פענוח חלומות בס"ד

חלומות על לעד

נמצאו 272 חלומות המכילים לעד - עמוד 26


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אחי נפטר בגיל 13 וחלמתי שהוא חזר כי היה בשבי האויב... נפגשנו במקום עם הרבה אנשים חלקם בני כיתתו. הוא טען שלא התגעגענו אליו מספיק ושלא נלחמנו להחזירו כמו את גלעד שליט והוא חושב שאנחנו לא זוכרים אותו ולא אוהבים אותו.... הסברתי לו שאני וההורים והאחים מתגעגעים ועצובים ונפגענו בריאותית מהטראומה. דברתי איתו הרבה הוא נשאר ילד.

הייתי בקניון עם אחותי הבינונית אבא שלי ואימא שלי וחיפשנו מתנה לקראת היום הולדת של אבא שלי. פתאום ישבנו במקום וראינו מלא מלא נשים זקנות על כיסאות גלגלים ואחותי הבינונית לא הייתה איתנו. אימא שלי אמרה לאבא שלי שילך לחפש מישהי (שכנראה מהמשפחה שלנו). וגם אבא שלי הלך. אימא שלי טיילה בלעדי עם בנות דודות שלה. ואני בינתיים הסתובבתי וחיפשתי מסעדה לאכול בה משהו קטן.ופתאום פגשתי את חברה של אחותי ממלצרת במסעדה קטנה. אמרתי לה שלום והיא בדיוק יצאה להפסקה ונתנה לי מרק והיא הכינה על השולחן עם מחבת חביתה עם פיטריות. אמרתי לה שאני לא אוהבת פיטריות והיא אמרה שגם היא לא. אחרי שאכלתי שילמתי כסף שהיה לי אך לא היה לי מספיק אז הלכתי מהר לאמא שלי וראיתי אותם אוכלים שניצל וציפס ופתאום משה (בן דודה של אמא שלי) בא לידנו. דנית ירדה מהמדרגות הנעות שממול עם בחור. ופתאום הוא נעלם. אמרתי לדנית ושפגשתי את חברה שלה ושתבוא לראות אותה. דנית לא ידעה שהיא עובדת שם. דנית בינתיים התקדמה לכיוון המסעדה ואני ביקשתי מהר 3 שקלים להביא לחברה של דנית. ופתאום שנייה לפני שאני רצה אני רואה את יובל (בת דודה שלי ) עומדת ליד השולחן. לא התייחסתי אליה ורצתי מהר למסעדה של החברה של דנית והבאתי לה שלושה שקלים ורצתי לאמא. דנית נשארה במסעדה. ראיתי את אמא ושאר חבריה אוכלים שניצל וציפס והיא שאלה אותי אם אני רוצה לאכול משהו אז אמרתי לה שאני אכלתי כבר מרק עם החברה של דנית.ואני לא רעבה. אמא שלי התפלאה. ואז חלמתי שאת כל החלום הזה סיפרתי לאמא שלי בבוקר.

הילד שאני כל כך אוהבת מחזיק לי את היד ואומר , את חשובה לי ואני אוהב אותך , אני אומרת לו שגם אני אוהבת אותו והוא עוזב לי את היד מסתובב ומתחיל ללכת , אני הולכת אחריו והוא מתחיל להעלם , אני מתחילה לבכות ולרוץ לחפש אותו ואני שומעת את הקול שלו אומר את לא צריכה לסבול בגללי אני צועקת לו שאני לא יכולה בלעדיו ושאם הוא לא יחזור אני אסבול הרבה יותר , הוא אומר , מגיע לך מישהו יותר טוב ממני .. אני בוכה וצועקת אבל אני אוהבת רק אותך !!! 

<< עמוד קודם 26 עמוד הבא >>