פענוח חלומות בס"ד

חלומות על כז

נמצאו 2,738 חלומות המכילים כז - עמוד 30


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

[12.11, 11:46] Sharon: היינו באיזה מלון כל החברות [12.11, 11:46] Sharon: ואז הכרנו חבורת גברים ממש חמודים וחתיכים כאלה בצורה בלתי רגילה [12.11, 11:47] Sharon: והם היו נראים נורמלים לחלוטין [12.11, 11:47] Sharon: ואז את הלכת איתם לצד [12.11, 11:48] Sharon: ואנחנו המשכנו לשבת בשולחן שישבבנו (זה כאילו ההיה בחדר אוכל של בת מלון כזה ) [12.11, 11:48] Sharon: ואז אני קולטת שכת נתקעת שם ממש [12.11, 11:48] Sharon: ואת לא באה ולא זזה [12.11, 11:48] Sharon: אני הולכת אלייך [12.11, 11:48] Sharon: ואני מבינה על מה את מזתכלת שם מהופנטת [12.11, 11:49] Sharon: הם פשןט ישבו שם בתוך חדר כזה מפחיד שכלהחלונות שקופים ואפשר לראות מה הם עושים והם יושבים במעגל כזה , הפנים שלהם ניהיו סגולות ולידם יש מטחנת בשר ואני רואה שהמטחנת בשר יוצר שיער בלונדיני [12.11, 11:50] Sharon: אני רואה אותך בשוק כזה ועל סך דמעות [12.11, 11:50] Sharon: ובשניה אחת אני מבינה שאת הבאה בתור ובגלל זה קפאת ולא יכולת לזוז כי לא ידעת מה לעשות [12.11, 11:50] Sharon: אני אומרת לך תרגעי ... אל תדאגי ואני עומדת איתך שם [12.11, 11:51] Sharon: ואז אני לוקחת אותך לאט לאט ליד המטחנת בשר (שהייתה נמצאת מחוץ ליציאה מהחדר אוכל) והשומר אומר לנו בחיוך את לוקחת אותה למטחנה ? ואני עונה לו ברורר כדי שלא יחשוד [12.11, 11:53] Sharon: ודקה לפני שאנחנו באות לפנות לצד שמאל למטחנה בצש ימין אני רואה את היציאה אני אומרת לך נועה את רצה הכי מהר של הפאקינגגג חיים שלך את מבינה אותי?? הכיי מהר של החיים שלך !!!! ואז אני צועקת לך עכשיווווו!!!! ואנחנו מתחילות לרוץ ולהתרחק מהחדר אוכל ועולות לחדר

ניסיון לתקן .טנק צבאי מקולקל. חסר לו מים במנוע. נמת צא בחצר שלהבית של הבן שלי.התקלה חסר מים . מוסיף מים ורואה איך בשמחה והתלהבות איך הטנק נוסע. לא אני נוהג .מסתכל מבחוץ איך עולה ויורד מהמדרכה בקלות.אומר שצריך תחזוקה נוספת וזה להחליף שמן מנוע. יש בחצר שתי בורות לתיקון רכבים ובצד השני של החצר עם צמחיה ינה רמפה להרמת הרכבים.אואה את הטנק מורם על הרמפה ההידראולית. ואז הכנה המתוקה רוצה לשבת לצייר בסמוך לרמפה. אני דורש ממנה לאה להיות שם מאחר וזה מסוכן. נשמעת לי ומתרחקת. עוד לפני שאני מספיק להחליף את השמן המפה לא מצליחה לעמוד בעומס של הטנק .והטנק מתחיל לרדת באישיות עד הרצפה. אני מאוכזב וזה נזכר שיש אפשרות להעביר את הטנק על אחד הבורות .רואה את הבן וחברים שלו שניים שלושה עומדים ליד הבור ומפטפטים ביניהם בידידות. . ואז התעוררתי

כאילו בחור צעיר דתי כזה בא נשכב עליי כזה ואומר לי משהו כמו יש לך בראש / או יש לך בעיית עוברים וכאילו מרגיש אותי כזה ואז ( לי כל התהליך הזוי לחלוטין ואני לא מבינה בכלל מה קורה פה.. ואז הוא מסיים כאילו את התחושת מגע שלו , מה שזה לא יהיה. ואני מרגישה שאני מזיעה וגם הוא ואז הוא אומר לי הכל יהיה בסדר.. ואני כזה חושדת כל רגע שהוא בכלל רוצה משהו מעבר, ולא יודעת מי מסביר לי שזה בסדר וזה התפקיד שלו.

היינו שלושה אנשים בתוך בית לא מוכר. האנשים היו אני חברה שלי ואדם שאני לא מכירה. בחברה שלי היה דיבוק ולא פחדנו זה כאילו זה היה רגיל לחלוטין. הבחור נלחם בדיבוק שבחברה שלי אבל נלחם בקונג פו סגנון לחימה סיני כזה שלא קשור בכלל לגירוש שדים ואז יצאנו מהבית וחיכינו לבוקר כי בבוקר הדיבוק נעלם והוא לא יוצא מהבית. הכל היה נראה לי זר אבל מוכר.. ופחדתי אבל כאילו לא באמת

אני בחוץ על דשא ענק וירוק עוד אנשים איתי מקורנית. אשה אחת נראית בת 60 +- מסמנת לי להסתכל עומדת על הדשא נופלת קדימה וקמה כמו נחום תקום בלי להזיז איבר בגוף ושוב ושוב כולם מסתכלים לפתע מתחיל גשם ומתחזק ואני קוראת לכולם להיכנס הביתה והיא ממשיכה וכל הגב שלה ספוג מי גשם וכולם נכנסים והיא ממשיכה. הבית שלי אך שונה יש כיור קטן בצד ומעליו מייבש כלים עם כמה כוסות ואני לא מזהה אומרת לנילי -" לא מכירה את הכיור הזה" והיא אומרת עוד מעט נראה מה זה.. ילד קטן -הבן של אלבאום הבלונדיני רץ מאחורי ואני שואלת לאן מצביע על השירותים ,מתיישב ונופל פנימה איכשהו הראש שלו בתוך המים ואני קולטת שהוא טובע שם ומושכת לו ברגליים והוא מחליק ולא מצליחה להוציא אותו .חושבת : לצעוק לעזרה? אך יודעת שאצליח בסוף רק צריכה להתרכז ושוטפת לו את הראש בכיור עם סבון (נפל לתוך השתן באסלה). ואז מוצאת תיק לא מוכר של ילד ליד הכיור בודקת אותו ורואה שכתוב קאי ואומרת לעצמי להתקשר אליו בטח חושב שהתיק אבד. ואז מגיעה לביתן בחוץ כמו מחסן ורוצה להיכנס ומטפסת על הדלת כי חושבת שרק כך תיפתח מתוך איזה ניסיון קודם! וגולשת חזרה למטה ומאחורי עומד אהוד (המחנך )ואני מסבירה לו שלא יכולה לפתוח את הדלת

פרפר שחור גדול קצת יותר. בסלון בביתי. על הוילון. אם כי נראלי אולי זה עש. בכל מקרה. בטוח זה היה פרפר. אמא שלי ואחותה ישבו כזה ודיברו. ואני שמתי לב לפרפר הגדול והשחור הזה שישב לו על הוילון. התקרבתי. והוא היה קצת מפחיד כזה. הוא ניסה אולי להאזין או משהו. פתאום התעופף לו בבית. על הספריה. מפה לשם. לא ממש יודע. אני רק יודע שהוא התעופף לו כזה. ואני הייתי בצד כזה ליד המטבח. ליד המקרר. חששתי קצת מהפרפר הזה. חששתי שהתקרב אליי. הוא עף לו. המשיך להתעופף לו. בבית. כן.. מפה כבר לא זוכר. לא יודע.

הי דפנה חלמתי אתמול חלום זה קצת ארוך שאני באיזה לימודים שקשורים לעבודה יחד עם הקולגה שלי לעבודה ופתאום נכנסו לאיזה חדר ואני אומרת לה יואו יואו הקבר של רבי נחמן יש !!!!! והתחלתי לבכות מהתרגשות ששוב זכיתי להגיע אליו והחברה אומרת לי דליה בואי השיעור מתחיל ואני אומרת לה לא לא אין מצב . ואני נשארת ואני רואה כמו כניסה כזו מתחת קבר כזה שיושבת בחורה היא היית נראית לי אפילו לא יהודיה היית נראית רוסיה ללא כיסוי ראש אפילו נכנסתי אליה ממש היינו שנינו על ברכיים כזה . ואני אומרת לה אני לא רוצה לשאול יותר מידי שאלה אחת וזהו . האם הבן זוג ונתתי לה את השם שלו ושל האמא האם הוא יבריא היא אמרה משהו כמו חודשיים כאלו זה כל מה שאני זוכרת שהיא אמרה לי וגם שאלתי אותה אם הוא באמת רוצה אותי היא כאלו לא נתנה משהו חיובי לאחר מכן הגעתי לחברים שלי הם היו מתארגנים לטיסה אני שולחת הודעה לבן זוג אני כאלו הולכת לחדר ואז הוא מחייג ומקלל אותי ונפרד ממני וכאלו קיבלתי התראה כזו בטלפון ומצטייר טרקטור או אוטו שזה אומר שאני לא יכולה לשלוח לו הודעות . אני מחייגת אליו ואומרת לו מה יש לך אתה לא מתבייש ככה לעשות וזה ? הוא עונה לי בחוצפה וצועק ממש זועק את נשמתו וזה לא היה נשמע הקול שלו משהו שמה היה מוזר !!!

שכב בספה שחורה גדולה כזאת הוא היה עם חולצה מכופתרת לבנה וגינס ואני ישבתי ממול ואז הוא אמר לי בואי שבי לידי ישבתי לידו הוא אומר לי בואי קרוב קרוב שימי ראש תקשיבי ללב שלי שמתי את הראש על הלב שלו והלב דפק ממש חזק ואז הוא אמר ״אני אוהב אותך שאת ככה שקטה ושאת עוזרת לי ועוזרת לי לסחוב את התיקים״ ואז אמר שהוא לא מוצא עוד מילים. ואז הוא קרא לתמר היא שמה את הראש ואז שאלנו אותה מה הוא אמר לך אז היא אמרה שהוא אמר שהוא אוהב אותה ואז שאלנו וזהו? אז היא אמרה שכן אז ממי עמדה בצד ואמרה כי הוא לא יודע איך להגיד בעברית. ואז תמר שמה את הראש שלה שוב אז אבא אומר לי זהו זהו פעם אחת רק לשים על הלב שלו, צריך לשמור על הלב הזה

<< עמוד קודם 30 עמוד הבא >>