פענוח חלומות בס"ד

חלומות על הגעתי

נמצאו 1,648 חלומות המכילים הגעתי - עמוד 30


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלום על הכותל המערבי בערב יום כיפור אחרי שהגעתי מבית הכנסת אני חולמת על רחבת הכותל מלא מלא באנשים מטושטשים ואני לפתע רואה את סבתי ואימי ז"ל ואני רצה אליהם בשמחה קורת סבתא אמא ולפע מראים לי את הכותל ומקברים אלי משום מקום את אבני הכותל חלקים ומיוחדים ואני שואלת מה גם למעלה יש את הכותל והתעוררתי

הגעתי למקום עם בית קטן על מנת לפגוש את אמא שלי, היא הייתה עם עוד 2 נשים לידה,שמעתי מחוץ לדלת שאומרים לה "לילי הבת שלך הגיע",כאשר שמעתי זאת התחלתי לבכות ,פתחתי את הדלת הזזה שהייתה עשוייה מקרטון דק מאד, נכנסץי אמא שלי ועוד 2 נשים היו עם הגב אלי,אבל בצד ימין היית כורסא ועליה ישבה הדודה שלי (אחותה של אמא שלי),ראיתי אותה עם שיער לבן חלק עד הכתפיים ופנים בהירות חלקות,שאלתי אותה "למה הדלת עשוייה מקרטון דק",ענתה לי :ככה כל הדלתות שלנו,ניגשתי אל אמא שלי חיבקתי אותה והמשכתי לבכות,אבל לא הצלחתי לראות את הפנים שלה ,לעומת זאת עם הדודה שלי ראיתי ודיברתי

הייתה מסיבה של חברים במקום גבוהה בארץ אחרת הקראש שלי גם היה שם אז הלכתי. כשהגעתי לשם ישבתי בספה קרוב אליו ויצא שאחרי הרבה זמן האכלתי אותו הוא אכל אבל התעלם ממני לגמרי, לא משנה מה עשיתי. התכוונתי ללכת הבייתה הרגשתי פחד עוטף אותי ופתאום אני רואה מדרגות והייתי עם נעלי עקב גבוהות היה לי ממש קשה לרדת כל שנייה הרגשתי שהייתי נופלת כשהגעתי לקומה התחתונה הייתי בשוק. הייתה שם מישהי עם קלפי טארוט ועוד מישהי מאותו התחום היא תפסה לי את היד ואני פשוט אמרתי לה שחררי ממני. ואז ראיתי דלת יצאתי לבחוץ ושם היו מלא אנשים ו 2 פניות לא ידעתי לאיפה לפנות אבל פתאום אישה אחת חמודה דיברה איתי שם בעברית. היא שאלה לאן אני צריכה ואמרתי לה לדרך נצרפתית והיא אמרה לי תקחי ימינה . אמרתי לה תודה והלכתי , באתי לשלוח לאבא שלי מיקום שיבוא לקחת אותי אבל.. התעוררתי מהחלום.

חלמתי חלום בשני שלבים- שלב ראשון שרצתי או ברחתי ממשהו והגעתי לאיזה מבנה נטוש שם פגשתי במחבל.המחבל הסתתר שם התחננתי שלא יפגע בי והוא הסכים בתנאי שלא אסגיר אותו נתן לי להסתתר באיזה פינה . והחלק השני שאחרי שיצאתי משם והתחלתי להתהלך יחד עם ההמונים הרגשתי שמישהו הולך אחרי שהסתובבתי חשדתי באותו נער וכשהסתכלתי עליו הוא ידע שידעתי שהוא מחבל .זרק עליי את הפצצה שעטופה במגבת ואני התחלתי לצעוק ולעיף את הפצצה מעלי ברחתי ורצתי בכל הכוח ותוך כדי אומרת לאנשים לברוח כמה שיותר מהאזור שזרקתי את הפצצה החלום נגמר בכך שאחרי שרצתי למרחק מאוד גדול הבנתי שזה התפוצץ התחלתי לבכות ואחי וכמה אנשים באו להרגיע אותי כיוון שהייתי נסערת מכל העניין הזה

חלמתי שהיינו שכנים אני והבת זוג שלי ואמא שלכ גם הייתה וחברה שלי הדליקה באש חתיכת נייר וכל פעם ניסינו לכבות וזה שוב נדלק מחדש אז ברחנו מהחדר והוציאו את כולנו ללובי והיה צריך לרדת למטה והיה מבוכים ומכשולים שאני הצלחתי לעבור ואמא שלי לא אז חזרתי חזרה להוריד אותה ב מעלית ואז פתאום הבית התלקח קצת ו קרס לצד שני ואז נפתח דרך עם שתי צדדים למדרגות למטה כולם ירדו מדרך שמאל רק אני ועוד אחת ירדנו מדרך ימין ואז הגעתי לקניון ורציתי לקנות סיגריות והיו שם 4 ערבים אז ניגשתי אליהם וביקשתי מהם לקנות לי סיגריות והם אמרו שהם גם צריכים שאלו נתן לך כסף ותביא לנו גם ואז אמרתי שאין לי עוד 18 ואז נכנסנו לחדר עם מכונת סיגריות וקנינו מהמכונה ואז עישנו ואז יצאתי משם וחייבו אותי לשלם 200 שקל כדי לצאת מהקניון ואז נגמר החלום

הגעתי לבית קטן על מנת לפגוש את אמא שלי, היא הייתה עם עוד 2 נשים שהיו לצידה,שמעתי מחוץ לדלת שאומרים לה "לילי הבת שלך הגיע",כאשר שמעתי זאת התחלתי לבכות ,פתחתי את הדלת הזזה שהייתה עשוייה מקרטון דק מאד, נכנסץי אמא שלי ועוד 2 נשים היו עם הגב אלי,אבל בצד ימין היית כורסא ועליה ישבה הדודה שלי (אחותה של אמא שלי),ראיתי אותה עם שיער לבן חלק עד הכתפיים ופנים בהירות חלקות,שאלתי אותה "למה הדלת עשוייה מקרטון דק",ענתה לי :ככה כל הדלתות שלנו,ניגשתי אל אמא שלי חיבקתי אותה והמשכתי לבכות,אבל לא הצלחתי לראות את הפנים שלה ,לעומת זאת עם הדודה שלי ראיתי ודיברתי

חלמתי שהיה איזה מישהו שאני מכירה שהוא רוצה להיות איתי ואני לא רוצה אז אחרי שישבנו קצת פתאום הוא מוציא עליי אקדח ואומר לי אם לא תהיי איתי אני הורג אותך אז איכשהו עשיתי עליו טריק או משהו לא זוכרת והתחלתי לברוח ,והוא רץ אחריי וזה היה חלום ממש ממש ארוך שהרגיש כמו כמה שעות טובות וכך החלום אני רצה ומסתתרת ופוגשת אנשים באמצע הדרך שאני מנסה שיעזרו לי וכמעט כולם עזרו לי אבל כל פעם הייתי צריכה לשכנע אותם מלא זמן שאסור להם לדבר בקול רם או דברים כאלה כדי שהוא לא ימצא אותי וגם באתי לשכנים שיעזרו לי וברחתי מחלונות ודלתות נסתרות ואיכשהו הגעתי גם ליער והיה שם טיול של מלא אנשים והילדים שלהם אז הסתתרתי בתוך הקבוצה שלהם וכל הזמן הזה אני יודעת שהוא מחפש אותי אז הייתי כמו אנה פרק כל הזמן מחליפה בגדים ולא אומרת לאף אחד את השם שלי כדי שהוא לא יימצא אותי באיזשהו שלב הוא מצא אותי ביער ותפס אותי והיו שם אנשים שעזרו וגם מישהו מת בגלל זה אז הייתי חייבת לקחת את ההזדמנות ולנסות למצוא דרך הביתה בשביל לקחת את הטלפון להתקשר לעזרה איכשהו כנראה הידיד הכי טוב שלי הבין שאני צריכה עזרה ופגשתי אותו באמצע הדרך והסברתי לו הכל ובסוף הוא מצא דרך לבית שלי להשיג את הטלפון ובזמן הזה הצלתי 3 ילדים שידעתי שהוא רוצה לפגוע בהם כדי לפגוע בי אז החבאתי אותם איתי ואז אחרי עוד מלא זמן של הסתרות פגשתי את הידיד הכי טוב שלי מחוץ ליער והוא ישב שם עם עוד שני אנשים שעבדו איתי פעם והם היו עם נשקים ממש גדולים ושאלתי מה אתם עושים והידיד הכי טוב שלי אמר שהם מתכננים איך להוריד אותו מפה לשם אמרתי לו שאני חייבת לברוח והוא אמר לי שניפגש אחרי זה עוד פעם שהוא יבוא לעזור אני הגעתי לבית עם הילדים ואז התחיל החלק הממש מפחיד שבן אדם הזה שאיים עליי פשוט החנה את עצמו מול הבית שלי והתחיל לנסות לפרק את הדלת הייתי חייבת לעזוב את הילדים כדי ללכת לקרוא לעזרה דרך החלון מהשכנה ועד שהיא האמינה לי שמשהו רציני קורא אני כבר ידעתי שהם בסכנה אז חזרנו מהר וראיתי שאחד הילדים יושב מעשן איתו סיגריה בחוץ והסתפר כמוהו זאת אומרת שהוא עבר לצד שלו בסוף אני לא זוכרת איך זה נגמר אבל אני זוכרת שניצחנו גם ניסיתי להתקשר למשטרה והם לא האמינו לי ועד שהם כן לקח להם המון זמן להגיע ועד שהן הגיעו הוא כבר הפסיד והלך

<< עמוד קודם 30 עמוד הבא >>