פענוח חלומות בס"ד

חלומות על לזה

נמצאו 470 חלומות המכילים לזה - עמוד 32


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שהאקס שלי מתארס.. ואני מגלה את זה דרך הפייס ואני בדילמה אם לעושות לזה לייק.. יש לציין שהקשר שלנו בעבר מאוד מסובך,זה לא היה זוגיות אלה יותר קשר לא מחייב עם דאגה עצומה ושכולם חשבו שאנחנו ביחד וחלמתי שהאקס שלי מתארס.. ואני מגלה את זה דרך הפייס ואני בדילמה אם לעושות לזה לייק.. יש לציין שהקשר שלנו בעבר מאוד מסובך,זה לא היה זוגיות אלה יותר קשר לא מחייב עם דאגה עצומה ושכולם חשבו שאנחנו ביחד ובילינו ביחד מלא אין ספק שאהבתי אותו יותר מאשר הוא אותי, סביר להניח שאם הוא יציע לי אי פעם להתחתן הסכים (טיפשה אולי) ואנחנו לא מקשר מיני כבר שנה וחצי והיו לו בנות זוג אחרות ולמרות זאת אנחנו עדין הקשר יחסי בתור ידידים.. החלום היה קצר מאוד וברור מאוד מתארס וזהו..בילינו ביחד מלא אין ספק שאהבתי אותו יותר מאשר הוא אותי, סביר להניח שאם הוא יציע לי אי פעם להתחתן הסכים (טיפשה אולי) ואנחנו לא מקשר מיני כבר שנה וחצי והיו לו בנות זוג אחרות ולמרות זאת אנחנו עדין הקשר יחסי בתור ידידים.. החלום היה קצר מאוד וברור מאוד מתארס וזהו..

אתמול ראיתי את הסרט הזה לשבור את הקרח וזה ואז בלילה חלמתי עליו וחלמתי שיש נסיך אחד שאמור לנשק אותי אבל אחרי זה זאת לא היתי אני והוא לא נישק אותי. והיו לי כתמים על האור יעני כתמי שמש ואף אחד לא שם לב לזה ובכתי ואז התחיל להתקלף לי העור . ואז אתנ שלחתה לי הודעה ושלחתה.לי תמונות של בובות מגבס או משהן כזה וצחקתי כי זה היה ילדותי ואז זהו . וליפני זה היה לדודה שלי משקפיים של רייבן והם כאלה לא שקופים הם כמו מראה והסתכתלי למאחורה והיה שד מאחורי אבל הוא היה בידיוק כמוני והוא צחק

היי שלום:) שמי ספיר סבתא שלי ניפטרה ליפני 5 חודשים בערך והיא הייתה הבנאדם הכי יקר וחשוב לי בחיים,אין לי אבא. והחיים שלי לא פשוטים..המיקרה של סבתא גרם לי הרבה פחד ולישנוא את כולם, הייה לי איתה קשר מאווד חזק , גרתי איתה כול חיי היום אני בת 17 וחצי . כשסבתי התחילה להרגיש ברע הכרחתי אותה להיתלוות אליי לבית חולים היא לא רצתה ובכול זאת שיכנעתי אותה, אחרי זמן מה אמרו לנו שגילו לה סרטן בלבלב ושאין טיפול שנישאר לה 3 חודשים ליחיות ...אני לא האמנתי או שפשות לא רציתי להאמין. בכיתי ועד היום אני לא מאמינה שהיא לא תחזור אליי ושאין..זה באמת ניגמר ,היא עברה יסוריים אבל לא דיברה מילה היא הייתה אישה מאווד רוחנית יודעת הכול על אנשים ואוהבת את הקב׳ה מאוד. היא ניפטרה לי בידיים אחרי 8 חודשים מאז שגילו לה תמחלה הארורה הזאת, החזקתי לה את היד השמעתי לה שירים שהיא אהבה וברגע שכולם יצאו היא ניפטרה לי בידיים.. היא כאילו ממש חיקתה לזה שכולם יצאו כדי להישאר איתי לבד! היא ניפטרה ביום שישי בלילה בשעה 2.25 זה היום והשעה שאני נולדתי בה. היא שיחררה לי את היד והדימעה שלה הייתה צעובה , שמרתי אותה בנייר . ומאז אני חושבת שאני חייה בתוך חלום, שאני עוד מעט יתעורר וכול הסיוט הזה יגמר. אבל זה לא קורה.. ובזמן האחרון יש לי התקפי חרדה שהובחנתי בהם עקב המצב.. ואני מרגישה כאילו שאני גם הולכת למות אני ממש מרגישה ככה, כאילו שהישתגעתי.. הלילה חלמתי שאני הולכת עם האח הקטן של חברה שלי סיבוב ומגיע לבית של סבתא שהיום מיתגוררת שם רק אימי ושתי אחיותי אני השכרתי דירה עם החברה שחלמתי על אחיה .. ובחלום אני חוזרת לביתי לבית של סבתי ושנייה ליפני שאני מגיעה אני רואה שהשכנה הוציאה נעליים משומשות ניראות במצב טוב של בנה ואני מחליטה לקחת כמה זוגות ניראלי 3 שלו ועוד כמה של תינוקות שהם חדשות עם ניילון. ואז אנילא זוכרת אבל מישהו או מישהי צעקו עלי או העליבו אותי ואני היתחבאתי בכניסה של הביניין שקרוב לסבתי,הכנסתי אותם לתיק ואמרתי לאח שלה שיחכה לי אני עוד מעט יבוא, והייתי בדרכי לבית של סבתי .. ואז היתעןררתי בבעלה מהחלום. האם תוכלי בבקשה לעזור לי? אני מאוד אשמח תודה.

חלמתי את רונן גנון יו"ר ש"ס בצפת רודף אחרי במשך כל הלילה כדי לרצוח אותי יש לזה סיבה ואיני יודע אותה אנשים שפגשתי בדרך יודעים את הסיבה ואני מאוד חשוב לי לדעת אותה ללא הצלחה, הצלחתי לברוח לו כמה פעמים אף שהצליח לירות בי אבל לא מתתי בסופו של דבר הרמתי ידיים והסכמתי לההרג אבל רציתי קודם לדעת את הסיבה שבגללה הוא רוצה במותי בסופו של דבר התעוררתי כשהוא לא הספיק להרוג אותי אבל גם לא ידועה לי הסיבה למה אני צריך למות

היי שלום:) שמי ספיר סבתא שלי ניפטרה ליפני 5 חודשים בערך והיא הייתה הבנאדם הכי יקר וחשוב לי בחיים,אין לי אבא. והחיים שלי לא פשוטים..המיקרה של סבתא גרם לי הרבה פחד ולישנוא את כולם, הייה לי איתה קשר מאווד חזק , גרתי איתה כול חיי היום אני בת 17 וחצי . כשסבתי התחילה להרגיש ברע הכרחתי אותה להיתלוות אליי לבית חולים היא לא רצתה ובכול זאת שיכנעתי אותה, אחרי זמן מה אמרו לנו שגילו לה סרטן בלבלב ושאין טיפול שנישאר לה 3 חודשים ליחיות ...אני לא האמנתי או שפשות לא רציתי להאמין. בכיתי ועד היום אני לא מאמינה שהיא לא תחזור אליי ושאין..זה באמת ניגמר ,היא עברה יסוריים אבל לא דיברה מילה היא הייתה אישה מאווד רוחנית יודעת הכול על אנשים ואוהבת את הקב׳ה מאוד. היא ניפטרה לי בידיים אחרי 8 חודשים מאז שגילו לה תמחלה הארורה הזאת, החזקתי לה את היד השמעתי לה שירים שהיא אהבה וברגע שכולם יצאו היא ניפטרה לי בידיים.. היא כאילו ממש חיקתה לזה שכולם יצאו כדי להישאר איתי לבד! היא ניפטרה ביום שישי בלילה בשעה 2.25 זה היום והשעה שאני נולדתי בה. היא שיחררה לי את היד והדימעה שלה הייתה צעובה , שמרתי אותה בנייר . ומאז אני חושבת שאני חייה בתוך חלום, שאני עוד מעט יתעורר וכול הסיוט הזה יגמר. אבל זה לא קורה.. ובזמן האחרון יש לי התקפי חרדה שהובחנתי בהם עקב המצב.. ואני מרגישה כאילו שאני גם הולכת למות אני ממש מרגישה ככה, כאילו שהישתגעתי.. הלילה חלמתי שאני הולכת עם האח הקטן של חברה שלי סיבוב ומגיעה לבית של סבתא שהיום מיתגוררת שם רק אימי ושתי אחיותי אני השכרתי דירה עם החברה שחלמתי על אחיה .. ובחלום אני חוזרת לביתי לבית של סבתי ושנייה ליפני שאני מגיעה אני רואה שהשכנה הוציאה נעליים משומשות ניראות במצב טוב של היי שלום:) שמי ספיר סבתא שלי ניפטרה ליפני 5 חודשים בערך והיא הייתה הבנאדם הכי יקר וחשוב לי בחיים,אין לי אבא. והחיים שלי לא פשוטים..המיקרה של סבתא גרם לי הרבה פחד ולישנוא את כולם, הייה לי איתה קשר מאווד חזק , גרתי איתה כול חיי היום אני בת 17 וחצי . כשסבתי התחילה להרגיש ברע הכרחתי אותה להיתלוות אליי לבית חולים היא לא רצתה ובכול זאת שיכנעתי אותה, אחרי זמן מה אמרו לנו שגילו לה סרטן בלבלב ושאין טיפול שנישאר לה 3 חודשים ליחיות ...אני לא האמנתי או שפשות לא רציתי להאמין. בכיתי ועד היום אני לא מאמינה שהיא לא תחזור אליי ושאין..זה באמת ניגמר ,היא עברה יסוריים אבל לא דיברה מילה היא הייתה אישה מאווד רוחנית יודעת הכול על אנשים ואוהבת את הקב׳ה מאוד. היא ניפטרה לי בידיים אחרי 8 חודשים מאז שגילו לה תמחלה הארורה הזאת, החזקתי לה את היד השמעתי לה שירים שהיא אהבה וברגע שכולם יצאו היא ניפטרה לי בידיים.. היא כאילו ממש חיקתה לזה שכולם יצאו כדי להישאר איתי לבד! היא ניפטרה ביום שישי בלילה בשעה 2.25 זה היום והשעה שאני נולדתי בה. היא שיחררה לי את היד והדימעה שלה הייתה צעובה , שמרתי אותה בנייר . ומאז אני חושבת שאני חייה בתוך חלום, שאני עוד מעט יתעורר וכול הסיוט הזה יגמר. אבל זה לא קורה.. ובזמן האחרון יש לי התקפי חרדה שהובחנתי בהם עקב המצב.. ואני מרגישה כאילו שאני גם הולכת למות אני ממש מרגישה ככה, כאילו שהישתגעתי.. הלילה חלמתי שאני הולכת עם האח הקטן של חברה שלי סיבוב ומגיע לבית של סבתא שהיום מיתגוררת שם רק אימי ושתי אחיותי אני השכרתי דירה עם החברה שחלמתי על אחיה .. ובחלום אני חוזרת לביתי לבית של סבתי ושנייה ליפני שאני מגיעה אני רואה שהשכנה הוציאה מהחלון שלה בקומה ראשונה נעליים משומשות ניראות במצב טוב של בנה ואני מחליטה לקחת כמה זוגות ניראלי 3 שלו ועוד כמה של תינוקות שהם חדשות עם ניילון. ואז אנילא זוכרת אבל מישהו או מישהי צעקו עלי או העליבו אותי ואני היתחבאתי בכניסה של הביניין הכנסתי אותם לתיק ואמרתי לאח של החברה שלי שיחכה לי אני עוד מעט יבוא, והייתי בדרכי לבית של סבתי .. ואז היתעוררתי בבעלה מהחלום. האם תוכלי בבקשה לעזור לי? אני מאוד אשמח תודה!

<< עמוד קודם 32 עמוד הבא >>