוא עושה בחיים, אני זוכר שהיה לנו עוד אח שקראו לו יעקב ושאלתי אותה כל מיני שאלות עליו, פתאום הוא מתקשר והבחנתי בכך שהוא קצת מגמגם אז שאלתי אותה אם הוא בסדר או שיש לו איזשהי בעיה, תשובותיה הייתה ממש קצרות של כן ולא על שאלה זו השיבה בכן, אני זוכר שנסענו בשכונה הישנה שלי לפני שנתיים אבל לא בדיוק איפה שהבית קצת במקום אחר בשכונה רצינו לפנות ימינה , (בפניה היה או להמשיך ישר או לפנות ימינה) אך ניידת משטרה הופיעה משום מקום עצרה באמצע הפניה, מתוך הניידת מהמושב האחורי ירד מכר שלי שלא ראיתי המון שנים ואין לי איתו שום קשר או משהו משותף, מלמל כמה מילים ונעלם. ירדו אלינו השוטרים ירדנו אליהם גם כן אני זוכר שיעקב סיפר משהו נל זה שבדיוק הוא קיבל רשיון והשוטר אמר לו שהוא מחשיב את זה רק מה2/6 או משהו כזה ואז השוטר אמר, גם ככה לא אתה נהגת עכשיו נכון? אז בוא נעזוב את זה, נסענו, החנינו את האוטו באחד הרחובות של השכונה הישנה שלי ופתאום הגיע הלילה ואני מוצא את עצמי נוסע על האוטו הישן של אימי מהבית בשכונה הישנה שלי כביכול לאיפה שהחנינו מיד אחרי עניין המשטרה שזה נסיעה של 3 דקות, מחנה את האוטו בסימטה חשוכה אבל אני זוכר שהמקום היה נראה יותר כמו מרכז העיר שלי ולא כמו השכונה הישנה, אני זוכר שהלכתי לכיוון היונדאי השחורה שנסענו עליה בצהרי היום, הרכב היה פתוח, הפלאפון של ״אחותי״ היה על המעמד,ֶ לקחתי אותו ניסיתי למצוא דרך להחזיר לה אותו אך לא הצלחתי, היה חשוך ומפחיד ואני זוכר שהסתובבו כל מיני אנשים מוזרים אך כל אחד לחוד שהסתכלו עלי מוזר, חיפשתי את הרכב שלי בכל הסמטאות, בכניסה לאחת הסמטאות מישהו ניסה לתקוף אותי בערבית וברחתי, המשכתי לחפש אחר הרכב ולא מצאתי, הגעתי למסקנה שאולי גנבו לי אותו בחמש דקות האלה ואז אני זוכר שהלכתי לאיזשהו מבנה אולי מקום שמזכיר בית כנסת קצת, שם אני רואה את את ״אחותי״ ״אחי יעקב״ ו״אבא שלנו״ מתקרב ואני מספר להם שגנבו את הרכב, במקום היו עוד אנשים שלא היה להם שום קשר אלי, לקראת הסוף אני זוכר את האבא סוג של משתגע כזה וכמעט מתעלף ופה התעוררתי.

אז הבית ספר שלי נסע עם הבית ספר הקודם שלי (הם הסיעו אותנו לשדה תעופה כי מטיסים את הבית ספר שלי לא זוכרת למה) ויש בדיוק מספיק מקום לכולם אז כולם יכולים לשבת לבד ואני נכנסתי מהדלת האחורית אז לא היה לי כוח ללכת למקדימה ואז ירין וטל התיישבו קרוב אליי אז רציתי שקט אז החלטתי לעבור מקום ואני רואה שהכל תפוס חוץ ממקום אחד שיש בו תיק (הכי מקדימה ליד הדלת ילדה מהכיתה שלי יושבת ואז במושב בשני המקום ומהצד השני מאחורי הנהג שזה יוצא מולי אז רועי יושב) ואז אני רואה שאין לו תיק אז הבנתי שזה התיק שלו והעברתי את התיק בחזרה עליו (הוא ישן) ואז הוא מתעורר ובקול ישנוני הוא מצביע על התיק ואומר היי זה שלי ואז אני אומרת אני יודעת אבל אני צריכה מקום ואז הוא שם את התיק במקום שלו ופשוט עובר לשבת לידי והוא ישנוני כזה אז הוא מניח על הכתף שלי את הראש שלו ואנחנו טיפה מדברים והיד שלי על הברך שלי כי אין לי איפה לשים אותה בקיצור הוא פשוט התחיל לשים את הראש שלו על הברכיים שלי והיד שלי עדיין שם ואז לאט לאט אני מוציאה אותה ואז אני משחקת לו בשיער והוא ישנוני כזה והוא נותן לי ואנחנו מדברים ושואלים אחת את השני גם שאלות ואז הגענו לשדה תעופה אז אני יוצאת עם המזוודות והכל והבית ספר השני גם יצא מהאוטובוס והוא פשוט מסתכל אליי כל הזמן הזה ויש לנו קשר עין מטורף ואני מסתובבת עליו כל הזמן והוא פשוט ממשיך לבהות ואז אני סיימתי לעלות את המדרגות אחרי שכל כך הרבה פעמים הסתובבתי ואחרי כל הקשר עין המטורף הזה אני כבר לא רואה אותו אני כבר בפנים ואני באה לספר לחברות שלי ואז התעוררתי

החלום שלי היה ככה אני והוא השלמנו ואחר כך הוא היה בא יושב איתי בשמירות מפה לשם שמירה אחת פשוט התנשקנו התמזמזנו כזה הגעתי לחדר מאושרת אחר כך היינו אני אליאס מיקה ודוד היינו לייד חדר כולשהו והוא שכב עם מישהי בשם קלואי בלונדינית שמנה כזאת שמעתי אותה גונחת ואומרת לו ״תמזוג עליי את השפיך שלך״ ואז הוא בא שוב לשבת איתי בשמירות בשמירה הזאת קרה מקרה בשג שהיה בן אדם שצילם את הבסיס הוא היה ממש לייד השער איפה שהדוקרנים וזה קרה בדיוק בסיטואציה שהתנשקנו קלטתי את זה וצעקתי עליו שימחק תתמונה עכשיו ושלא יצלם אותנו או את הבסיס הוא*א התערב וצעק עליו גם שימחק תתמונה מפה לשם חזר הקשר קמתי מהחלום הרגשתי שזה היה אמיתי ממש ועדיין לא הבנתי מה קרה עם קלואי לאן היא נעלמה מה היא קשורה לחלום ביכלל מי זאת אבל זה הרגיש לי סוג של בגידה אמיתית

חלמתי שאמרו לי מזל טוב על הריון אבל בעצם לא הייתי בהריון, פשוט הבטן שלי הייתה נראת הריונית כזו.. דודה שלי שאמרה לי מזל טוב משוכנעת שאני בהריון ואף נפגעה ממני שאני לא משתפת ומנסה להכחיש את זה, אני בתוך תוכי יודעת שאני לא בהריון אלא אני רק נראת כמו... מה זה אומר?

שאני נמצאת במקום נידח. ללא אנשים. רק ירוק מסביב. ויש עלייה של חצץ מחליקה מאד. ואני צריכה לעלות לשם אצזתי בצינורות עבים כאלה עד שהצלחתי לטפס וכשהגעתי למעלה הבנתי שאני בקבר של אסתר המלכה.היו שם ענפים בלי עלים. וכאילו זה היה מזג אוויר סתווי כזה מעונן. והיה שם מישהו לא ברור בפנים ומחזיק איזה שקית ביד. הוא היה לבוש עם מכנס בז' קצר. וחולצה שחורה קצרה והוא פחד ממני ברמה שעשה לה קישטה כאילו שאלך מישם. עכשיו ב"ה אני בתקופת התעלות רוחנית. וחשוב לי לדעת מה פירוש החלום.

<< עמוד קודם 23 עמוד הבא >>