פענוח חלומות בס"ד

חלומות על לזה

נמצאו 470 חלומות המכילים לזה - עמוד 30


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אבא שלי הלך להסתפר וסיפרו אותו הכי מכוער שיש וזה הספר הקבוע שלו עשה לו פס גילוח באמצע וממש על הפנים אז אבא שלי חוזר מבואס כי לא נעים לו לדבר ומגז׳דר על למה הלך אני התעצבנתי ואמרתי לו בוא חוזרים אליו שיתקן באנו אליו ובתכלס המספרה בחדר של ההורים שלי על המיטה והוא עם אנשים אני מתחיל לצעוק עליו שהוא אפס ולא יודע לספר והוא לא עונה ונשכב על המיטה וכולם הולכים ולא מדבר איתי אחרי שאני מבקש ממנו לתקן אני רוח שהוא עם הסדין עליו ומת אני מרים את הסדין אני רואה כמו מזוזה או דומה לזה מתכתי ואבא שלי מתחיל לצעוק עליי שאני הרגתי את הספר באמצע הריב אנחנו מסתכלים לעבר השירותים של ההורים ורואים בגדים זזים לבד כאילו יש רוח

זה היה יום שבת, אני נוסעת ברכב עם שני חברי ילדות- האחת בת והשני בן. הנהג הוא אביה של הבחורה. מאוד התחשק לי לקנות גלידה בחנות שבתור ילדה ונערה הייתי פוקדת אותה הרבה וביקשתי מהאבא שיעצור לי במרכז החנויות, אך הוא לא הבין לאלו חנויות התכוונתי אז הוא עצר ליד הבית שבו גדלתי. יצאתי מהרכב והתחלתי לחפש את דרכי לכיוון החנויות בשביל לקנות גלידה. עברתי בבניין (שבו ההורים שלי קנו דירה להשקעה, אך בחלום לא היה לזה אזכור) ופתאום ראיתי שיש בקומה התחתונה קיוסק.. רציתי להיכנס אך בדיוק יצאו ממנו שתי בנות שהן למדו איתי בשכבה, אך לא היה לי קשר אליהן אף פעם. בסוף נכנסתי לזמן קצר ויצאתי. ואז פגשתי את אימא שלי שהחליטה שהיא רוצה להצטרף, אבל היא לא אמרה זאת במילים. יצאתי מהבניין, מהכניסה האחורית, היכן שהחנייה ושם הייתה מסיבה גדולה מאוד עם מוזיקה והרבה צעירים שרקדו וחשבתי לעצמי בחלום שאיזה נורא זה לחיות בבניין. המשכתי לכיוון החנויות ובאחד הרחובות, שגדלתי בהם פגשתי שוב את אימי שנעצרה שם וביקשה ממני לחכות איתי. לא הבנתי תחילה למה אבל חיכיתי. באיזשהו שלב אני מבינה שהיא קבעה עם זוג אנשים שיקראו לבן שלהם בשביל לעשות בינינו היכרות. לא הייתי מרוצה כל כך מזה ובאיזשהו שלב הפה שלי התחיל להיות מאוד יבש ותו"כ שאני מנסה ללחך את הפה אני מרגישה שיש לי שערות בצד שמאל שמבצבצות מהשיניים. אני מנסה באמצעות האצבעות להוציא אותן, תחילה אני לא מצליחה והן נכנסות כל פעם פנימה, תו"כ הזוג הזה שמנסה לסדר לי את בנם, עומדים בצד ולא מבינים מה קורה איתי/נגעלים מעט. ואז אני מתחילה להוציא קובץ של שערות שחורות, באורך של שני סנטימטרים מצד שמאל של הפה שלי וזה לא נגמר. ואני מוציאה עוד ועוד ועוד מקבצי שיער ואני זורקת אותם לתוך ארונית קטנה והם מתחילים להיערם והם בורקים ובריאים בצבע שחור עז מאוד והתחושה שלי בפה נוראית. ופתאום מגיעה אופנוע עם אדם שהוא לבוש מכף רגל ועד ראש שחור ואני מבינה שכנראה הוא הבחור אבל אני לא מצליחה אפילו להסתכל עליו כי אני עסוקה בלהוציא את השיער מהפה שלי. ותו"כ אני רק חושבת על כך שאני רוצה להגיע כבר הביתה ולטפל בזה. ובתוך כל הערימת שיער יש ערימה קטנה של שיער חום ואני מתעוררת.

חלמתי שאבא שלי הלך להסתפר וסיפרו אותו הכי מכוער שיש וזה הספר הקבוע שלו עשה לו פס גילוח באמצע וממש על הפנים אז אבא שלי חוזר מבואס כי לא נעים לו לדבר ומגז׳דר על למה הלך אני התעצבנתי ואמרתי לו בוא חוזרים אליו שיתקן באנו אליו ובתכלס המספרה בחדר של ההורים שלי על המיטה והוא עם אנשים אני מתחיל לצעוק עליו שהוא אפס ולא יודע לספר והוא לא עונה ונשכב על המיטה וכולם הולכים ולא מדבר איתי אחרי שאני מבקש ממנו לתקן אני רוח שהוא עם הסדין עליו ומת אני מרים את הסדין אני רואה כמו מזוזה או דומה לזה מתכתי ואבא שלי מתחיל לצעוק עליי שאני הרגתי את הספר באמצע הריב אנחנו מסתכלים לעבר השירותים של ההורים ורואים בגדים זזים לבד כאילו יש רוח ואז קמתי בבהלה

חור בשן הקדמית חלמתי שמצד אחד יש לי חור בשן הקידמית מצד ימין כביכול זה חור כזה שאפשר לראות מבעד לשן רגילה לא חור חור אלא יותר כמו שן רגילה אבל מבעד לשן אפשר לראות חור "אפשר לתאר את זה כמו חלון" מבעד לחומר של השן היה חור כזה שאם מנפצים את החומר של השן אפשר לראות את החור מקווה שהצלחתי להסביר ובדיוק לילה לפני חזרתי לדבר עם האקסית שהייתה לי שד"א אנחנו נורא אוהבים אבל היו המון צרות האם זה קשור לזה?

אמרו לי שאני בהריון ופתאום שמתי לב לזה וממש הרגשתי את זה בגוף.התחלתי ממש לבכות. לא הבנתי איך כי אין לי אף אחד.ופעם אחרונה שהיה זה ממזמן..אז חשבתי אוקיי..אז זה אומר שאני כבר החודש מתקדם. אבל זה לא הסתדר לי כי קבלתי מחזור לא מזמן. בסוך לא הייתי בהריון..

<< עמוד קודם 30 עמוד הבא >>