פענוח חלומות בס"ד

חלומות על להתקשר

נמצאו 320 חלומות המכילים להתקשר - עמוד 27


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

בחלומות שלי הוא כאילו חי אבל בסוף נעלם אני מדברת איתו בקשר איתו ובאיזשהו שלב הוא נעלם מבלי להגיד שום דבר ואף אחד לא יודע איפה הוא אי מי הוא בכלל כאילו שבלעה אותו האדמה בחלום הראשון סיפרתי לך ראיתי שני בנינים מוזרים בצבע צהוב דיברתי איתו הרבה בפאלפון מאוד הרבה כמו חברים טובים ואז הצעתי לו להיפגש בתוך הבניין הצהוב הוא אמר לי שאני אחכה לו שם והוא יבוא, היה שם כמו מין מיטה כזאת כמו אצל הרופאים או מסאזים כחולה נשכבתי שם ונירדמתי ואז אמא שלי חזרה הם היו ברכב עם אבא אמא העירה אותי וראיתי שהוא לא בא, כשניסיתי להתקשר אליו הפלאפון שלו לא היה זמין ראיתי הודעה ממנו שהיה רשום תבדקי את המייל שלך אמא שלי אמרה לי בואי נילך הוא כבר לא יבוא אם הוא לא הגיע עד עכשיו אני ניסיתי וניסיתי לחייג אליו ולא היה זמין ובאיזשהו שלב התבלבלו לי המספרים ושכחתי את המספר שרציתי לחייג אליו ניסיתי לחבר את המספר מחדר ולא הצלחתי ואז זהו נגמר החלום התעוררתי בחלום השני של הלילה אני לא בדיוק זוכרת אני לא זוכרת אם ראיתי אותו או לא אבל הייתי איתו בקשר דיברתי איתו... באיזשהו שלה היה מקום כזה כאילו בניין לידו כזאת כמו מין גינה עם פרחים צהובים וליד הבניין הייתה אבן גדולה אני עמדתי על האבן הייתי בשמלה כלשהי אז הוא נעלם ואני ידעתי שהוא מת והתאבלתי עליו בכיתי והייתי בדכאון ואז התעוררתי זה היה בניין גבוה והיה נראה כמו בניין נטוש בצבע צהוב עם חלונות לידו היה עוד בניין כזה זה היה נראה כמו מקום ריק שיהיו בנויים שם רק כמה בניינים אבא ואמא שלי היו עוברים דרך הבניינים האלה כל הזמן עם הרכב ובלילה היה בניין לא גבוע חום נראה לי הייתי ליד הבניין, עמדתי על האבן עם הגב לכיוון איפה שאנשים היו עוברים הם לא היו שמים לב אליי היה שם קצת דשה קטן ופרחים צהובים קטנים היה קצת רוח אבל היה יום בהיר, הייתה שמש אחרי זה נהיה חשוך הרוח נהייתה יותר חזקה והתעוררתי תיארתי שבשני החלומות איגור היה נעלם במסתורין היה בקשר ופתאום נעלם כאילו האדמה בלעה אותו בחלום הראשון לא ידעתי לאן הוא נעלם רציתי לחייג אליו והתבלבלו לי המספרים לא הצלחתי לחייג את המספר לא זכרתי במקרה השני כשהוא נעלם כולם היו אומרים שלא יודעים איפה הוא אמרתי לבד לעצמי בתוך תוכי "אני יודעת איפה הוא, הוא כבר לא בחיים"... השפלתי מבט למטה והייתי מאוד מאוד עצובה הייתי עם שמלה כלשהי עמדתי על האבן מסביבי היה דשא קצר ופרחים שהיו זזים מהרוח ואחר כך נהיה חשוך הפרחים זזו יותר חזק הרוח הייתה יותר חזקה נהיה קצת קר ומפחיד והתעוררתי

קמתי בתחנת אוטובוס באמצע שום מקום, לבוש רק מגבת שמכסה אותי, ושם איש שמנסה להגיד לי משהו אך איני מבין אותו. לאחר מכן עובר אוטובוס ואני רץ אחריו, אוחז בדלת ונכנס לתוכו (בזמן שהוא נוסע) ואז אני שואל את הנהגת אם האוטובוס מגיע למגדל העמק (ביתי) והיא עונה, לא, האוטובוס נוסע דרומה, לנצרת עילית. לאחר מכן כשאני עולה על האוטובוס איש זר רואה אותי ומציע לי לבוא איתו לביתו בנצרת כדי שיתן לי בגדים ללבוש ויעזור לי לחזור הביתה. כשאנחנו מגיעים לנצרת עילית, פתאום הטלפון הנייד שלי אצלי ואני מנסה להתקשר לאמא שלי לנייד ולבית אך היא לא עונה, ואותו דבר לגבי סבתא. אז אני מוותר, אנחנו ממשיכים ללכת לביתו, ואז אנחנו נכנסים ומתברר שהוא סטודנט ששוכר חדר כדי לחיות בו.

רצח בטעות של מישהו שאינני מכיר חזיתי בויכוח בין אבא זקן השוכב במיטה לבין בנו הם דיברו כניראה בבוכרית אני לא מבין הבן התרגז ולפתע הופיע עם סכין קצבים גדולה ושחט את האבא הזקן ראיתי דם בכל רצפת הבית נבהלתי מאוד בחלום ניסתי להתקשר למשטרה לפתע קיבלתי טלפון מאחותי וסיפרתי לה מה ראיתי היא ניתקה את השיחה ואני כאילו רואה אותה דרך מסך וידאו נוהגת ברכב נוהגת ועצובה עם אנשים שאני לא מכיר.

רצח בטעות של מישהו שאינני מכיר חזיתי בויכוח בין אבא זקן השוכב במיטה לבין בנו הם דיברו כניראה בבוכרית אני לא מבין הבו התרגז ולפתע הופיע עם סכין קצבים גדולה ושחט את האבא הזקן נבהלתי מאוד בחלום ניסתי להתקשר למשטרה לפתע קיבלתי טלפון מאחותי וסיפרתי לה מה ראיתי היא ניתקה את השיחה ואני כאילו רואה אותה דרך מסך וידאו נוהגת ברכב נוהגת ועצובה עם אנשים שאני לא מכיר.

חלמתי שראיתי ערבים שמנסים לגנוב בגדים מהמקום שעבדתי בו,ואז רציתי ללכת להלשין עליהם..הם קלטו אותי והתחילו לרוץ אחרי בשביל להרביץ לי. אני רצה ובורחת מהערבים וחושבת תוך כדי איך אני ניצלת מהם..פתאום עלה לי רעיון להתקשר לרב שלי. התקשרתי אליו והוא היה לא זמין..באתי להתקשר שוב ופתאום אני רואה אותו מולי..אמרתי לו שהערבים רודפים אחרי אז הוא הסתובב ורץ והבנתי שאני צריכה לרוץ אחריו..רצנו עד שהגענו למקום מסתור ושם ראיתי שניי חמורים

חלמתי שאני מתקשר לחברה שלי והיא מנתקת לי ואני מתקשר שוב ומישהו אחר עונה לי ואומר לי לא להתקשר לשם יותר היא לא רוצה לדבר איתי יותר ואנחנו חברים כאילו מה קרה למה ואיך רצתי אליה הביתה ראיתי מהחלון שלה שהיא עם מישהו אחר נכנסתי לבית שלה ועליתי לחדר שלה היא חייכה לי ירדנו למטה ודיברנו היא אמרה שזה ניגמר ולא הבנתי למה ואמרתי לאותו בחור שאני יהרוג אותו ואז התעוררתי

<< עמוד קודם 27 עמוד הבא >>