פענוח חלומות בס"ד

חלומות על קומות

נמצאו 695 חלומות המכילים קומות - עמוד 32


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

עלתי על 40 קומות 30 קומות ואני פחדתי ונכנסתי לבניין ועלתי במעלית ורציתי לצאת במעלית אבל לא יצאתי והעלתי עד למעלה לא הצלחתי לצאת מתי שיצאתי מעלית התפתחה והיה דלת פתוח של מישהו ואני נחנסתי לאיזה שהוא בית נכנסתי והייה איש אני באתי לפנ בבקשה תעזרו לי הוא ישן בבקשה תעזור לי

חלמתי שהלכתי לסרט עם ידיד שלי ועם החבר הכי טוב שלי ובשביל להחנות את האוטו היינו צריכים לנסוע בכביש שהוא עולה בהדרגה לכיוון מגדל(ויש לי פחד גבהים) אחרי החננו ירדנו מהמגדל והאקס שלי עצר אותי ולא נתן לי ללכת ושני החברים שלי המשיכו ללכת ולא שמו לב שנשארתי מאחור. האקס שלי החזיק לי את היד והוביל אותי בחזרה למגדל. אני מאוד פחדתי ממנט כי ידעתע שהוא יכול לפגוע בי, והייתי משותקת לא יכולתי לדבר או לעשות משהו כדי לבקש עזרה. אחרי שהגענו לקומה הכי גבוהה במגדל נעלתי את הדלות שהוא ישאר בחוץ ואז התקשרתי לחבר הכי טוב שלי שיבוא להציל אותי והוא לא ענה. בנוסף המגדל היה עגול ככה שלא הייתה לי פינה להתחבא בה וגם אני מפחדת ממקומות קטנים והחדר היה מאוד קטן. נסיתי להתקשר לידיד שלי עד שהאקס שלי פרץ את הדלתות ופתאום הוא היה גבוה יותר ומפחיד יותר ואז התעוררתי.

חלמתי על אבא שנפטר במציאות לפני 5 שנים. אחותי התקשרה ואמרה אבא מת בואו לזהות אותו בבית חולים. האחות אמרה שעדין לא מת ופתחה את הדלת ראיתי 5 אנשים גוססים וחולים וביניהם גם אבא כשהם שוכבים על מיתות נירוסטה קומותיים אבא היה עם יד מוגלתית וזה ששכב מתחתיו קפץ עליו. לאחר שראה אותי הוא בכה

עברנו דירה והבניין היה קצת מפחיד עם 57 קומות... רציתי לרדת ולחצתי על הכפתור להזמין את המעלית וראיתי שיש עליו תולעת. אז אחיותיי ואני נכנסנו למעלית אחרת שבתוכה היתה תולעת. אחותי לחצה בטעות על קומה 47 במקום על קומת הכניסה.[26/9, עלינו עד לשם מישהי נכנסה ואז פתאום המעלית לא הצליחה לרדת... היינו צריכים למשוך חבל כדי להוריד אותה וזה לקח המון זמן ואז כשיצאתי הייתי פוקימון ונלחמתי בפוקימונים אחרים.. שזה מאוד מוזר כי אני אפילו לא רואה פוקימון... אז נפלתי לים והייתי בת הים הקטנה ושם שחיתי עם הדגים והיה ממש כיף צללתי לעומק ואז המים התחילו להיות אפורים מגעילים בקושי רואים משהו אין דגים אין כלום... ואז באו אליי יצורים מפחידים שניסו להרוג אותי ממש ברגע האחרון בא להציל אותי מישהו והסביר לי שמשלב מסויים המיים הופכים להיות בארץ השאול בגלל זה ניסו לקחת את הנשמה שלי הצלחנו לברוח והמשכתי לשחות עם הדגים

<< עמוד קודם 32 עמוד הבא >>