פענוח חלומות בס"ד

חלומות על להתקשר

נמצאו 320 חלומות המכילים להתקשר - עמוד 24


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

הייתי עם בת דודה שלי והלכנו לשמוע משהו שקשור לאי שוויון של ערבים (בת דודה שלי לא אוהבת ערבים אני לא מבינה מה היא עשתה שם) וזה היה בכמו סימטה כזאת אבל בגלל שהיה יום ואור אז לא פחדנו בשניה שניגמר באו 2 מאחורה ו 2 מקדימה ופשוט איימו על בת דודה שלי (שאמרה לפני זה בוז ) ואני כולה לא אל תיגעו בה ואז אחד מהם חתך אותי ביד עם סכין יפני המשכנו להיאבק ראיתי מישהו בתחנת אוטובוס שהיה איתי ביסודי אמרתי לו תקשר למשטרה והוא במקום להתקשר שואל אותי שאלות כמו מה המיספר לאיזה משטרה וכאלה ואני בנתיים מרביצים ומתעללים בי ואז בא אחד עם אקדח סיכות והתחיל לירות עלינו איכשו לקחתי את האקדח ויריתי לו בראש בול בין הגבות

הייתי בעבודה וסה היה מקום סגור פתאום ילד בא לקרוא לי ואומר לי בואי מישהו מנסה לתפוס אותי ואס אני יוצאת והוא גונב משהו ואז נכנסתי ומשום מקום הגיע איזה בחור והתחיל להרביץ לי ואז לקח סכין וחתך לילדה קלי תלשון ואני מנסה להתקשר למשטרה ואף אחד לא עונה הוא נעלם ואס אני מסתכלת מהחלון ואני רואה רכב נוסע אחרי רכב אחר והוה צופר לו והבנאדם יוצא ומתחיל להרביץ לו מכות רצח ואז אני יוצאת לרחוב לנסות למכור תנור ואני דופקת באיזה דלת והכלב נובח לי והוא מסמן לי אם הראש שהוא יודע מה עברתי ואס אחד הבחורים גונב לי את התנור ומנסה למכור אותו לבחורה שאני אצלה בבית והוא מרביצה לו ואס אני יוצאת לרחוב ומסתכלת על הפצע שביד נוגעת הו ואני מרגישה שכל היד והוורידים שלי מתנפחים לי ואני מתיישבת על הרצפה וחושבת אם להזמין אמבולנס והבחורה מזמינה והפרמדיק אומר אם מתנפחים הוורידים סה משהו מסובך כבר לא פצע

טוב זה התחיל באיזה לונה פארק שיש בו 3 טירות ועוד מתקנים . יש טירת ליצנים וטירת ימי הביניים ואיזה טירה ורודה זה מתחיל במרדף אני רצה .. 3 ילדים רדפו אחרי 2 בנים ובת הצלחתי להתרחק מהם אבל הם עדיין יכולים לתפוס אותי אז ברחתי לטירת ימי הביניים והתחבאתי שממה ואז פתאום עבר קליע ממש לידי והבנתי שהם ראו אותי ... ואז הלכתי לשער עליתי עליו ולא נתתי להם להיכנס כי חסמתי את פתיחת הדלת . לבסוף הם הלכו . ואז ביום למחרת התחלתי לברוח שוב והלכתי לטירת הליצנים שזה סתם היה חדר עם מלא כריות קופצות הוא היה דיי צבעוני ואז ראיתי שיש שמה כפתור סטופ שאם לוחצים עליו כל דבר נעצר חוץ ממי שלוחץ עליו לכמה שניות .. ואז ראיתע מסדרון והלכתי בו וובסוך היה מגלשהאז היה שמה כלב גדול ומפחידזה גם היה כלב רע אבל ישר התחלתי לבחוח בגלל המגלשה הו לא הלליח לעקוך אותי ואז פתאום מצאתי את עצמי אצל סבא וסבתא שלי (שבישראל) וישר רצתי אליהם לדירה וזה הם וגם ראיתי תילדים אחרי . ואז סבא שלי אומר להתקשר למשטרה ... וניסיתי אבל לא הצלחתי ופתאום דיברתי עם אמא שלי בפאלפון והיא אמרה שהיא באה אל סבתא וגם חברה שלה באה ואז בדיוק רראיתי את חברה שלה ואמרתי לה לכי מכאן וגם לאמא שלי אמרצי את זה ואז בסוך הגיע איזה איש מפחיד שקראו לו החותך ובגלל שלא רצתי לסכו את סבא וסבתא ברחתי משמב והוא ראה אותי ואז דפקתי ריצ הוא היה כולו שחור עם משקפיים שחורות מה זה מלחייץץ ... ואז אמרתי לו כזה:"אתה יודע שהחברים שלך לא יתפסו אותי אז גם אתה לא תתפוס" ובוא ענה חי "אני לא כמוהם כשאני תופס את הקורבן אני ישר חותך אןתן " ואז הגעתי שוב לדירה של סבתא שלי(ושכחתע לזפר לך שאם פותחים את הדלת או שנשפך דם בסביבת הדירה שלנו יש פצצה שמתפוצצת . והוא תפס אותי ליד הדירה ואז אמרתי לו טוב נמאס לי תחתןך אוצי וזהו והוא אמר :"אוקי נתחיל בקטנה אם האולר" ואז הוא באמת עשה חץך עמוק ברגל ובבאצבע(באצבע הרגשתע בממיאות וזה מפחעד) ואז הדם תיפטפף לרצפה ואז נתתי לו מכה בביצים התחלתי לברוח ואז הפצצה התפוצצה גם אני ניפגעתי ונניתקעתי קצת בקיר ואז פתאום המשטרה הופיעהה נתנה נו כסך על זה שתפסנו אותו וגם הילדים היו בסביבה אז הם תפסו אותם

נסעתי לטיול ובמהלך 3 ימים ניסיתי להתקשר לבעלי והוא לא ענה לי ביום הרביעי התקשרתי ממספר אחר ואז הוא ענה הוא אמר לי שהוא רוצה לסיים את הקשר בנינו מיהרתי הביתה ושהגעתי הוא אמר עדיין שהוא רוצה להתגרש ממני. התחלתי להתקשר לחברות בכדי לנסות להבין מה עשיתי וכולן היו המומות התקשרתי לאמא היא לא ענתה התקשרתי לאבא ואמא ענתה שאלה אם אני רוצה את אבא התווכחתי איתה שזה לא משנה אני צריכה אותה וסיפרתי לה שבעלי אוצה להתגרש והיא שמחה ואמרה יופי יותר טוב רצתי עם התינוק שלי לקראת הלילה מחוץ לבית חסרת אונים ורציתי להתקשר לאחותו של בעלי אבל לא ידעתי את המספר

חלמתי שאני הייתי מתאמן עם אחי הקטן והוא היה מספר לי שהיה מישהו שמציק לו ופתאום שמעתי רעש מצד שמוטל שלי שאני רץ נכנסתי למגרש כדורגל והכל היה חשוך וראיתי אור קטן ואח הקטן שלי היה שם מעל מתקן ומישהו ניסה לקחת אותו ואני באתי להציל אותו ולא ראיתי מי זה אז לקחתי את הפלאפון והדלקתי פנס ואז ראיתי מי זה ולקחתי את האח הקטן שלי הצידה ואני התחלתי לתת לו מכות ואחר כך פתאום היה איזה חבר גם אותו דבר לא אהב את אח שלי הקטן ורצה לעשות לו משהו ותפסתי אותו ודיברתי איתו ואמרתי לו שיזהר יש לו בעיה לאחי הקטן בעיות קשר וריכוז והוא בא לעשות משהו רע לאחי הקטן ואני תפסתי אותו ונתתי לו מכות עד שהוא לא יודע דחפתי אותו והוא נפל על הראש והוא ניתקע באיזה ברזל בתוך האוזן והוא התחיל לבכות וירדן לו דם מהאוזן והוא אמר לי להתקשר לאמבולנס ואני לקחתי את הפלאפון והתקשרתי והם אמרו לי שהם באים ובאו אנשים לעזור ואני אמרתי לו שאני מצטער על זה כי בהתחלה זה בצחוק אני והוא רבנו בצחוק וזהו ואני לקחתי את אחי הקטן והתחלתי ללכת ליציאה של הבית הספר הזה ואני מחכה בחוץ לאמבולנס ובא איזה אוטו בצבע ירוק והיה כתוב עליו כל מיני דברים .

<< עמוד קודם 24 עמוד הבא >>