פענוח חלומות בס"ד

חלומות על הכול

נמצאו 323 חלומות המכילים הכול - עמוד 30


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שאני בעלי וחבר שלו מעבודה עומדים במרפסת ופתאום אני רואה נחש אני רצה פותחת את הדלת ובורחת החוצה ובעלי וחבר שלו נשארים במרפסת להרוג אותו ואז אני שומעת שבעלי צועק ובוכה שהנחש הכיש אותו בצד שמואל מתחת לצלעות , בצבעים חומים ואני חושבת שהוא ארסי והוא צועק לי תזמיני אמבולנס ואני מנסה להיתקשר והכול מתבלבל לי ולא הולך לי. עד שאני מצליחה לא רוצים לשלוח אמבולנס מטענה שנראה להם שאני ילדה קטנה ועובדת עליהם ואני בוכה ומתחננת שאני דוברת אמת ושישלחו אמבולנס מהר . בזמן ההמתנה לאמבולנס אני מארגנת את ביתי התינוקת ואת ביתי הגדולה לקחת אותן לאימי שתשמור עליהם עד שנחזור רק שגם אליה אני לא מצליחה לצלצל ולא לאבא שלי , ופתאום אני רואה נחש נוסף ואני צועקת

אני נמצא במקום שאני מכיר אך מסיבה מסויימת אני יודע שזה לא באמת אותו מקום למרות שהכול דומה אבל הכול כל כך שונה ולא שייך,פתאום ניגשת אליי קבוצת צעירים ומתחילה בקטטה אני מרביץ להם אך מסיבה מסויימת משהו מאיט אותי ומקשה עליי מאוד,את אחת מהתוקפים אני מזהה אך לא יודע מי זאת רק יודע שאי פעם פגשתי אותה, כול שאר האנשים רעולי פנים אותם אני לא מזהה כלל. קודם כול הבחורה תוקפת אותי ואני מצליח לעצור אותה ואז מתחילים לתקוף אותי עוד 2 אנשים אני מצליח להגן על עצמי ומסיבה מסויימת אני מתחיל לתקוף אותם באופן חסר רגש ואני מרגיש שלאחר שאני מתקיף בחזרה יש לי הקלה, אחר כך אני פונה לחפש את חבריהם אך אני רואה שהם עומדים ליד שוטרים וחיילים שמסיבה מסויימת לא מתייחסים אליי ומפנים את תשומת ליבם רק לתוקפים שלי,אני תופס את הבחורה ומתקרב בזהירות לתוקפים תוך כדי שאני מגן איתה על עצמי בשלב מסויים אני מזיז אותה כשאני כבר עומד ליד התוקף וצועק לתוקף שיפסיק,ואז הוא מוציא אליי משהו שאני לא מזהה ואני מתחיל להסתתר בין האנשים שהופיעו משום מקום כאילו כדי לעזור לי, בין האנשים אני רואה מישהי שאני מזהה ומכיר למרות שדרכנו נפגשו פעמים אחדות והיא מזהירה אותי מפניהם. אני מתחיל להתקדם בעלייה ועם כול צעד נהיה לי יותר ויותר קשה לעלות.עם הזמן אני מסתכל אחורה ורואה איך נעלם הבלאגן ופתאום רואה את אותה קבוצת נערים בדרכם לקופת חולים בכדי להתחמק מהם אני פונה ופתאום מוצא את עצמי על אופניים נוסע בירידה עם שיפוע גדול, ורואה לפני אוטו מסיבה מסויימת אני חושב שהאוטו הוא מי שיוביל אותי לדרך הנכונה אך עם הזמן אני רואה שהוא נוסע כנגד כיוון התנועה ובעצם כמעט גורם למוות שלי,ואיך שניסיתי להתנתק מהאוטו הזה התעוררתי.

חלמתי שרצחתי מישהו עם גרזן על חוף הים בלילה .ואם אני זוכרת נכון היה עוד מישהו שראה. הוא היה נמוך וביקש ממש שאכניס לו את הגרזן לגב. הכנסתי פעמיים ( לא עמוק) ובפעם השנייה הגרזן היה תקוע בגב. ואז ראיתי שהוא נכנס למים ושחה כמו דולפין עם קרעים לבנים בגב. כשחזרתי הביתה חזרתי לבית לא שלי, אך התנהגתי בו כבשלי וזה היה בבניין ובמחובר אלי היה עוד בית של סבתא שלי עם דלת זכוכית מפרידה. הרגשתי כאילו רצחתי אותו בבית שלי והחלטתי לנקות את הדם שלא היה בשום מקום. כשיצאתי מדלת הבית נכנסתי לבית של סבתא שלי עם מפתח. הבית היה ריק והדלתות מזכוכית עם וילונות גדולים שפתחתי שלא יראו מפנים. היו שם גם 2 תיקים של בת דודה שלי שאני בכלל לא בקשר איתה... עשיתי את הכול בפחד וכשפגשתי את אמא שלי היא אמרה לי שסבתא לא נפטרה שהיא החליטה . שנשארו לה עוד 2 משאלות, 1 בלילה ו 1 ביום וזהו. היא הולכת לעולמה. ( סבתא שלי נפטרה לפני המון שנים). החלום היה מבועת והרגשתי דפיקות לב חזקות כאילו היה אמיתי. התעוררתי לצילצול הודעה בנייד. תודה רבה שיש דבר כזה ......אשמח אם אקבל פירוש למה אני בעצמי הולכת למות עם חלום כזה........:) מיטל

<< עמוד קודם 30 עמוד הבא >>