פענוח חלומות בס"ד

חלומות על טח

נמצאו 954 חלומות המכילים טח - עמוד 27


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

דב שחור או חום ענקי רודף אחרי. בהתחלה אני על רציף, סוג של שובר גלים כזה עם המשפחה.. כל פעם הוא מנסה לעלות עליי ולתפוס אותי. בהתחלה הוא מנסה להתחבר אליי כאילו כמו חיית מחמד שאוהבת אותי.כל פעם הוא חוזר מחדש .. בסוף הוא משתגע ורוצה להרוג אותי ואני בורחת והוא ממשיך לרדוף אחריי. אני באיזור של ארמון גם המשפחה שלי שם וכולם רצים למקומות אחרים. אני פוגשת את אחותי הגדולה ואחיין שלה והתינוקת שלי.היא שמרה לי עליה בזמן שרצתי עם אמא שלי (בזמן שפגשתי אותה כבר נפרדתי מאבא שלי בקומה אחרת והיא בטוחה)(אבא שלי עם אחי מחוץ לארמון גם בטוח) כשחשבתי שכבר הצלחתי לחמוק. אני לוקחת את הילדה שלי והולכת איתה. ההורים שלי ואחים שלי בסדר הם מוגנים ולא בסכנה אבל אני פתאום שומעת את הדוב רץ ומתקרב אליי יורד מהקומה העליונה אל הקרקע היכן שאני. אני רצה לשירותים של הארמון נכנסת ונועלת ...הדוב מנסה להיכנס .הדלת נפתחת החוצה וזה מה שמציל אותי כי הדוב לא יודע למשוך את הדלת.אני עם הבת שלי שרה לה כדי שלא תיבהל ושגם אני לא אבהל...מגיעים שומרים של הארמון כמו סוג של אבטחה ויורים בדוב... הוא מת ואני סוף סוף חופשיה .. (אני בהריון במהלך כל החלום..ומנסה כל פעם להזיז את הדוב מלנגח לי את הבטן) בסוף הורגים אותו ואני והבת שלי והתינוק שעדיין בתוכי ניצלים. אני יוצאת משם, רואה את הדוב שמת ורצה למשפחה שלי.

חלמתי שחיפשתי דירות בתל אביב, או שלא זוכרץ מה הסתובבתי בדרום תל אביב, וראיתי בתים קטנים ומזנחים אבל של אנשים חמודים, מסתוריים היפים מגניבים, ובסוף השדרה שהייתה ליד התחנה המרכזית הגעתי לשטח פתוח, מן שדה לא מעובד, חצי טבעי (חשבתי לעצמי איזה יופי מה שהיה פעם לפני שהייתה עיר תל אביב, חורש טיבעי כאן חול ועצים נמוכים) ובמרחק מסויים היה עוד בית ואיזור מגודר שהיה כן מעובד. זה היה בין השאר הבית של סער, טלם, והייתה איתו קהילה. שעבדה ועיבדנ את האדמה וחיו ביחד וכל זה... נגנבתי.. כשהיחתי בחוץ היה לי שם איזה,קטע עם נץ גדול. שחקתי איתו קצת והוא התיישב לי על היד. איכשהו מישהו היה שם לצלם את זה. יום למחרת באתי לשם שוב, אותו מסלול הלכתי שוב זה היה נראה קצת חדש קצת מוכר, בעיקר שמתי לב לפרטים חדשים בפעם הנוספת שהגעתי חשבתי שהגעתי למקום חדש אבל זה היה הקהילה של סער. ובחוץ לפני שהגעץי ראיתי ינשוף ענק מסתכל עליי יודע שאני רוצה לצלם אותו ובורח, הצלחתי לתפוסמאותו כשהוא עץ מטושטשט בתמונה. וזה קרה פעמיים. הוא היה יפה וגדול והתבעסתי שלא הצלחתי לצלם אותו ושהוא לא התיישב עליי כמו הנץ. נכנסתי לקהילה, ראיתי את אחד החברים שם עובד מארגן ועוד 2 נשים והתחברתי אליהם. לימדתי את אחת מהן ריקןדמבוםיווד והסתכלתי עליה דרך המראה (ארוכה כזו של ארון בית) והיא הייתה שמנמונת עפ שיער שחור לכתפיים גלי כזה, והייתה ניראית ממש בוליוודית, היה מן אןויר כזה בשיער שלה חח שאמרתי לעצמי וואו היא ממש זה, ואני פחות.. אחרי שהיא הלכה רקדתי גם לא זוכרת שראיתי את עצמי במראה. רציתי להראות לסער את התמונות של הנץ והינשוף אבל איכשהו לא הצלחתי לא מצאתי את התמונות או משהו כזה..התבעסתי קצת. ואז הוא הלך. חיפשתי מה לעשות. התחושה,הייתה מסקרנת בתוך הבית אדמה קהילה שלהם. ובחיםושים בדרום העיר גם סקרנות והתרגשות כזו של חו'ל.

חלמתי שאני וחברה הכי טובה שלי הולכות לנונה פארק ואני מכירה שם מלא אנשים מהבית הספר ונבד לי המפתח התחלנו לחפש ואז נכנסנו לסימתה ופתאום מישהו גבוה שאני לא מכירה מתחיל לתקוף אותי והוא חוטף אותי ואותה ואנחנו נכנסים לבית של אבא שלי ואני רואה רק שולחן ליד הדלת אנחנו מתחילים לאכול שניצל ופשוט הלכתי וחזרתי לנונה פארק בישביל לקחת טלפון ולצלם לקחתי וחזרתי לשולחן צילמתי אותו מאכיל מישהי ואז ת לא הייתה אני או החברה שלי ואז הלכתי לשטוף ידים ודודה שלי הייתה שם אמרתי לה אני שולחת לך סרטון שלחי לי אותו מהר ואז הוא בה למטבח איפה שאני הייתי ואמר לי לכי תביאי שולחן וגם דודה שלי באה איתי וחברה שלי אני התחלתי לצעוק אני לא זוכרת מה ואז חברה שלי השתיקה אותו בישביל שהוא לא יבוא התחלנו לרדת קומה אחד ואז השכנים בטחו את הדלת דודה שלי וחברה שלי הסתכלו הליהם ואני אמרתי להם איזה קטע אתם פחתם מתיי שירדנו ואז עליתי לבית של אבא שלי פתחתי את הדלת היה חושך התקדמתי טיפה ואז היה אור היה סיר גדול על הרצפה אבא שלי היה במטבח ואחותי יצא מהחדר וזהו ואז קמתי

<< עמוד קודם 27 עמוד הבא >>