פענוח חלומות בס"ד

חלומות על שוט

נמצאו 2,774 חלומות המכילים שוט - עמוד 231


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני אם סבתא שלי בסלון(אנחנו גרות יחד) והיא אומרת לי כשבן אדם שומע צפצופים הוא הבן אדם המיועד למוות שעכשיו אלוהים יקח אותו אני התחלתי לשמוע צפצופים של האוטו והלכתי לכיוון החלון וראיתי מרחוק אוטו לבן נקי מדהים חלונות שחורים ובן אדם שיושב בהגה ומסתכל עלי באותו שנייה אני לא יודעת איך להסביר את זה הרגשתי שהכל מסביב כבר לא אמיתי זתאמרת שאני כבר לא באמת שם הסתכלתי על סבתא שלי ובאתי לאמר לה משהו אבל היא לא שמעה אותי כבר הרשגתי איך לאט לאט אני עולה למעלה וסבתא שלי מנופפת לי לשלום החלום הזה היה כל כך מציאותי ואמרתי לעצמי שאני רוצה לקום אני הרגשתי איך אני כבר לא בחיים ואלוהים משך אותי אליו למעלה ההרגשה הייתה נורא מוזרה באותו שנייה כאילו כלום לא קרה ראיתי את הבן זוג שלי יוצא מהחדר ואני מעיפה אותו מהבית שלי הוא ירד במדרגות ושמעתי שהוא מילל זתאמרת שכאבלו משהו אני יורדת אליו בשנייה ורואה אותו על הרצפה פתאום אני רואה את השטן זה אולי נישמע ילדותי אבל זה היה כל כך מפחיד וכל כך מציאותי פשוט עלינו מהר למעלה לבית סגרתי את הדלת לקחתי את היד של סבתא שלי ושל הבן זוג שלי עשינו מעגל ידיים ואני היחידה שהתחילה לצעוק שמע ישראל אדוני אלוהי אדוני אחד המון פעמים והשטן עומד לידי ואני צועקת את זה כדי שיעלם צעקתי לאלוהים שיעזור עזבתי את אחיזת הידים מהמעגל והסתכלתי על השטן שעמד לידי לראות אם התפילה שאני אומרת עוזרת אבל הרגשתי עקיצות וכאב בכל הגוף הרגשתי שממש כואב לי

חלום על שקדים חלמתי שבעלי וחמותי יושבים אצלי בסלון ומפצחים שקדים אני רואה את חמותי כל רגע מניחה את הקליפות על השולחן ומנגבת ככה את הפירורים .ולפתע תוכי מתרוצץ אצלי בבית וגם הוא מפצח מהשקדים התוכי בצבע אפור שחור ואני זוכרת את המקור שלו ממש. בחלום הופיע עוד סוג של ציפור בצבע כתום צהוב שפשוט השמיע קול אדיר וצווארה היה מתוח והיא עם הראש מעל השולחן נצמדת עם גופה.

אנחנו כמה בנות יושבות בבית שלי סביב שולחן ואז דוד שלי דופק בדלת אם חליפה ואופניים ויושב שואל מה שלומי ואז אומר לי אני הולך שנייה. ומשאיר את האופניים ולוקח כיסא אומר לי עוד מעט בא ואז אני עולה במדרגות לקומה שנייה שאני יודעת שאין לנו ומוצאת חדר כביכול של אחי ומתחילה לחפש בתיקים כסף ומוצאת בכמה מקומות שטרות של מאה ואז אני רואה בתיק עוגות סוכריות ושוקולדים ולוקחת טיתי ואז אמא שלי עולה ואני כאילו מסדרת ואז אני מתחילה למצוא עוד חדרים ומרלחות בבחת חדר אחד אם הרבה פאות וצבעים לשיער וחדר אחר אם מלא דברי קדושה קופות לתרומה ומישהו מבוגר יושב על כיסא ואז אני מתחילה לשטוף את הבית ואני רואה את טמא שלי יורדת במדרגות אם מים ואני אומרת לה להיזהר ואז אני שומעת רעש ואני רואה בחורים אם צינור שוטפים את המדרגות והבית ואחד מהם במקלחת ומנסה לדחוף את אמא שלי ואני דוחפת אותו והיא מנסה לפצוע אותו בסכין ואני דוחפת אותו והיא בסוף פצעה אותו

החלום התחיל בזה שאני התעוררתי משינה, הבית לא היה שלי, הייתי בחדר חשוך עם קירות עץ ורצפת עץ, היה ארון עץ עתיק,ישן ופשוט צמוד לקיר שפונה עם הצד שלו למיטה... ישנתי על מיטה זוגית עם מצאים לבנים, עם אחותי עדן, ואחי רז/רון, שלושתינו ישנו באותה המיטה, ופתאום התעוררתי,החדר היה חשוך מאוד אבל התעוררתי בגלל אור כחול מהמם שבקע מהרווחים בין הדלתות בארון... וחשבתי לי איזה חלום מוזר וחזרתי לישון.. ואחרי דקה שוב התעוררתי והארון נפתח ויצאה מישם דמות כחולה קטנה, כהה מקופפת, אני יכולה ממש לצייר אותה לפרטים, היא יצאה ונעלמה ופתאום הופיע לצד המיטה כשהפנים שלה מסתכלים אל המיטה אבל לא אליי, ואני קמתי מהר והלכתי לסוף המיטה וממש רעדתי, הסתרתי חצי מהגוף שלי בשמיכה (הייתי בישיבה והסתרתי עד גובה הכתפיים), וניסיתי לצעוק לאמא שלי אבל לא יצא לי קול מהפה מירוב פחד, ואחרי זה הסתכלתי על היצור כדי לוודא שהוא לא מסתכל עליי, ואחרי שראיתי שהוא לא הפנה מבט אליי ניסיתי שוב לצעוק לאמא שלי, ושוב לא יצא לי שום קול מהפה, אז אמרתי לעצמי, אני לא אסתכל עליו, אני כמה שניות אשכח ממנו ואצרח הכי חזק שאני יכולה, וצרחתי "אמאאאאאאא" ויצאה לי מהפה צרחה ממש חזקה ונדלק האור בחדר הצמוד ואמא שלי באה והדליקה את האור בחדר שהייתי בו אבל היצור נעלם, וסיפרתי לה והיא חיבקה אותי ואמרה... "פגשת אותם?.. את תואהבי את הקטנים" והיא רצתה ללכת בחזרה לישון בחדר שלא ולא נתנתי לה, אחרי כמה דקות השמש זרחה וקמנו כולנו מהמיטה, ושני האחים שלי ישבו בספה אדומה/חומה וראו טלוויזיה והיה רווח של איזה מטר בין הטלוויזיה לקיר לשם מעבר, והקיר מאחור היה בטון ובצבע צהוב-קרם. אמא שלי רצתה להכנס להתקלח ואני הלכתי אחריה כמו זנב, לא הסכמתי להתרחק ממנה, וביקשתי שכשתתקלח אני אהיה במיקלחת, והבטחתי שלא אציץ למרות שלדעתי עכשיו זו סתם הבטחה.. למה לי להציץ?.. וגם אם אציץ לראות שהיא באמת שם.. מה זה משנה?.. בכל מקרה הבטחתי ונשארתי במקלחת כשהתקלחה, הייתי ליד דלת המקלחת שהייתה פתוחה למחצה וראיתי את שני אחיי בספה צופים בטלווזיה ופתאום מאחורי הספה ראיתי שתי אצבעות כחולות וגדולות צמודות לקיר (את האגודל והאצבע שצמודה לו) הן היו מתוחות והוא לא זז כדי שלא יבחינו בו, קראתי לאמא שלי לצאת מהר מהמקלחת והצבעתי על האצבעות, היצור הזה לא הזיז את היד והיא ראתה אותו ופשוט הסתכלה עליי מלמעלה בחיוך והמשיכה להתלבש ולנגב את השיער, אני הלכתי וישבתי בפינה אחרת של המקלחת, מפינה בה לא ממש רואים מה קורה ליד הדלת, ומישהו קרה לה והיא חייכה והלכה לדלת, ופתאום ראיתי יד חומה עם כתמים צהובים מחבקת אותה ( היד נראתה ממש דומה ליד של צפרדעץ ממש דומה, אבל במקום עיגולים בקצות האצבעות היו שם מעיין אצבעות שהזכירו קצת אצבעות אדם וציפורניים כמו של תוכי, צרות, שחורות ומבריקות בקצה. . ליד היו קרומי שחייה ועוד כמו של דג מעמקים.. מעין קרום דק ושקוף למחצה ) , והוא חיבק את אמא שלי בגב, מכתף לכתף, והוא אמר" לה אני הולך עכשיו... ושהיו לך חמישה ימים של אושר " והיד הפסיקה לחבק, יצאה מין הדלת ונעלמה... ואז היא האם, הסתובבה אליי ופשוט חייכה והתעוררתי מהחלום.. והמוזר הוא שהגוף לא היה שלי והמשפחה לא שלי... כאילו ראיתי את הכל כזיכרון של מישהו אחר.. וזה היה ממש ממש אמיתי ואני זוכרת מלא פרטים קטנים שראיתי בספור.. אף פעם לא חלמתי חלום בסגנון ולא שמעתי על חלום דומה. הסיטואציה הייתה ממש אמיתית, כאילו אני באמת זו שחובה הכל.. היו שלושה יצורים, שניים כחולים ואחד חום, והאם אמרה"את תואהבי את הקטנים"משעמע שהיה יותר מאחד קטן ואני ראיתי רק אחד קטן.. זה שיצא מהארון. הילדה שאני חוויתי דרכה את הסיפור הייתה בת 9 בערך ואני בת 17, הילדה השנייה "עדן" הייתה בערך בת 7 והילד השני בן 5-6. אני הבכורה גם בחיי, יש לי שני אחים קטנים ואין לי אחות. אני לא זוכרת את פני האם, אבל אני זוכרת שהייתה עם עור בהיר, שיער אדמוני עד העורף, גלי,עם חיוך רחב, שפתיים דקות וקמטים עמוקים סביב השפתיים כשחייכה. אשמח לדעת מה הוא אומר בגלל שלי באמת אין מושג.. במיוחד החלק בסוף כשהיצור החום איחל לאם "חמישה ימים של אושר"... זה נשמע מאיין מסר.... מצפה לתשובה.. ולהתראות

יש משהו שאני רוצה אותו וחלמתי עליו שהוא מתקשר אלי והכל אומר לי בואי נראה אותך כל פעם רוצה ליראות אותי ופשוט שהוא יתקשר ירדתי למטה והוא היה עם עוד שני חברים ואני עם חברה אני יורדת למטה אני רואה אותו הוא מתחיל לדבר איתי ועם החברים שלו ואחד החברים אומר לו שאני רוצה אותו ואז הוא אמר בשקט אני מכיר אותה יחסית הרבה זמן והיא לא עושה לי את זה ואני שמעתי את זה נעלבתי ואני וחברה שלי ישר הלכנו ומפה אני כבר לא זוכרת את החלום. מה זה אומר שבחלום הוא לא רוצה אותי?

<< עמוד קודם 231 עמוד הבא >>