פענוח חלומות בס"ד

חלומות על כז

נמצאו 2,738 חלומות המכילים כז - עמוד 35


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני ושמעון ועוד חברה (אני חושבת שזו הייתה שני בורשטיין) מגיעים לבית של נטע לי לסלון שלה.נטע לי כמו תמיד בקלאסה נראית מעולה,שיער אסוף לבושה בקלאס,עכשיו שאני חושבת על זה הסלון שלה קצת מזכיר את הסלון של סבא שלי.שולחן ארוך עם מפה יפה עם רקמה מעין לבן תכלכל שטיח ששוקעים בו כמו אצל סבא צבי, הסלון ריק,דומם, היא מביאה חוויה של שליטה באנרגיה בחדר, אנחנו שלושה אנשים אבל הסלון מרגיש ריק,משהו בקצב,בזמן, באווירה איק,קר,איטי, נטע לי מספרת לנו שהם בדיוק אכלו ארוחת ערב,הכול נורא מסודר,היא מראה לנו משהו שהם עשו כמו פאזל ואז אני רואה בצד קערת זכוכית ובתוכה מסודרים מאוד יפה פרחים מסוכריות,הסוכריות בעטיפה ,מן קיפול כזה ,אני מתפעלת מזה היא מראה לנו את הסוכריות איפה קנתה אותם היא מדברת על זה יש נייר לבן עם סוכריה אחת. אני מסתכלת על הסוכריה מנסה להבין איך לאכול אותה,פתאום מתחשק לי לאכול אותה לראות באיזה טעם הסוכריה.נטע לי אומרת, זה שמרנו לאחת הילדות שלא הייתה ושאר הסוכריות בעטיפות סגורות.אני מתבאסת על הקמצנות שלה כי נורא בא לי לאכול את הסוכריה אבל אני מבליגה...אחר כך מדברים על משהו, נטע לי מתייחסת שוב על משהו שעשו,זה ברור שזה אייל והיא מדברת כאילו הוא נמצא בחדר אבל הוא לא נוכח פיזית בחדר אנחנו מדברים על עובדות של משהו,איזה שהוא מידע נטע לי אומרת שזה תשע אני אומרת אחת עשרה,שני מחפשת בספר אומרת משהו על זה שנטע לי צדקה מראה את המספר תשע בספר ירוק בקבוק עתיק ומקיפה אותו בעפרון

חלמתי שפתאום אני נהיית אמא לארבעה ילדים, שתי בנות ושני בנים. חלמתי על היום הראשון שלי ושל בעלי בבית. פניו של בעלי לא נראו בחלום והוא תמיד היה עם ראש למטה. הוא מאוד מאוד עזר עם הילדים. אני האכלתי את הילדים בבקבוק, כל פעם שניים. וכל פעם אחד מהם יוצא מהחדר והוא נראה גדול יותר. בסוף החלום בעלי הרדים את שני הבנים והייתי עם שתי הבנות. אחת מהן נראתה גדולה יותר למרות שנולדה לפני יום. נראתה כבר בגיל שלוש. צחקתי מאוד עם התינוקת הקטנה מאוד וכל הזמן חזרתי איתה על המילים אמא אוהבת אותך אני אמא שאוהבת אותך. חשוב לציין שאני בת 14.6 אין לי ילדים בכלל ואני לא נמצאת בזוגיות כזו או אחרת.

חלמתי שהיה היום האחרון ללימודים והלכנו למכולת. חבר שלי נכנס למכולת בדיוק שאני יצאתי והוא אמר לי להישאר אבל הלכתי הביתה. בכניסה לבניין שלי פתאום ראיתי מישהו יוצא מהשטחים בחצר בבניין שלי ואני שואל אותו "מה?" והוא עושה סימן של "לא יודע". שאני מבין שהוא רוצה לעשות לי משהו אני בורח אחורה והוא רץ. שאני שומע שהוא רץ אני כביכול מבין שאשכרה קרה לי משהו כזה. אני צורח בחלום ואז מתעורר.

אני לא יודעת למה ובאיזה קטע אבל חלמתי שאני במקום עם הרבה אנשים צפוף כזה משהו שנראה כמו אוטובוס לא ברור כזה ופתאום אני רואה אישה בהריון מתקדם ממש שמתחילה תהליך של לידה…. ממש יורדים לה מים וכזה אני לא מסתכלת על הפנים שלה אבל אני מכירה אותה בהרגשה שלי….. אני קמה מהר ומתחילה לעזור לה אני מפנה לה מקום שהיא תוכל לשכב ואז אומרים לי שיש רופא בדרך ואני קולטת שהיא לא יכולה לחכות והיא חייבת ללדת ואני מתחילה פשוט לעזור לה…… אני מיילדת אותה התינוק יוצא עם הרגליים ולא הראש…… אני מוציאה לה אותו מהר ושמה עליה ומתחילה לדפוק לו על הגב כי הוא נראה לי לא בסדר והילד מנסה לנשום ולא מצליח ואני מנסה ומנסה ומנסה ואז מגיע הרופא ולוקח אותו ומנסה להחיות אותו ולא מצליח….. ואני אומרת לו שיעזור לי שיגיד לי שאני לא אשמה הוא אמר לי אני לא יודע אם להוריד ממך את האחריות לגמרי אבל יש לך בזה חלק… היית צריכה לחכות שאגיע. בקיצור התינוק מת… והוא אומר שצריך לבשר את זה להורים…. וההורים הם אח של הגרוש שלי ואישתו. ואני מתחננת לרופא שלא יגיד להם שיש לי בזה חלק כי בכלל לא צריכים לדעת שעזרתי לה והוא מבשר להם שהתינוק שלהם מת והיא רצה אליי מחבקת אותי ובוכה ואח שלו מסתכל עליי בשנאה ואני אומרת לו ״מה אתה מסתכל עליי ככה???? גם ברגע כזה השנאה שלך לא מרפה ממני???״

הייתי בסלון בבית שלי והטלוויזיה הייתה דלוקה, סבא שלי ישב על הספא וביקש ממני לנקות איזה כתם שהיה על הגלגיליות שלי,(לא השתמשתי בכלגליות מגיל 8 בערך) וסבתא שלי קראה לי אבל סבא שלי אמר לי להישאר לנקות. וניקיתי ופתאום אני שומעת את סבתא שלי(כנראה שגם היא הייתה שם) היא צרחה את השמות שלי ושל אח שלי פעמיים אבל לא סתם צרחה, צרחה כזאת של קריאה לעזרה. והתעוררתי מהחלום והרגשתי בהלה ולחץ.

אבא שלי שנפטר לוקח אותי במשאית אפילו שלא היה לו רישיון למשאית ואני שכן יש לי ביקשתי ממנו לנהוג והוא לא רצה לתת לי וכזה צחק איתי וממש שמחתי שהוא חזר ואמרתי לו לרגע תעצור לי פה אני אקנה קפה ושחזרתי הוא לא היה שם ויש לציין שהיום זה התאריך יום הולדת שלו

<< עמוד קודם 35 עמוד הבא >>