פענוח חלומות בס"ד

חלומות על קלה

נמצאו 465 חלומות המכילים קלה - עמוד 34


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

לאחר שישנתי שינה עמוקה וחלמתי דברים טובים אני מניח שום דבר מיוחד,הרגשתי שהיה "סוויץ' " ופתאום החלום נהפך לחלק מן סרט ובתוך הבזק מצאתי עצמי יושב בבית קפה ונגשת אליי בחורה מהממת לבושה יפה ומתחילה לפלרטט איתי ולדבר וצחקנו והרגיש כאילו ישבנו שם שעות ובזמן שדברנו ונהנו שמתי לב לשריטה קלה בצד שמאל של המצח שלה. המשכנו לדבר ולרגע היא התפקעה מצחוק והניפה את ראשה לצד ובאותו רגע קבלתי פלאשבק מן הבזק לבן ופתאום סצנה בה אני רואה אותה רוצחת מישהי\מישהו באכזריות עם גרזן. לאחר כמה שניות חזרנו לישיבה בבית קפה והצחוקים הסתכלתי עלייה ושמתי לב בשנית לשריטה על מצחה ועוד פלאשבק הגיע הפעם שהיא לבושה במדי צבא ישנים נראית מרשעת ורעה כזו והיא נמצאת בתוך מרתף וממולה יש גבר\אשה קשורים בחבל ומנסים להשתחרר והיא צוחקת מולם עד שלפתע הדמות השנייה מצליחה להעיף משהו באוויר וזה פוגע באישה האכזרית ושורט אותה בדיוק במצח איפה שראיתי, ממש ראיתי את השריטה מתרחשת בזמן אמת בחלום - ואז זהו - אני מתעורר.

אחותי בת ה16 עולה ליאכטה עם מישהו מבוגר בערך בגיל 40.. היא עושה זאת בתמימות אבל בחלום זה מרגיש מוזר.. לאחר זמן מה עולה מישהו בלונדיני מבוגר גם כן שכביכול מציל אותה מהבן אדם השני.. דבר שמביא לי הקלה בזמן החלום אך לאחר מכן אני מבינה שהוא בעצם סידר את כל זה כדי שהיא תרגיש מוגנת ושהוא הגיע כדי להגן עליה כשבעצם הוא זה שמעוניין לפגוע בה.. על הספינה יש שולחן ערוך ל2.. עם תפריטים.. והוא מתקרב אליה ומראה לה תמונות שלה שהוא צילם ומצא.. זה בתוך אלבום קטן.. בשלב זה אני ממש נלחצת ולדעתי כבר התעוררתי.. יש לציין שהספינה לא בתזוזה היא עוגנת במרינה.. ספינה שמעולם לא ראיתי ואזור שמעולם לא הייתי בו.. אני לא מכירה את שני הגברים מהחלום..

דריסה תאונת דרכים בחלום אני דרסתי ילד קטן אשר ישב באמצע הכביש במהירות מועטה, חשוב לציין כי הכוונה שלי לא היתה לדרוס אותו חשבתי שאצליח לעבור בלי לפגוע בו אך בכל זאת פגעתי. הילד לא מת אלא סבל מפגיעה קלה ופונה באמבולנס ואני נעצרתי לשולי הדרך. במהלך הנסיעה ישבה לצידי אימי ומאחוריה אבי.

היו לי בבית הרבה עכברושים קירחים שהייתי צריכה לתפוס להרוג ולזרוק לשירותים והתחלתי להרוג כמה ואז לקחתי עוד אחד שהוא לא מת בקלות - התחלתי לחנוק אותו וראיתי את העיניים שלו פקוחות ומתסכלות עלי ,נתתי לו נשיקה קלה על הראש בעוד שאני חונקת אותו והוא היה לרגע כלכך אנושי אז החלטתי מיד לא להרוג אותו ולהשאיר אותו בחיים כשהורדתי את היד ממנו גיליתי שהוא כבר מת ( לא הייתי הורגש במציאות שום חיה , בנוסף היה לי עכבר כזה בדיוק כמו זה שחנקתי בחלום שהוא מת )

<< עמוד קודם 34 עמוד הבא >>