פענוח חלומות בס"ד

חלומות על באח

נמצאו 507 חלומות המכילים באח - עמוד 31


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

נולד תינוק בן מלוכה שנולד להיות יורש העצר של איזה ממלכה, הילד הופך להיות כבר גבר ומגיעה נבואה שתבוא מפלצת ותאיים להרוס את כל הממלכה ואני צריך ולהרוג אותה עם החרב שלי. יש תאומות בממלכה שבאחת מהן אני מתאהב והן זהות לחלוטין, ההבדל היחידי הוא הלבוש. ומתחיל קשר רציני עם הבחורה שהתאהבתי בה. כל זה קרה בשמיים

בשבוע אחד הספקתי לחלום ארבעה חלומות שלא יוצאים לי מהראש אינני זוכר פרטים מדוייקים אז אנסה לתאר בכללי בפעם הראשונה חלמתי על זה שאני נמצא באמריקה ליד מגדלי התאומים המחודשים (למרות שעוד לא חודשו) ואני מסתכל עליהם ומסתכל ברחוב ואנשים מסתכלים לשם ופתאום קורה אסון התאומים ואני רואה תמונות מהאירוע הקודם אני רואה את המטוס שהתרסק עליהם ואת הבניינים לאט לאט קורסים ואת האנשים מצלמים ובורחים אפילו את האנשים שקפצו מהמגדלים ואני פשוט מסתכל ולא יודע מה לעשות הרגשתי שאני קפוא ואז התחלתי ללכת משם עם כל האנשים וחלקם אומרים לי להתרחק ואני מתרחק החלום השני היה שאני וכמה חברים שלי שחלקם אינני זוכר אבל אחד מהם הוא אחי התאום נלחמים בנשק באחוזה גדולה שבה גנגסטרים מחזיקים מישהי מאוד יקרה לנו שאותה אני לא זוכר ואנחנו נלחמים להצילה אני זוכר לפרטים את הנשקים הרבים שהיו שם ואת אופן הלחימה אני גם זוכר שהיו לחלום הזה המשכים ואת הרוב אני לא כל כך זוכר אבל באותו לילה גם חלמתי שאני ואחי התאום נוסעים ברכב בשיא המהירות ובורחים מהמשטרה אני לא יודע בדיו איפה זה היה אבל זה היה בכביש מהיר ואני זוכר שהוריתי לאחי והסתיר משו מתחת לכסא כדי שהמשטרה לא תראה ואני רואה אותו מסתיר אקדח ועוד משו שאני לא סגור עליו(יכול להיות שקית עם מסמכים או אולי סמים או משו אסור) בקיצור אנחנו נוסעים ועוברים מחסומים ואת ההמשך אני לא זוכר לילה אחר באותו שבוע אני חלמתי שאני והמשפחה שלי וחברים קרובים (2 חברים נדמה לי) בורחים מאמריקה עקב רדיפה אנטישמית של הממשלה אני זוכר שאני ואמי ואחי (לא זוכר אותו בדיוק אבל יודע שזה אחי) בורחים מאיזה קניון לחניון ואנחנו בלחץ כי רודפים אחרינו בהתחלה לא ידעתי מי בחניון אנחנו נלחצים עם הרכב ויוצאים ואיכשהוא הגענו הביתה (תיארתי רק חדר עם מיטות) ואני ואחי ועוד חבר ואמא שלי ואולי גם אבא שלי פשוט מפוחדים ואני יודע שהיינו לחוצים נדמה לי שזה בגלל שעדיין ידענו שרודפים אחרינו אז אנחנו צריכים להסתלק מאמריקה בסופו של דבר אני רואה מסוקים דרך החלון שפשוט מפגיזים את אותו חדר שאנו נמצאים בו אני זוכר שראיתי כל פגז ופגז ואיפה הוא פוגע והם לא התפוצצו או משו אף אחד לא נפגע באמת משום מה ואז אני זוכר קליע בודד שנורה וגם הוא לא התפוצץ כל הפגזים והקליעים שראיתי זזו באיטיות מוחלטת ואף אחד לא נפגע בסוף מישהו מהממשלה צועק לנו מהמסוק משהו אנטישמי וחוק חדש באמריקה שאנו לא עומדים בו ואנחנו צריכים לעזוב זה בערך מה שחלמתי אני מקווה שתוכלו לעזור לי בפיענוך תודה

אני פנסיונרית של אוניברסיטת ת"א. בחלום הופיע בהתחלה טיול של חברי המחלקה בה עבדתי, ובסיום הטיול אנחנו חוזרים למחלקה. אני מנסה לצאת דרך הפתח, שהוא שילוב של שער מסתובב ("קרוסלה") עם דלת אוטומטית, אך בכל פעם שאני יוצאת מפתח אחד, צץ פתח נוסף, זהה לראשון. כשאני צולחת בשלום את הפתח השני, מופיע גם פתח שלישי, וכן הלאה - עד אין סוף, ובקיצור - אני בעצם לכודה ולא מצליחה לצאת לרחוב! כשנדמה לי שכבר הצלחתי לצאת למרחב - שהוא שטח שומם וחשוך ומלא עליות וירידות תלולות - מופיעות שוב הדלתות המוזרות ההן! בין לבין, באחת הדלתות מופיע איש עם מכשיר ענק דמוי מכונת תפירה, ואומר שעלי לחכות כמה שעות עד שהוא יתקין אותו, אחרת לא אוכל לצאת לעולם! עלי לציין, שפרשתי מוקדם מהעבודה עקב יחסים עכורים ובלתי נסבלים!

זה היה בתקופהת השואה. אני מקיף את הבניין שאני נמצבא בוא ואני מוצא חצר קדמית ענקית הפעם הייתה שם עוד מישהי שברחה אז הצרפתח אליהטיפסנו על המדרגות בתור התחלה חשבונה שזה רעיון טוב ירדנו מהמדרגות אחרי שהיא אמרה שהחלום שלה זה לשבת בשקט כל אחד בצד השני במדרגות אחרי שירדנו היא נעלמה וראיתי ילד שחום שגם בורח הוא נראה כאילו הוא כבר מכיר את המקום טוב הוא הצליחה לצאת מגבולות הבניין והתחבא מאחורי שיח כשהתחילו לרדוף אחריו למרות שניסה לטפס על משהו ולא הצליח הם לא מצאו אותו כי היה חושך. הבוקר (כל החלום שלי היה כאילו משחק שאפשר להחליף בו שחקנים , התחלתי עם הגוף שלי ואחר כך עברתי לילד החום) אחר כך שעלה הבוקר הם יצאו לעוד משלחת חיפוש ושלטתי באחד המחפשים היה לי שיער ארוך ונראיתי כבן 16 בערך ראיתי את הילד החום איכשהו יצאתי מהמקום שהייתי תקוע בו ומצאתי את עצמי משחק כדורסל על גדר של מן חניון מחוץ לו, שחקתי עם בן אדם זקן שהיה קצת טיפש ועוד שני ילדים התחילו לרדוף אחרינו שוב והפכתי להיות הגבר המבוגר. ברחתי וברחתי בלי לדעת לאן, אבל זה היה נראה כאילו הדמות עצמה כן ידעה. אחרי כל הבריחה הגעתי לבית, דפקתי בדלת ונערה יפה פתחה לי את הדלת בתקווה שזה הבית שלי שאלתי אותה אם אמא בבית אני לא זוכר מה היא ענתה לי (היא לא דברה היא רק הניעה את הראש אני לא יודע אם היא אילמת) נכנסתי

<< עמוד קודם 31 עמוד הבא >>