פענוח חלומות בס"ד

חלומות על כז

נמצאו 2,738 חלומות המכילים כז - עמוד 4


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתמ שאני ואימי יצאנו לאיזה סידור שאנו עים בגדי הביית ומגיעים לדודה שלי יש לא ביית ערבי.והריצוף שלה שחור לבן ופתאום שמתי לב שבמיטבח הריצפה התרוממה לא ישרה .ויש עוד חדרים והאווירה עכורה כזו..ואז אני יוצעת לאימי שישבה בכניסה על ספה ומצטרםת אלייה ואני שמה..לב שאנו בבגדי.ביית ואני בקצר ופתאום יש לי שמלה שלי כחולה דמתי אותה אבל היכ מלאה כתמי אקונומיקה אבל היה לי נח יותר מה בחלים מה הפירוש שלו

חלמתי שאני בירושלים ואני שומעת קול שירה מהממם ויפה שמושך אותי ואז אישה ניגשת אליי ואןמרת לי הקול שלה יפה ,נכון? רוצה גם קול כזה ואז באו 3 אנשים ומשכו אותי ביד כדי שאלך למקום שבו יהיה לי גם קול כזה כמו בית ספר לפיתוח קול ואני התנגדתי ומשכתי את היד בחזרה,והיד שלי נפגעה ברחתי והגעתי למקום כמו מסעדה ואמא שלי ישבה בשולחן ואמרה לי איפה היית? ותוך כדי שאני יושבת ליד אמא שלי מגיע בחור ומחלק עוגיות והוא הביא לאמא שלי עוגיה ואמא שלי קראה לאישה אחרת בשם אמא ושאלה אם היא רוצה,ואז אמא שלי זרקה לה את העוגיה והיא לא תפסה והעוגיה נפלה והיא אמרה לאמא שלי שכנראה לא היינו צריכות לאכול את העוגיה. ואז הבחור שחילר את העוגיות הוציא רובה וירה בכולם בכל האנשים שישבו במסעדה ואנחנו לא נפגענו

חלמתי שאני באצטדיון כדורסל פתוח ( לא אולם) שהנוף הוא רק דשא ושמיים ושאני מעודדת את רואי ובהפסקה הוא מגיע ושם לי אבקשה שחורה על המצח ואומר לי צופר זה המקום הכי טוב צופר זה המקום הכי טוב צופר זה המקום הכי טוב ואז הוא מתרחק כזה עם הכדור ואומר לי תגידי להדר וזהו ועכשיו התעוררתי

על זה שאני בודדה הייתי במעגל כזה של לימודים או משהו מהלב של מישהו ניסיתי להתרכז אבל לא הצלחתי אז עשיתי דברים אחרים במחשב ואז מישהי העירה לי אמרה לי שמישהו עבד מכל הלב להוציא את הסדנה הזו למרות שהיא הכי לא מתרכזת ולא מעריכה אותו ואני הרבה יותר מעריכה ממנה והיא אמרה לי שאני מזלזלת ואמרתי לה שתתעסק בעניינים שלה כי היא לאיודעת מה בן אדם עובר והיא המשיכה להציק לי עד שאמרתי לה שאני בדיכאון ושתעזוב אותי ואז ממש בכיתי ולסביבה היה בכאילו אכפת אבל לא באמת וממש הרגשתי בודדה ואאוטסיידרית אחרי המקרה

שאני באתי לסבתא שלי להתקלח (זה לא היה הבית שלה) והיה אמבטיה כזאת אבל אני עמדתי ואז שמתי לב שכולם פונים להסתכל אליי אז בדקתי איפה הוילון והוא היה שקוף ומלא באדים אז חברה עזרה לי כדי שלא יראו אותי מתקלחת ואיזה גבר אחד פשוט בחן אותי הוא רק רצה להסתכל עליי מתקלחת שזה כבר הטריד

הייתי בבית של סבא וסבתא זכרונם לברכה, בהתחלה ידעתי שאני בבית של סבא וסבתא, אבל לא הייתי בטוחה איזה מהם (מצד אבא או אמא, כי החדר שהיינו בו היה קיר תכלת ולאף אחת מהם אין קיר כזה...) המראה הייתה במקום כמו שאני זוכרת, הבית היה נראה קצת שונה בהתחלה, החדר שינה של סבא וסבתא ז"ל היה אחרת... המיטה הייתה צמודה לקיר אחר ומול הכניסה היה חלק שלא היה.. היו שם ספרי תורה או כיסויים של ספרי תורה. גם אחותי ואמא שלי היו בחלום הזה, וגם סבא שלי ז"ל, לפי היציאה של הבית ידעתי שזה הבית של סבא וסבתא מצד אמא ז"ל. גם חבר שלי היה בחלום. היה איזה אירוע שהיינו אמורים ללכת אליו כנראה... כולנו... אחותי בכלל דיברה על לנסוע לבאר שבע, ואני אמרתי שאם כבר אז למרכז.. אני לא זוכרת כל כך הכל ומה בדיוק היו המילים שכולם אמרו, אבל אני זוכרת משהו בנוגע לגומייה לשיער. אם אני לא טועה, אני אמרתי לאודלייה (אחותי) אם היא רוצה את הגומייה שלה

<< עמוד קודם 4 עמוד הבא >>