פענוח חלומות בס"ד

חלומות על יקר

נמצאו 1,472 חלומות המכילים יקר - עמוד 35


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

היה חלום שעלינו למעלה אני מאור יונית ואבא שלי והגענו למקום שדומה לציור ושהסכלנו ליד הרצפה ולא היה כלום חוץ מחושך כחול אבא שלי פשוט רץ ואנחנו נבהלנו כי חשבנו שהוא יפול אבל הוא התחיל לעלות למעלה ואז הגיע נקודה לבנה שבהתחלה הייתה לבנה ושגדלה הפכה לירוקה ואז אבא שלי חזר לקרקע והתחלנו לחשוב שזה אולי אומר שהוא במקום טוב ואז יונית התקדה אל הקצה וירדה היא התחילה לעלות והנקודה הגיעה היינו כולנו בלחץ אבל אז היא הפכה לירוקה ויונית חזרה אל הקרקע ואז מאור רצה ללכת גם אז עצרתי אותו ואמרתי לו שאני פוחדת עליו ועל אמא ושחר כי שהסתכלתי ראיתי שאין לאנשים שם קעקועים ולאמא שלי היה ואחותי שחר רצתה לעשות ואמרתי לו גם שלא משנה מה ייקרה אני עדיין אוהבת אותו הוא חיבק אותי ואז ירד ושהוא התחיל לעלות היינו כולם בלחץ וירדו לי דמעות ואז התחיל הנקודה הלבנה ושהיא גדלה הרגשתי כמו נצח אבל אז היא הפכה לירוקה ופשוט בכיתי ושמחתי מאושר ושהוא חזר הוא אמר לי שתורי אז רצתי אבל שנייה לפני נעצרתי והתחלתי ליהיות בלחץ הסתכלתי על כולה והם דיברו אליי אבל לא שמעתי כלום רק ראיתי מרוב הלחץ הסתכלתי סביב וראיתי את כל שאר האנשים מתנהגים כאילו כלום וכאילו הם לא רואים אותנו רובם היו סינים הסתכלתי בחזרה למקום החשוך והכחול וראיתי שיש שם מדרגות שמסכלים עליהם פשוט מרגישים לחץ הסתכלתי על הדלת שלידה אבא שלי וכולם היו שם והיא נרתאה לי מוזרה ואז הבנתי שאני צריכה לרדת אז עשיתי צעד וזה התחיל להרים אותי למעלה הרגשתי מפחיד ומוזר ואז הנקודה הופעתה מולי חיכינו כולנו שוב בלחץ אבל פתאום הרגשתי כמו נצח ולא כמו שהרגשתי שהסתכלתי מהצד הנקודה התחילה לגגול ולהפוך ל...ירוקה שמחתי אבל לשניה כי אז היה רשום בגדול עבודה זה הוריד אותי ופשוט קפאתי במקום ראתי את כולם והתלתי לשמוע צפצוף פחדתי הם התחלו לבוא אלי והתחלו לחשוב מה זה אומר ומתי שהם התחילו לחשוב התחלתי להגיד להם שאולי זה לא נורא וזה מקום שבו עובדים בעבודת החלומות שלך ובמקום שלכם נחים הם הסכימו איתי אבל בלב כל אחד חשב אחרת...

חלמתי אתמול בלילה בפעם הנוספת על בחור שאין לי סיכוי איתו,שנשוי ושמפורסם,הוא לוקח אותי מביתי הפרטי,נפרדתי ממנו סופית ב3.1.2021 אך רגשות האהבה שלי אליו הציפו אותי וגם אותו,זה קרה בינינו,הוא ניגב את דמעותיי וביקש ממני שאספר לו הכל על שנינו כשתיגמר הקורונה וכשהוא יגיע לישראל,אמרתי לו שאני בהפסקה מכל מה שקשור אליו ואליי מבחינת להתחיל קשר עם בחור חדש,הוא אמר לי:"את לא יכולה להכחיש שאת עדיין דלוקה עליי",אמרתי לו:"אני הולכת לשכוח אותך,כנראה לא אספר לך דברים פנים מול פנים כי לא יקרה בינינו שום דבר ושנינו יודעים זאת,אני מבקשת שתחזור לאשתך,אחרת חברים שלך יחשדו שאתה איתי",הוא החזיר אותי לבית,חזר לאשתו ואני לחדר שלי,זו אהבה אסורה מהצד של שנינו שהגיעה מהצד שלי בלבד.

חלמתי על הקראש שאנחנו יושבים עם כל החברים (שאני לא מכירה) והקראש תמיד ניסה ליצור קשר עין וישב לידיי ואז חלמתי שבאו ליצניים מפחידים וכלאו אותי ויצאתי ואז חזרתי לחבורה עם הקראש ואמרתי שאני הולכת הבית ואז הקראש שאל אותי לאיפה אני הולכת אז אמרתי הביתה ושאלתי אם הוא רוצה לבוא איתי באוטבוס והוא בא איתי ואז התחלנו לדבר על משהו והוא שם לי עד על הכתפיים ואז אמרתי לו מה יקרה אם מישהו יקח אותי והוא אמר אף אחד לא יקח ונישק אותי בצוואר ואז התעוררתי

נפגשתי אתמול עם יונתן ולמרות שהוא מעולם לא אמר לי את זה אני זוכרת שהוא סיפר לי על מקרי מוות לא מפוענחים שהתחילו שאנשים הזמינו פיצה מדומינוס. קיצר כן חזרתי הביתה ורק אני ואמא שלי היינו בבית וכמובן שהחלטנו להזמין פיצה מדומינוס. אני זוכרת שזכרתי כזה זה בולשיט ושום דבר לא יקרה והכל. ואז התחילו לקרות דברים מוזרים. נתחיל בזה שאמא שלי התחילה לקבל מהטלפון שלה תמונות של ילד שנראה בן 13 כזה - מחוצקן עם שיער שחור כלפי למטה, סהכ 5 תמונות שבכולן הוא נמצא בחדר לבן לא מוכר ובחלק מהם הוא נכנס דרך הדלת ובחלק הוא יוצא. אני לא הסתכלתי על הטלפון בגלל שפחדתי ממה שיקרה שם. ואז החשמל התחיל להתכבות כל 5 דק, ושאמא שלי בדקה את זה בחדר שלי טיפטף מים מהנורה בחדר. פחות טיפטף יותר זרם מלא מים. ואז לקחתי את הטלפון כי רציתי להתקשר לאבא שלי לבדוק מתי הוא בא וקלטתי שיש לי 25 תמונות משני מספרים : ממספר אחד 2 תמונות של אותו ילד שאמא שלי קיבלה יוצא מאותו החדר ושאר התמונות מהמספר השני של אותו ילד נכנס לאותו חדר. ההבדל היה שאצלי המספר היה שמור בתור 5a וחלק מההודעות היו מסומנות בכוכב. עכשיו פה החלטתי לצאת מהבית כי עברתי מספיק. הסתכלתי מהחלון בדקתי שהכל מואר ומזג אוויר טוב אז יצאתי עם חולצה קצרה ולקחתי את הטלפון של אמא שלי ודקה אחרי שהלכתי התחיל מבול רציני והייתי חייבת לחזור הביתה. פה התחיל החלק שבו פגשתי את אור בומרקין הג'ינג'י שפשוט התחתן לי בלובי של הבניין אבל וואטבר זה לא קשור לעלילה. תוך כדי שהייתי במעלית החלטתי לקרוא מה עוד המספר שלח לה וראיתי שהוא כתב לה דברים גזעניים כלפי רוסים (הם לא ברמה שלי, הם לא מחונכים מספיק) והיא ניהלה איתו שיחה וככה דיי הבנתי שהיא מלמדת אותו משהו כזה. עכשיו פה קמתי והיה 7 וחצי אז חזרתי לישון וחלק נוסף המשיך. בחלק הזה אתן הייתן בבית שלי שחזרתי ומיכאל אמר שכולכם קיבלתם הודעה מסומנת בכוכב ממנו (ששוב רק אתם יכולים לסמן אצלכם את ההודעה בכוכב) שאומרת שהוא בא בשבילנו עם פרצוף קריפי רצח של אותו ילד בתמונות האחרות. כולכם הראתם לי את ההודעה אבל אני הפעם לא קיבלתי את ההודעה ואז התעוררתי באופן סופי. בהודעה שהייתה מסומנת בכוכב אצלכם הוא שלח אותנו לסוג של מגרש גרוטאות כזה. אז הלכנו למקום הזה שהיו בו מחסנים כזה וניסינו להבין למה הוא שלח אותנו לפה. ואז קלטנו שהשם שלכל אחד נשלח ממנו ההודעה (כתבתי ששלי היה 5a) שמור בשם הזה מחסן. של גאיה היה 3a נראלי זה היחיד שאני זוכרת. ואז זהו קמתי סופית

<< עמוד קודם 35 עמוד הבא >>