פענוח חלומות בס"ד

חלומות על לזה

נמצאו 470 חלומות המכילים לזה - עמוד 37


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

שתי חלומות על אימי שנפטרה ז"ל: 1. החלום הראשון - סמוך ליום השלושים לפטירתה חלמתי חולם קסום שבו אני רואה את אימי לבושה בהידור רב במעין חצי גולף לבן עם בלייזר שחור, יושבת על מעין כסא בר גבוה ואיתה יושבת אמא שלה שלא הכרתי אותה, לבושה באופן דומה ודומה לה מאוד במראה ולבושה כמוה, שתיהן מהודרות, אצילות, זקופות ולא מדברות אלא יושבות. אני הייתי עם הבת שלי (בת שבע וחצי) ואני מביטה עליהן, מלאה בהתרגשות בחלום ומאושרת ממה שאני רואה. לצידי זוג מבוגר יחסית שהם מכרי אבל אני לא יודעת לזהות מי הם. לאחר מספר דקות, אימי ואמא שלה קמות והולכות בהליכה של מעין ריחוף אבל על הקרקע ואז ראיתי גם את חלקן התחתון הן שתיהן לבשו חצאית שחורה צמודה ומחמיאה ונעלי עקב שחורות. הן נראו גבוהות, זקופות ותמירות. ואני מנסה לתאר לעצמי האם גם הזוג המבוגר שליידי רואה אותן או רק אני והבת שלי (היה ברור לי בחלום שגם הבת שלי רואה אותן). ואז אני רואה שמעין צל מלווה את הליכתה המרחפת של אימי ואמא שלה, אבל הצל הולך לפניהן והצל הזה מוזהב כמעין הילה. ואז האישה מראה באצבע לבעלה (הזוג המבוגר) את הצל המוזהב שמלווה את אימי ואת האמא שלה. ולפי זה אני מבינה שגם הם רואים אותן. התעוררתי שמחה ומרוגשת. 2. חלום שני - אתמול חלמתי (כשבועיים לאחר השלושים) - שאני עומדת נדמה לי שזה בסלון בביתי ואני רואה קלף שתקוב במשקוף של ארונית. אני מהרהרת ופעם השנייה שהקלף נקלע לעיניי, אני מושכת אותו ואש אני שומעת זעקות כאש ומצוקה, אני פותחת את הארונית ואמא שלי נמצאת שם מקופלת וכואבת. אני מוציאה אותה משכיבה אותה לכל אורך גופה ומלטפת אותה כדי להקל על הכאב ומהר מאוד היא נרגעת ושוכבת רגועה. התעוררתי עם ספקות למה הכוונה יכולה להיותת

חלמתי שאני ממש כמו בסרט טלוויזיה ואני משחק שם, בחיי לא ראיתי סרט כזה ולא זכור לי אפילו . חלמתי שאני ועוד 2 חברים נכנסים לאזור של הבריכה, ושנכנסו ראינו כמה בנות שנראות נאה מאוד, והן התחילו לדבר איתנו סתם ככה לא ידוע בשביל מה אין לי מושג. אחר כך כאילו הם נעלמו או שלא יודע מה קרה והתחילו לרדוף אחרינו דמויות אחרות במקומן ,! , אז הסתתרנו באיזה חדר שהיה שם , בסוף יצאנו משם וראינו אותם בדיוק במיקום שהם היו בתחילת הסרט אבל לא ראינו את הפנים שלהן בשביל לזהות אם זה הבנות שראינו בהתחלה. משהו ממש מוזר, ואז היה קול של צחוק ברגע והסרט נגמר ורואים כמו בכל סרט מי יצר אותו והכל, משהו הזוי חחחחח קמתי מהשינה ובעצמי צחקתי שאני חולם על דברים כאלה ובכללי הסרט עצמו היה מצחיק פשוט אני לא זוכר , קרה ממש עכשיו.

איך שהו הגעתי לזה שהייתי עם כולם אצלי בבית כזה ולא יודעת ואז איך שהו זה עבר לזה שז אמר לסטייר תגיד לה כברר ואז סטייר אמר לי שזה היה רעיון שלו שז ובת דודה שלו יהיו חברים וז אוהב אותי ולא אותה ואז אני וז היינו כל הזמן ביחד כזה ואז ברחנו מהבת דודה של סטייר וכל מני כאלה

חלמתי שאני נמצאת בבית שלי, יכול להיות שזו הייתה שבת. הלכתי לישון בחדר של אחים שלי, הם כנראה לא היו בבית, וישנתי במיטה של אחי הבכור. באמצע הלילה התעוררתי כנראה מחלום או משהו אז כאילו רציתי שמישהו ירגיע אותי ויתן לי פירוש לזה. אז לא יודעת למה ואיך, לקחתי חפיסת קלפים וחילקתי אותך ל3 חפיסות על פי החלום שלי (לא יודעת בכלל איך חילקתי לפי חלום). למיטה הזאת יש מיטה נוספת מתחתיה, אז שמתי את הקלפים בין שתי המיטות. קיוויתי שלמחרת מישהו יעזור לי, למרות שזה הפעם נמצא בחדר של האחים שלי ולא שלי. בבוקר התעוררתי ובדקתי את הקלפים ואף אחד לא ענה לי אז החלטתי להשאיר.. אחכ אחים שלי הגיעו לבית מהר ולא הבנתי למה הם חזרו.. הם לא אמורים לחזור עכשיו! הם נכנסו לחדר שלהם וסגרו את הדלת. רציתי לקחת את הקלפים בלי שהם ידעו מזה, כי מה אני אגיד להם?? אז חיכיתי עד שיצאו, וכשאחד מהם יצא אז השני נשאר והתחיל לסדר את החדר ולשטוף אותו והשני הלך להתארגן. המשכתי לחכות, קיוויתי שלא ימצא את הקלפים. כשהוא סיים והלך לרגע, אני נכנסתי לחדר ובדקתי את הקלפים וראיתי שהם לא שם. אחכ אח שלי שוב נכנס אז שאלתי אותו איפה הקלפים שהיו מתחת למיטה? והוא אמר לי שהוא כיבס אותם יחד עם המיטה כי הוא בכלל לא ידע שהם נמצאים שם. ואז מהר הלכתי לחלון. ראיתי שם כמה קלפים, לא כולם.. אני זוכרת שהיה שם קלף של 6 לב אדום אבל הצבע שלו נמרח. הייתי מבואסת. אחכ הלכתי עם אח שלי ליער כזה כדי לחפש עוד קלפים. לא מצאנו הרבה כלכך... כשחזרנו ראיתי את אח שלי הגדול מתארגן ממש מהר בחדר אז שאלתי אותו מה קרה והוא אמר לי שפרצה מלחמה והוא, כמילואימניק, חייב ללכת. גם אח שלי השני התארגן ליצאה

לפני שבוע חלמתי על סבא שלי שנפטר לפני 4 שנים ובחלום הוא מחכה לי מתחת לבית ואני יורדת ורואה אותו ליד האוטו שלנו. ישר אנחנו בתוך האוטו והוא יושב מאחוריי והמורה נהיגה שלצידי אומר לי שיש תנאי אחד לזה שסבא נוסע איתי: לאט לאט הוא יעלם. איך שאני מתחילה לנסוע תוך 5 שניות הפנים של סבא שלי הופכות לפנים של מישהו אחר . אני מתעצבנת ועוצרת בפתאומיות את האוטו ורואה רקע לבן ומתחילה לבכות.

<< עמוד קודם 37 עמוד הבא >>