פענוח חלומות בס"ד

חלומות על כדור

נמצאו 1,264 חלומות המכילים כדור - עמוד 30


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני מסתובב בקריית אונו על קורקינט חשמל, עצרתי עם אח שלי לאכול בגולדה נועם לא הייתה שם, חזרתי הביתה ומסתבר שצריך רשיון, ביקשו ממני לעצור והמשכתי לנסוע כמעט דרסתי מישהו, הגעתי ללמטה זל הבית שלי וחזרתי למשטרה להתוודות, אמא שלי באה והייתה מאוכזבת ואז הגיעו החברים מהכדוריד וקפצנו למים שיש מתחת לבית כמו מרינה כזאת ואז התעוררתי

כעסתי על המשפחה שלי אז ברחתי לכניסה לישוב להיות לבד ולהסתובב קצת בין הבתים ופתאום אני רואה גדול והוא מתחיל לרדןף אחרי עד לפארק פסלים שם אני מתקשרת לאבא שלי שיבוא והוא מחליט לבוא ברגל למרות שאני רחוקה, אני מנסה לברוח מהכלב אז אני קופצת על הפסלים והספסלים בפארק עד שפתאום אני רואה בכביש הצמוד אמבולנס מתנגש ברכב שחור ועושים תאונת דרכים, גוררים אותם לכניסה לפארק שלא יפריעו בדרך לכביש, הכלב כבר לא רודף אחרי ירדתי מהמתקן בהלם ושנינו עומדים אחד ליד השני מסתכלים על המתרחש. אני לא מורידה עיינים מהתאונה שקרתה ואומרת לכלב באנגלית שכדי שנלך כדי שלא נראה דברים שאנחנו לא רוצים לראות והוא עונה לי את יודעת שאני יודע לדבר עברית ואני מסתובבת ורואה את הכלב באדם מאוד גבוהה כמו שחקן כדורסל באותם צבעי עור עומד מולי

חלום על כדור אש בשמיים שנופלים מהשמיים שמיים נופל כדור אש כדור לבה אופניים חשמליות גינה כלב של חבר ידידה טובה גן שעשועים אמיתי מכוניות עולות באש ידידה טובה כועסת כועס כעס כועסת עלי פרצוף כועס הבית שלי בית שלי שכנים שלי שכנה שכונה שמיים בורח בורחים אנשים

את התגייסת ולא היה לך טוב התפקיד אז סיפרת לי שאת עוברת לפלחץ או חיר גבולות ואמרתי לך מה ככה בקלות עוברת והסברת לי שלא טוב לך וחבל אז את עוברת ואבא שלי ואני נסענו יחד באוטו וראינו אוטובוס שהתקלקל ועצרנו לעזור לו וראינו שזה חיילים של פלחץ באוטובוס ואבא שלי התחיל לדבר עם הבכירים שלא טוב לי ושאני יעבור לפלחץ והם אמרו שיש דרך ואז יצא שאני את ורונה קורן עוברות יחד ואני הייתי לחוצה על זה עם יהיה לי טוב או עם זה יהיה כמו אנקורי ובנתיים היה לנו טקס כזה של פרידה אז הקצין שלי עשה לי ולך פרידה כזאת אישית ( היית בחיל האוויר גם ) ושאל מי רוצה להתחיל ואמרתי שאת כי אני אבכה והוא עשה לך מצגת כזאת וסיימתם ואני הלכתי איתו והוא עשה לי מין מסלול כזה עם תחנות שמראות לי שהוא מכיר אותי והכל היה בריצה ממש ובסוף הגענו לבית שלו ורצתי אחריו ונפל לי כדור אדום וטלפון אז הגענו וחזרתי לחפש את זה והוא אמר יופי זה יתן לי זמן לסדר ואחותו הקטנה הייתה בבית ונכנסו והיה שם תחנה עם חטיפים שאני הכי אוהבת והייתי צריכה לאכול ובסוף היה משהו בקטנה כזה אבל כל זה היה על המיטה ואז אמרו שהטקס מתחיל ואנחנו צריכים להגיע אז היה חלק של משימה אחרונה כזאת של החיילים ושלי ושל הודיה וסיימנו והיה מצגת בשבילינו ונכנסו לאוטו ואני הייתי עם מלא חששות כי הרגשתי פספוס אבל הייתי שמחה לעבור למשהו טוב ואז שאלתי את הודיה עם יהיה בסדר והיא אמרה בטח שיהיה בסדר ולפני זה סיפרתי לקצין שלי למה חששתי לעבור תפקיד ומה היה לי באנקורי והוא ממש הקשיב ולא סיימנו את המרוץ הזה שלי והוא אמר שהיה משהו חשוב בסוף שלא סיימנו והתעוררתי

<< עמוד קודם 30 עמוד הבא >>