פענוח חלומות בס"ד

חלומות על ספסל

נמצאו 420 חלומות המכילים ספסל - עמוד 25


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שהחבר שלי לבש מכנס לבן וחולצה שחור לבן עבר לידי והסתכל עלי ואני ישבתי לשתות קפה על ספסל מעץ והייתי עם משקפיים והמשיך ללכת (אנחנו שבועיים לא מדברים ביחד ) אז מצאתי את עצמי בבית לא מוכר ואמא שלי יושבת לידו וגם בת דוד שלי ובעלה ואשתו של דוד שלי נתת נשיקה לכולם והוא ישב בשקט ליד אמא שלי אחר כך יצאתי מהבית והתחלתי להגיד לכולם שאני הולכת הביתה לאילת כי אני באתי רק להשתלמות ואז הוא קם והלך ווהחלטתי שאני הולכת אחריו ואז גיליתי שאני בלי הפלפון שלי וואז אימא הביאה לי אותו וגם תיק איפור קטן והיה כתוב על מסך הפלפון הודעה ממנו שאני אמרתי שאני אוהב אותך ורוצה אותך אבל את לא הבנת אותי והחלטתי שאני צריכה לדבר איתו היה לילה וחשבתי זה בסדר גם כך הוא יכול לקחת אותי לאילת וכך התעוררתי

באמצע הלילה יוצאץ החוצה לטייל נאבדץ רואה ילדה קטנה בגינה קוראת לאבא שלה אני רצה מהם בןרחתשךא יראו אותי..נכנסת לאולם מלא בוידאו עם חדשות צלא אנשים מצלמים מצלמת גם..לידי אנשים כמראה עבדו איתי במשטרה אחד לוקח אותי איתו ברכב לא בתוך הרכב בחוץ בנסיעה בכיף מגיעים ללונה פארק הכי כיף לי בעולם המתקנים סגורים יושבים למעלה בקנטה עם ספסלים יש מה לעשן ..נרגעים פתאום גל של מים אני רואה אותו עוצר לכמה שניות וממשיך ואז מתנפץ לעברנו סוחף איתו את התיקים והדברים של הבנות שישבו איתנו אתלי הכל טוב. הולכים לתוך בית..יש שם משפחה קצת מוזרים אחת הבנות מוציאה לי כלוב עם מלא נחשים והם פושטים עורות של נחשים..עזרתי להוציא אותם. היא לקחה את הגדול אחד ברח לי רדפתי אחריו לספה מסתבר שהביא מלא ילדים ואז הרמתי את הסדין וראיתי מלא נחשים קטנים שכנראה כבר ברחו ממזמן שאלתי כן הם ערסיים ואנשי הבית חיים איתם וכלום לא קורה.

חלמתי,שיצאתי עם האקס שלי לשעבר וישבו בספסל מתחת לבית שלי, ואחרי זה הלכנו למסיבה, וכשחזרתי עברתי דרך הספסל ובספסל היה שתי טלפונים שלטים וארנקים וזה. לקחתי את זה בתיק ושעליתי הביתה רציתי שזה הטלפון של האקס(לא זה שנפגשתי איתו) האקס שלי ושל עוד מישהי שאני מכירה והוא רוצה אותה, הסתכלתי בשיחות שלהם וזה וזה, ואז הרגשתי ממש רע אז ביקשתי מהם לבוא אלי והחזרתי להם

ירדתי לאילת עם חברים ישבנו על ספסל באיזה חוף כמה והורדתי את הכפכפים שלי ישבנו כמה שעות עם שתיה ונרגילה היו זכוכיות מסביב לספסל . אחרי כמה שעות רצינו לחזור הבית חלק הלכו לכיוון האוטו וחלק נשארו לקחת את הדברים אני חיכיתי קצת ואז הלכתי לאוטו ובדרך שמתי לה שאני עדיין חיפה ושכחתי את הכפכפים שלי ולא חזרתי לקחת אותם

אני יושבת בחוץ בספסל ומחכה לאח שלי ורק שנינו בחוץ אין עוד אף אחד פתאום אני שמה לב שיש בשמיים מן כאלה פסים שחורים שבאים והולכים ואז כשהם מפסיקים מופיעה בלרינה שחורה בשמיים שרוקדת ואני ואח שלי רצים מהר מאוד ומנסים לברוח אבל הפסים השחורים נהפכים לרוחות שחורות שרודפות אחרינו ותופסים אותנו לכמה שניות ואז עוזבים

<< עמוד קודם 25 עמוד הבא >>