פענוח חלומות בס"ד

חלומות על השולח

נמצאו 601 חלומות המכילים השולח - עמוד 39


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני מוצאת את עצמי בבית בשכונה ואני נכנסת לשם ושמה ערכו צת השולחנות לאורחים ואני נכנסת ורואה את הרב המקובל הרב הרוש ואני באתי לפנות איליו בבקשה לזיווג הגון והו אומר לי אני מצאתי לבת שילך ליאת שידוך מוצלח ואז אני אומרת לו אז מה איתי והוא עונה יהיה בסדר ופתאום עפים שלושה עכבשים גדולים והו מנסה להורגם והם נכנסו מתחת לשולחנות אבל בסוף הוא מצליח ולפני שאני יוצאת מישם אני שוב מזכירה לו שלא ישכה אותי בקשר לזיווג והיתעוררתי

הייתי אם חברה שלי מכיתה אחרת הם היו צריכים לעשות ארוחה כיתתית ואני סתם הייתי שם ראיתי את המחנכת שלהם וכל הכיתה שלהם הייתה שם ואז ראיתי את חברה שלי היא הראתה לי את הדגים שהיא הביאה הם היו ממש גדולים ועם ראש. הייתי עם חברה שלי ואחרי כמה זמן הם רצו להתחיל אז רציתי ללכת וראיתי את רכזת מתמטיקה היא חיכה אלי וחיכתי בחזרה ואז חשבתי איזה באסה ללכת לתיכון כשהתחלתי לאט לאט להתחבר למורים. הייתי בדרך לתחנת אוטובוס וראיתי אדם שיושב בדיוק בפניה שאני צריכה לעשות ומוכר משהו (אין אותו במציאות) ואז כשפניתי ראיתי טור של חיות קטנות-בינוניות והגדול לקטן אז אני לא טועה האחרון היה סרטן. ואז נזכרתי ששכחתי כסף לנסיעה. הייתי בתחנה וראיתי ששכחתי כסף לנסיעה חזרה הביתה ביקשתי מחברה והיא נתנה לי בא אוטובוס והוא היה ממש גבוה וצריך ממש עם שתי הידיים לעלות חברה שלי עזרה לי ישבתי מאחורי הנהג והיא כפתור שבטעות כל שנייה הייתי לוחצת. היה מאוד מפחיד כי הייתה הרגשה שעוד רגע אני עפה מהכיסא אחר כך ראיתי את החברות הישנות שלי מבית ספר אחר והם הראו לי תמונה של מישהו מהכיתה שבכלל לא השתנה ואז היו מעט נוסעים הנהג הדליק את הסדרה לילדים "תולי" באוטובוס ראיתי ילד מהשתגע באוטובוס ואבא שלו לבש משקפים והסתכל עליו אחר כך האבא שאל איפה הקלפים שלו? וראיתי שבמושב אחד לפני היו קלפים נוצצים ואז הוא קרא לילד הזה בשם ובשם המשפחה של בן דוד שלי (שבמציאות לא ראיתי אותו והוא לא ראה אותי הרבה זמן) ואז ראיתי שחברה שלי יצאה (ואנחנו במציאות גרים אחת ליד השנייה) אז צעקתי לנהג רגע רגע רגע וצלצלתי בפעמון הנהג ניסה לפתוח את הדלת האחורית ולא הצליח ואז אמרתי: אולי מהדלת הקדמית והלכתי לשם גם אותה הוא לא הצליח לפתוח ותוך כדי כל הזמן צלצלתי ואז הוא התקשר למקרה החירום ואז ניתק התחיל לצעוק ואמר שריפה שריפה אני לא זוכרת איך הוא יצא-אבל מהצד שלו היה חלון קטן ואז הוא התחיל לצעוק שריפה שריפה אני לא זוכרת איך אבל ראיתי שהדלת הקדמית הייתה סגורה אם שתי שרשרות ענקיות כאלו קפצתי מעליהם התכופפתי לראות אם זה באמת ובאמת היו להבות כאלו של אש נבהלתי והתחלקתי לרוץ ממש מהר הביתה הנהג התחיל לצעוק לי איי את אמרת שתעזרי חוצפנית חמאס(למרות שאני יהודיה) ואז ראיתי ילד שיושב על השולחן שערבים הרגו אותו ואומר אני יהודי ומת ואז נזכרתי בשלושת הבנים שנרצחו והתחלתי לבכות

הייתי אם חברה שלי מכיתה אחרת הם היו צריכים לעשות ארוחה כיתתית ואני סתם הייתי שם ראיתי את המחנכת שלהם וכל הכיתה שלהם הייתה שם ואז ראיתי את חברה שלי היא הראתה לי את הדגים שהיא הביאה הם היו ממש גדולים ועם ראש. הייתי עם חברה שלי ואחרי כמה זמן הם רצו להתחיל אז רציתי ללכת וראיתי את רכזת מתמטיקה היא חיכה אלי וחיכתי בחזרה ואז חשבתי איזה באסה ללכת לתיכון כשהתחלתי לאט לאט להתחבר למורים. הייתי בדרך לתחנת אוטובוס וראיתי אדם שיושב בדיוק בפניה שאני צריכה לעשות ומוכר משהו (אין אותו במציאות) ואז כשפניתי ראיתי טור של חיות קטנות-בינוניות והגדול לקטן אז אני לא טועה האחרון היה סרטן. ואז נזכרתי ששכחתי כסף לנסיעה. הייתי בתחנה וראיתי ששכחתי כסף לנסיעה חזרה הביתה ביקשתי מחברה והיא נתנה לי בא אוטובוס והוא היה ממש גבוה וצריך ממש עם שתי הידיים לעלות חברה שלי עזרה לי ישבתי מאחורי הנהג והיא כפתור שבטעות כל שנייה הייתי לוחצת. היה מאוד מפחיד כי הייתה הרגשה שעוד רגע אני עפה מהכיסא אחר כך ראיתי את החברות הישנות שלי מבית ספר אחר והם הראו לי תמונה של מישהו מהכיתה שבכלל לא השתנה ואז היו מעט נוסעים הנהג הדליק את הסדרה לילדים "תולי" באוטובוס ראיתי ילד מהשתגע באוטובוס ואבא שלו לבש משקפים והיסתכל עליו אחר כך האבא שאל איפה הקלפים שלו? וראיתי שבמושב אחד לפני היו קלפים נוצצים ואז הוא קרא לילד הזה בשם ובשם המשפחה של בן דוד שלי (שבמציאות לא ראיתי אותו והוא לא ראה אותי הרבה זמן) ואז ראיתי שחברה שלי יצאה (ואנחנו במציאות גרים אחת ליד השנייה) אז צעקתי לנהג רגע רגע רגע וצלצלתי בפעמון הנהג ניסה לפתוח את הדלת האחורית ולא הצליח ואז אמרתי: אולי מהדלת הקדמית והלכתי לשם גם אותה הוא לא הצליח לפתוח ותוך כדי כל הזמן צלצלתי ואז הוא התקשר למקרה החירום ואז ניתק התחיל לצעוק ואמר שריפה שריפה אני לא זוכרת איך הוא יצא-אבל מהצד שלו היה חלון קטן ואז הוא התחיל לצעוק שריפה שריפה אני לא זוכרת איך אבל ראיתי שהדלת הקדמית הייתה סגורה אם שתי שרשרות ענקיות כאלו קפצתי מעליהם התכופפתי לראות אם זה באמת ובאמת היו להבות כאלו של אש נבהלתי והתחלקתי לרוץ ממש מהר הביתה הנהג התחיל לצעוק לי איי את אמרת שתעזרי חוצפנית חמאס ואז ראיתי ילד שיושב על השולחן שערבים הרגו אותו ואומר אמי יהודי ומת ואז נזכרתי בשלושת הבנים שנרצחו והתחלתי לבכות

חלמתי שרגע אחד אני במגרש הספורט של בית הספר מדבר עם החבר הכי טוב שלי תוך כדי אני מסתכל על הילדה שלפני שנה הייתי מאוהב אבל אמרה לא והשנה אני שונא אותה ואז אני נזרק לחדר שלי ושם היא מחכה ויושבת על כיסא כחול ועל השולחן יושבת הילה הילדה שאני מאוהב בה השנה ואני במיטה חצי ישן וקם בבהלה ורואה את התמונה האחרונה לשניה אחת וזה בכלל היה אבא שלי

חלמתי שאני במגרש כדורגל מדבר עם חבר הכי טוב שלי תוך כדי שחברי לשעבר מנסה לדבר איתי תוך כדי שאני מסתכל על הילדה שהייתי מאוהב בה בשנה שעברה אך השנה אני והיא שונאים אחד את השני אבל אני פחות ואז אני נזרק לחדר שלי בוא אני שוכב במיטה חצי ישן והיא יושבת על כיסא בחדרי ועל השולחן יושבת הילדה בה אני מאוהב כעת

<< עמוד קודם 39 עמוד הבא >>