פענוח חלומות בס"ד

חלומות על הזה

נמצאו 2,044 חלומות המכילים הזה - עמוד 39


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שהיה איזה מישהו שאני מכירה שהוא רוצה להיות איתי ואני לא רוצה אז אחרי שישבנו קצת פתאום הוא מוציא עליי אקדח ואומר לי אם לא תהיי איתי אני הורג אותך אז איכשהו עשיתי עליו טריק או משהו לא זוכרת והתחלתי לברוח ,והוא רץ אחריי וזה היה חלום ממש ממש ארוך שהרגיש כמו כמה שעות טובות וכך החלום אני רצה ומסתתרת ופוגשת אנשים באמצע הדרך שאני מנסה שיעזרו לי וכמעט כולם עזרו לי אבל כל פעם הייתי צריכה לשכנע אותם מלא זמן שאסור להם לדבר בקול רם או דברים כאלה כדי שהוא לא ימצא אותי וגם באתי לשכנים שיעזרו לי וברחתי מחלונות ודלתות נסתרות ואיכשהו הגעתי גם ליער והיה שם טיול של מלא אנשים והילדים שלהם אז הסתתרתי בתוך הקבוצה שלהם וכל הזמן הזה אני יודעת שהוא מחפש אותי אז הייתי כמו אנה פרק כל הזמן מחליפה בגדים ולא אומרת לאף אחד את השם שלי כדי שהוא לא יימצא אותי באיזשהו שלב הוא מצא אותי ביער ותפס אותי והיו שם אנשים שעזרו וגם מישהו מת בגלל זה אז הייתי חייבת לקחת את ההזדמנות ולנסות למצוא דרך הביתה בשביל לקחת את הטלפון להתקשר לעזרה איכשהו כנראה הידיד הכי טוב שלי הבין שאני צריכה עזרה ופגשתי אותו באמצע הדרך והסברתי לו הכל ובסוף הוא מצא דרך לבית שלי להשיג את הטלפון ובזמן הזה הצלתי 3 ילדים שידעתי שהוא רוצה לפגוע בהם כדי לפגוע בי אז החבאתי אותם איתי ואז אחרי עוד מלא זמן של הסתרות פגשתי את הידיד הכי טוב שלי מחוץ ליער והוא ישב שם עם עוד שני אנשים שעבדו איתי פעם והם היו עם נשקים ממש גדולים ושאלתי מה אתם עושים והידיד הכי טוב שלי אמר שהם מתכננים איך להוריד אותו מפה לשם אמרתי לו שאני חייבת לברוח והוא אמר לי שניפגש אחרי זה עוד פעם שהוא יבוא לעזור אני הגעתי לבית עם הילדים ואז התחיל החלק הממש מפחיד שבן אדם הזה שאיים עליי פשוט החנה את עצמו מול הבית שלי והתחיל לנסות לפרק את הדלת הייתי חייבת לעזוב את הילדים כדי ללכת לקרוא לעזרה דרך החלון מהשכנה ועד שהיא האמינה לי שמשהו רציני קורא אני כבר ידעתי שהם בסכנה אז חזרנו מהר וראיתי שאחד הילדים יושב מעשן איתו סיגריה בחוץ והסתפר כמוהו זאת אומרת שהוא עבר לצד שלו בסוף אני לא זוכרת איך זה נגמר אבל אני זוכרת שניצחנו גם ניסיתי להתקשר למשטרה והם לא האמינו לי ועד שהם כן לקח להם המון זמן להגיע ועד שהן הגיעו הוא כבר הפסיד והלך

חלמתי על ידיד טוב שיש לו רגשות כלפיי אבל אני לא מרגישה אותו הדבר כלפיו שהוא עוזר לי כשמישהו מאיים עליי להיות איתו למרות שאני לא רוצה ואני בורחת מהבן אדם הזה והידיד מבין איכשהו שאני צריכה עזרה ואני נפגשת איתו במקרה ביער והוא עוזר לי להשיג מכשיר טלפון כדי להשיג עזרה בינתיים אני מצילה מפני הן אדם הזה 3 ילדים שהוא רוצה לפגוע בהם ובורחת איתם מצליחים יוצאים מהיער ואני רואה את הידיד שוב עם עוד שני אנשים עם נשקים כשהוא מתכנן להוריד את הבן אדם שמאיים עליי אמרתי לו שנדבר אחר כך והוא אמר שהוא יבוא לעזור לי שוב אחר כך והמשכתי לברוח והצלחנו להגיע לבית ואני רואה שהבן באדם הזה מחנה מול הבית שלי ניסה לפרוץ פנימה נאלצתי לעזוב תילדים כדי להשיג עזרה יצאתי מהחלון לקרוא לשכנה ועד שהיא האמינה לי שמשהו רציני קורה אני כבר ידעתי שהם בסכנה אז חזרנו מהר וראיתי שאחד מהילדים עם הבן אדם הזה בחוץ מעשן איתו סיגריה וגם הסתפר כמוהו כאילו עבר צד אני לא זוכרת איך זה נגמר אבל אני זוכרת שניצחנו

חלמתי שיש לנו בבית תמונה תלויה מפוליגל ענק ופתאום יוצאים מתחתיו גורי חתולים. ואני משתוממת, איך יכול להיות שיש פה גורי חתולים? כל הגורים היו מהסוג הזה של האפור מפוספס עם בז'. הם היו קטנטנים מאוד אבל כבר מוכנים עם עיניים פקוחות. ואני מזיזה קצת את הפוליגל מהקיר לראות ומושכת משם עוד גור חתולים, ויוצא עוד ועוד אחד והם ממש מתרפקים עלינו ומשחקים ומחייכים והילדים מחזיקים אותם ומשתעשעים בהם ואותי כל הזמן מעסיק: איך כל זה קרה כאן מתחת לאף שלי ולא הרגשתי בזה? איזו חתולה הצליחה להכנס בפתח הצר הזה בין הפוליגל לקיר ולהמליט שם ועוד להניק את כל התקופה הזאת ולא הרגשתי בזה בכלל? הלכתי בחלום לבדוק את החתולה שלנו, את הפטמות שלה, אולי זו היא? אבל לא. הפטמות שלה היו רגילות ושאלתי את עצמי, אולי זו חתולה מהרחוב שמצאה כאן את המקום שלה להמליט ולהניק עד שהחתולים יהיו "מבושלים ומוכנים"? ולא מצאתי את האמא שלהם וזה כל הזמן העסיק אותי. יש לציין שיש לנו 4 חתולים בבית, אנחנו גרים על הקרקע והדלתות פתוחות, אז לפעמים קורה שנכנסים חתולים אחרים הביתה.

הייתי בבית של סבא וסבתא זכרונם לברכה, בהתחלה ידעתי שאני בבית של סבא וסבתא, אבל לא הייתי בטוחה איזה מהם (מצד אבא או אמא, כי החדר שהיינו בו היה קיר תכלת ולאף אחת מהם אין קיר כזה...) המראה הייתה במקום כמו שאני זוכרת, הבית היה נראה קצת שונה בהתחלה, החדר שינה של סבא וסבתא ז"ל היה אחרת... המיטה הייתה צמודה לקיר אחר ומול הכניסה היה חלק שלא היה.. היו שם ספרי תורה או כיסויים של ספרי תורה. גם אחותי ואמא שלי היו בחלום הזה, וגם סבא שלי ז"ל, לפי היציאה של הבית ידעתי שזה הבית של סבא וסבתא מצד אמא ז"ל. גם חבר שלי היה בחלום. היה איזה אירוע שהיינו אמורים ללכת אליו כנראה... כולנו... אחותי בכלל דיברה על לנסוע לבאר שבע, ואני אמרתי שאם כבר אז למרכז.. אני לא זוכרת כל כך הכל ומה בדיוק היו המילים שכולם אמרו, אבל אני זוכרת משהו בנוגע לגומייה לשיער. אם אני לא טועה, אני אמרתי לאודלייה (אחותי) אם היא רוצה את הגומייה שלה

החלטנו לנסוע לבאר שבע מאיזה שהי סיבה ולא היו אוטובוסים בשישי כדי לחזור לבית אז נאלצנו להשאר בבאר שבע ואחרי שכולם כבר כמעט התפזרו פתאום נהיה שם עוצר של אין נכנסים ואין יוצאים מהתחנה מרכזית אז את ואני ברחנו מהר מאיזה חור בתחנה מרכזית ומצאנו את עצמנו באיזה מחסן זה הרגיש ממש כמו סוף העולם כזה וכאילו זה כבר יום מהמקרה שהיה בתחנה מרכזית אבל בכל זאת נשארו במחסן ולאט לאט התחלנו להתקרב במובן של חיבה אחד כלפי השניה התחלנו לדאוג משריטות שראינו על הגוף של אחד השניה שהיו לנו בגלל הבריחה ומשם הקרבנו את הראשים אחד לשניה והתחלנו להתנשק ואז לאט לאט הורדנו את כל הבגדים והתחלנו לשכב גמרנו אחרי איזה חצי שעה בהרגשה מדהימה מלאי חיים ותשוקה אחד לשניה ואני אמרתי לך שהרגשתי שזה הסקס הכי טוב שהיה לי ואת אמרת שגם לך אחרי קצת זמן של חיבוקים כירבולים ונשיקות בנינו שמענו רעשים של מישהו מנסה להכנס אז באת מאחוריי והגנתי עלייך בגופי וניסיתי להחביא אותך מאחוריי ובאמת בסוף נכנסו ותפסו אותנו שם במחסן הזה ירו בנו ואני חשבתי שזהו אני התעורר אמרתי אוקיי זה חלום אז אני אמור להתעורר עכשיו אבל אז הסתבר שזה רק חץ הרדמה לאחר מכן התעוררתי במיטה במקום שנראה כמו ארמון גג גבוה ומחודד כסא של מלך ומלכה בסוף החדר רק שהם היו ריקים והיו שם עוד כמה מיטות שאלתי מה עשו לך איפה חברה שלי שהייתה איתי במחסן אז הראו לי שאת נמצאת בחלק השני של החדר ישנה היית בחלק אחד של החדר יחד עם עוד שתי בנות במיטות נפרדות ואני ועוד גבר אחד היינו בחלק אחר של החדר במיטות נפרדות היה לו היה קופיף קטן ושתי ילדים מפונקים וחשבתי עלייך ואמרתי היא בדוק תאהב תקופיף הזה כשהיא תתעורר ומה שהתברר בסוף זה שהביאו אותנו לשם בכדי לטפל בנו כי חשבו שיש לנו קורונה או משהו כזה

חלמתי שמישהו שאני רוצה והוא לא רוצה קשר רציני בא לאסוף אותי עם ידידות וחברים שלו וקרה מצב שירדתי מהאוטו לחפש את חברה שלי והוא בזמן הזה עשה פוזות על הבנות ויצא מצב שהם הדרדרו מצוק לנחל ורצתי אליהם וראיתי מישהו מושיט יד וזה היה חבר שלו והצלתי אותו והתאהבנו

<< עמוד קודם 39 עמוד הבא >>