פענוח חלומות בס"ד

חלומות על ביית

נמצאו 524 חלומות המכילים ביית - עמוד 33


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

הבת שלי חלמה על שיש לנו שולחן בבית לשימחה היא ראתה את סבא שלה שניפטר בא לביית שלנו ישב בראש השולחן לבוש שריג ורוד בשולחן לידו ישבו אני בעלי בצד השני של השולחן ישב בנו הרוק ונכדיו הסבא ביקש להשמיע שיר כשבנו הקטן יגיע ואיך שהוא הגיע הסבא יצא החוצה ונעלם והבת שלי בכתה מאוד ורצתה שישאר אך נעלם

בחלום- חזרתי לביתי באילת בשכונה חדשה בקצה של אילת. הגעתי בלילה עם ריכבי וראיתי שהכל חשוך מאד ואין תנועה על הכביש. שהתקרבתי לביתי ראיתי המון שוטרים וכלבי גישוש. אמרו כנסי מהר הבייתה יש מחבלים באיזור. ניכנסתי מאד פחדתי. סגרץי כל התריסים והחלונות.... אחרי מס דק יצאתי מהבית לראות מה קורה ופתאום מצאתי עצמי בשכונה אחרת לא מוכרת לי שאנשים ברחוב והכל רגיל. שאלתי איפה השכונה שלי .... הראו לי את הדרך... התעוררתי בבהלה גדולה ובפחד...

חלמתי על הבוס שלי ועל החברה שלו(שאני מאוהבת בו שנה והוא יודע אך בגלל העבודה זה נשאר בגרד בלתי אפשרי.תקשרנו טוב למרות הדחיה ואהבנו אחד את השני כאב ובת) לאחרונה אני בוכה המון על הקשר שלי איתו שהתרחק בעקבות החברה שנכנסה לתמונה. חלמתי שאני בבית של סבתא שלי היכן שגרתי בעבר עם משפחתי...ושלפתע הבוס נכנס לבית ואומר"זהו נפרדתי מהחברה" ואז הגבתי לו" אני מצטערת שאני לא עצובה בשבילך אני אפילו שמחה" ואז הבוס אמר לי"סתם.הנה היא " החברה שלו נכנסה הבייתה עם חיוך ענק ואני הרגשתי בחלום נבוכה על מה שאמרתי קודם לכן.וחייכתי אליה ואמרתי סליחה לא התכוונתי...והחברה שלו הראתה לי את ארון הבגדים שלה שנמצא בבית של סבתא שלי...וזה מה שאני זוכרת מהחלום? יש פענוח לזה?

<< עמוד קודם 33 עמוד הבא >>