פענוח חלומות בס"ד

חלומות על שיעור

נמצאו 339 חלומות המכילים שיעור - עמוד 31


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלום, אני על חוף הים.. טיילת כזאת . אני יוצאת משיעור פילאטיס בו הלקוחות שלי ממש הסתלבטו עלי ויצאו באמצע שיעור, נקרעו מצחוק , התפזרו עד שבסוף קמו והלכו . תוך כדי שיעור אני מרגישה שאני חסרת סבלנות מנסה להשתלט ולא מליחה , מרגישה יהירות , התנשאות כעס אבל הכל מאוד מאופק , אני בשוק וזעזוע עמוק מהנקמנות שאני מרגישה מהן . שמחה לאיד ממש . תוך כדי השיעור אני מקבלת טלפון . רואה על המסך אני מראה לחברתי . אני גם מצאמנת בשיעור הזה והיא לצידי מנסה גם להשתיק אותן אך לא מצליחה אני חושבת שהיא מבינה בתוכה למה השיעור התפרק ואני מרגישה אשמה , לא טובה . טועה . אחכ אני ממשיכה על אותה טיילת /קיבוץ .. מישהו עושה אצלי את השבת . אני רואה אותו מדבר עם האנשים בצאת השבת יש איזה קטע גם לפני אבא שלי ישן בחדר ומבקש להביא לו את החשבונות שתלויים על המקרר אני מביאה לו בטעות 3 חזיות של אחותי . אנחנו צוחקים מהטעות הטיפשית ואני מביאה לו את החשבונות. גבר אצלי לסופש ואני מרגישה איזו אי נוחות כלפי המשפחה שלי ,. אמא בחלום בקטע אחר , לא בבית . יש לי מין ספק לגבי הגבר. בצאת השבת אני רואה מתערבב עם הקהילה , מדבר עם כולם והוא נראה יפה מרחוק עם בגדי השבת . אחרי שיעור הפילאטיס אני נכנסת לחדר עם אמא , בת דודה שלי ועוד איש מהקיבוץ חדר קטן כמו משרד בקיבוץ ואנחנו יושבים שם על איזה משהו כלכלי , שהוא גם קהילתי , אני לא חייבת להיות שם אבל אני מבינה מאוד מהר את המצגת שלפנינו ונותנת להם את התשובות למרות מצבי הרגשי הסוער והמדוכדך (בגלל שיעור הפילאטיס הכאוב ) אני חוככת בדעתי האם לחזור לטלפון של האקס שלי , אבל מתביישת לספר לו שאני רוווקה ושאין לי ילדים ומפחדת מהשיחה איתו . האופציה היחידה שקשה לי לוותר על לבדוק אותה היא אולי הוא התגרש ודברים לא הסתדרו לו והוא בעצם רוצה אותי .. אני לא מתקשרת ) בשיחה הכלכלית ההיא האיש מהקיבוץ קולט אותי בדיוק אחרי שאני כזאת מבריקה בקליטה המהירה שלי , והוא לוקח לי את היד ומלטף אותי , מחזיק לי את היד ומלטף לי את הפנים . אני מרגישה ילדה מוצלחת וחושבת בליבי שהמגע הוא נעים ואבהי .(עדיין יש איזה קונפליקט התמסרות שם ) ואז בטיילת , הגבר בזמן הזה מתגלח יחד עם איזה מישהו מהתיכון שלי ( מהתיכון .. מי חשב עליו ??? מוזר ..) אני רואה נחשה צהובה ושמנה . אני מתפעלת ממנה כי תמיד רציתי לראות נחשה . יש איזו אישה שממש לידה וגם עושה תנועות לכיוונה אני לא ככ מבינה למה היא לא נסה על נפשה וחושבת שאולי היא מבינה בנחשים ויודעת שהיא לא ארסית . הנחשה מכישה אותה . האישה לא נבהלת אך בהדרגה מתחילה להרגיש רע , אני מחליטה להיות איתה ולעזור לה . האישה היא סוג של יינטל השדכנית .אך יותר נחמדה לא רכלנית וערמומית .אני לוקחת אותה למלתחות , בשלב הזה ברור לנו שהנחשה ארסית , אני מדברת עם מוקד להכשות כזאת והוא אומר שהוא בדרך לקיבוץ . בדרך למתלתחות אני פוגשת בחור הוא נותן לי אש . אחכ במלתחות , כשהוא יוצא מחכים לו שני סוהרים ואוזקים אותו . כשאני רוצה להחזיר לו את האש אני שואלת רשות את הסוהרים , הם מסכימים , בשניה שאני באה לתת לו את המצית , אני כמו מקבלת שוק חשמלי , הוא לא לוקח אלא מצלם אותי עם שבב כזה . אני לא מכירה את זה ולא מבינה מה הוא עשה לי , יהל (שכנראה מייצג דור חדש או משו ) מסביר לי שזאת מצלמה , כשאני שואלת למה הוא צריך תמונה שלי , יהל מסביר שזה פשוט כדי להסתכל עלי ולהתענג על התמונה . ( פרשנות שלי אפשרית : אני באה לתת לו אש , את האש שלקחתי ממנו והוא לוקח ממני בכוח משהו שלי , את הגוף שלי , משהו שהוא לוקח ומנציח ומקפיא . מחפצן .. ) אחכ הגבר מגיע . הגבר בחלום פזור , מטייל סביבי .אני מחבבת אותו אך לא ברור לי הקשר הישיר איתו , מה אני רוצה . הוא מיטיב

היי, אני אלמוג בת 17 וחלמתי חלום שהשפיע עליי. החלום היה ארוך,כולל בתוכו המון סיטואציות ויש לציין שהתעוררתי כמה פעמים במהלך החלום וכל פעם חזרתי בדיוק לאותה הנקודה. היינו אצל סבתא שלי, ואח שלה אמר לנו שיש תינוק ששכחו מתחת לבית,באופן מפתיע , אף אחד לא התייחס לדבריו ברצינות , החלום המשיך כמו החיים האמיתיים, יום אחרי הלכתי לבית הספר וככה עברו יומיים רגילים לחלוטין כמו במציאות, ואז איכשהו הגעתי לבית ספר הישן שלי שלמדתי בו לפניי שנה, הייתי בחצר באיזור האחורי של הבית ספר, ומשהו מגג בית הספר משך את המבט שלי,זה היה גבר,לא ראיתי אותו בבירור כי הוא היה גבוה מימני, אבל אני זוכרת שמה שראיתי בעיקר זה שהוא היה מלוכלך,כמו צבוע בשחור,הוא העביר בי סוג של צמרמורת אבל לא הרגשתי פחד, הוא הצביע ללמטה ולא הוציא מילה מפיו,הסתכלתי לכיוון שהוא הצביע עליו וראיתי תינוק מלוכלך בצבעים שחורים, שוכב מקופל ומכווץ,הייתי בטוחה שהוא מת בגלל שנזכרתי במה שאח של סבתא שלי אמר והרי עברו שלושה ימים מאז, הרמתי את התינוק ולהפתעתי גיליתי שהוא מגיב,אני זוכרת שהבאתי אותו הביתה, ואמא שלי טיפלה בו, אני הייתי בהיסטריה והייתי בטוחה שהוא אח של מישהו שאני יוצאת איתו, התקשרתי אליו והוא היה לא ברור,מקוטע, אמר שאח שלו בבית וקצת כעס עליי ורב איתי. הבנתי שזה פשוט ילד נטוש, והחלטנו לאמץ אותו אלינו ולטפל בו,יום אחרי הלכתי לבית ספר, ושוב , הייתי בשיעור בבית ספר הישן שלי, לפני שנה, עם אותה כיתה, אותם מורים,אותם ספרים בלי שזה ייראה לי מוזר. כשחזרתי הביתה פיתאום התינוק היה גדול, כבן שנתיים וחצי, ממלמל,אוכל, רץ , הוא היה נורא רעב ואכל כל מה שנתנו לו במהירות . אני נקשרתי אליו נורא,הרמתי אותו על הידיים שלי רוב הזמן,שיחקתי איתו , והרגשתי מקורבת אליו,ואז ניגשתי להחליף לו טיטול, וגיליתי להפתעתי שזה לא תינוק, אלא תינוקת.. והחלטתי במפתיע שנקרא לה קאטרין,החלפתי לה טיטול, והלבשתי לה בגד כחול מסנוור, כלומר, הלבשתי לה אוורול של תינוקות וכשהוא היה עלייה זה כל כך משך את תשומת ליבי כי הבגד היה כחול באופן מסנוור,כחול בוהק. במשך שאר החלום פשוט עסקנו בלטפל בה,ואמא שלי אמרה " סוף סוף קיבלת אחות" ( יש לי שלושה אחים בנים) וככה בערך החלום נגמר. התעוררתי מהחלום עם הרגשה נוראית...זאת אומרת, קמתי בסדר אבל הרגשתי געגוע,אני עדיין מרגישה..אני רוצה שוב להחזיק אותה.. אני לא יודעת למה החלום הזה מרגיש לי כל כך משמעותי.. ואשמח אם תעזרי לי לפרש אותו. תודה רבה (:

חלמתי על לידת בת ומיד חמתי לקחה אותה באותו היום אני צועדת אל בית הספר ובדרך פוגשת בחברות ילדות כשאחת מהן בוכה. בעודי בוכה גם כן הן מתעלמות ממני ואמרתי להן שילדתי בת והן אינן מתייחסות. בעודי מגיעה לבית הספר אני מאחרת לשיעור ורואה כי השיעור הוא עם מורה שאינני אוהבת.

<< עמוד קודם 31 עמוד הבא >>