פענוח חלומות בס"ד

חלומות על קלה

נמצאו 465 חלומות המכילים קלה - עמוד 31


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

בחורה ערביה ויהודיה שתיהן חיילות מדובר התקופה של יסתובב אנס החיילת בערביה יצאה לערב התרמות בבתים ונתקלה בבעיה חברה שחר החיילת ניגשה ועצרה הכול התגלה שזה הרוצח הוא הספיק לברוח מהמקום לאחר חיפושים בדירה גילנו כי התמונה של שחר הייתה אצלו בכיס כיאלו היא השנייה שתףף

חלמתי שיום כיפור...היי אני טל בת 20 חילוניה אבל מאמינה מאוד אני כן צמה ביום כיפור יחד עם כל המשפחה המורחבת..חלמתי שהיה ערב הגיע יום כיפור כל המשפחה המורחבת שלי עמדנו בחצר בבית של סבא שלי והיה שם עוד גבר שהכרתי החודש שהיה לי איתו מריבה לא קלה שהסתימה בזה שאנחנו לא מדברים..ואפילו טיפה שונאים זה אתזה. הגבר עמד גם הוא יחד עם כל המשפחה המורחבת שלי בחצר והיה מין טקס כזה ״לקבל את יום כיפור״ כולנו הצבענו לכיוון אור של מנורה שדלקה בזמן שהדוד המבוגר שלי מתפלל ואז היה לכולנו דפים ביד .. הדוד הדליק אש מהמנורה ,הצמיד את הדף למנורה ואש קטנה צצה..האש הפכה לכדור שהתכדרר על הדף..שהיה ביד שלו והינו אמורים כולנו להעביר את הכדור אש אחד לשניה בעזרת הדפים בחלום האש לא הגיע אלי.. היא הגיעה אחרונה לאותו גבר שהכרתי ורבתי איתו , כשהכדור אש הגיע אליו הוא נכבה אצלו . כך הסתים הטקס והתעוררתי פתאום.

אני מוצאת את עצמי עוברת עם הילדים לגור בבית של אמא שלי שאימי גרה במרכז העיר ולאחר לילה שישנו שם קמיתי בבוקר וירדתי למרכז ושם היה במרטף מאפייה לחם וירדתי לשמה למרות שהירידה למאפייה לא קלה ושהגעייתי לשם קניתי עשרה פיתות ולקחתי גם חלבה כי התחשק באותו רגע ולאחר ששלמתי יצאתי מישם ועברתי למכולת וקניתי שם גם גבינה ודברי חלב ולאחר ששלמתי חשבתי שהקופאית במאפייה החזירה לי פחות כסף וחזרתי שוב לשם והסברתי לה והחזירה לי את הכסף והתעוררתי

חלמתי שילדה מהכיתה שלי יורה לי בראש (כאילו עם רובה ביד, בוכה, ואני משכנע אותה לא לעשות את זה, אני מנסה כאילו להזיז לה תרובה מהיד אבל כאילו היא נאבקת והיא יורה בי), ואחרי זה חלמתי שכאילו אף אחד לא רואה אותי, אבל אני יודע לדוגמה לרשום אבל אני לא רושם טוב, ולא מדבר טוב כאילו משהו השתבש לי במוח (טכנית הייתי אמור למות 0_0) וכאילו אני בקשר עם אותה ילדה שכאילו בהקלה מסויימת משו כזה, פעם חלמתי גם שאני מת וכאילו אני רושם למישהו בסקייפ "אני מת!" ורשום השם שלי(מנותק): אני מת!! ואני יודע החלומות שלי הזויים אבל זה כבר מתחיל להלחיץ. יכול להיות שזה קשור למבחן שהיה לי? אולי זה למה לא כתבתי טוב או משהו? תודה..

חלמתי שאני יולדת בן זכר בלידה מאד קלה ללא כאבים ולא מראים דם אלא תינוק יפהפה ומגישים לי אותו וידיי קרות ביקשתי לםני שמיכה או בד לחמם אותו בין ידיי ואז הנחתי אותו בידיי עטפתי אותו הוא התבונן בי וחייך הרגעש בטוח ומאושר חיוך מאושר ביותר עם עיניים פקוחות גדולות ואני חייכתי אליו והייתי המומה ואף נרגשת במציאות חוויותי כאילו זה קורה באמת

<< עמוד קודם 31 עמוד הבא >>