פענוח חלומות בס"ד

חלומות על השולח

נמצאו 601 חלומות המכילים השולח - עמוד 40


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני זוכר כאילו הייתי עם כול ט'2 בטיול..בארהב" היינו על אוטובוס ונסענו ונסענו ונסעו ישבתי לבד עם אוזניות ליד החלון... ואז כאילו חלמתי שאני שוטר כזה ואני רודף אחרי כמה פושעים בג'יפ ואני ממש חסר עונים כאילו הם היו פי 5 יותר מהירים ממני לא משנה מה (למרות שלא נראלי שזה קשור , זה מזכיר לי משחק בסוני ששיחקתי אבל אולי זה תת מודע ._. ) בכול מקרה היה עוד קטע מעורפל...בבצפר..זה היה בסביבות הערב ואני זוכר שהבצפר היה מואר כאילו יותר מהרגיל אני זוכר שנפרדתי ממיטל וממש בכיתי אבל רק אני ידעתי שבכיתי אף אחד אחר לא שם לב או שאל אותי...אני זוכר שכאילו רדפו אחרי...והסתובבי עם סכין בתיק ( כן אשכרה אולר) הסתובבתי איתו בבצפר ואמרתי לעצמי ליתר ביטחון כי אני מחפש שמישהו יפגע בי ואז חזרתי למין מחנה כזה שהיינו בו כול ט'2 והלכתי מכות עם אופק והייתי ממש חלש ממש אבל והפלאפון שלי נפל למין אגם כזה חחחח וכולם ישבו על השולחן כזה ליד האגם ואכלו

שלום . מבקשת עזרה בפירוש החלום- משני שברי זכוכית על השולחן נחתכתי באצבע , הסתכלתי וראיתי שאין דם או חתך ואז פתאום בבהלה קולטת שאומנםאין דם אבל חצי אצבע נפלה לי. בקשתי מבן זוגי שיביא לי שקית עם קרח ושישים שם האצבע ונסע מהר לביח. אבל הוא היה עסוק במשהו במטבח( פתח ארון או משהו) התחננתי שיעזור לי והסברתי שככל שנגיע מהר יותר הסיכוי שיצילו האצבע גדול יותר. זהו ואז התעוררתי. אני ממש זןכרת את שני שברי הזכוכית ואת הגילוי שאין חצי אצבע.

סבתי ניפטרה לפניי שנה ולא היתי בלוויה שלה כי פחדתי היום יום שבת בשעה 15:00 חלמתי שעשתי קניות ובאתי לבית סבתא שלי היתה גרה פחדתי מהחושך אז אבא שלי בא איתי אבא חיכה לי בכניסה והדליק לי תאור אמא שחי בדיוק יצא מהשכנה מימלו ואני ניכנסתי נתתי לסבתי נשיקה בפה דיברנו קצת היא היתה יפה כל כך אחותי הגדולה ישבה בחדר האורחים היה מלא עוגיות וכיבוד על השולחן ישבו שם איש דתי ואישה דתיה לא מכירה אותם סבתי כמה עליהם והתחילה לצעות שיצאו מהבית אני עזרתי לסבתא שלי לאוציא את אותי הגדולה ואת החברים שלה מהבית סבתי שלי דיברה והיה לה סכין בית נתתי לאחותי הגדולה 2 עוגיות ואמרתי לה שאבא למטה שתיתן לו אותם וסבא שחאה איה אבא אמרתי לה למטה וסגרתי תדלת של הבית ניכנסתי לבית ועל הריצפה בחד היה מסכה של פורים לבנה עם נצנצים על הריצפה

אני בבית שלי. סבתא מצד אמא ,לידה אמא שלי ולידה סבתא מצד אבא(כולן בחיים ) הן יושבות על הספה בסלון וכולן לבושות בשחור. אני נכנסת עם שמלה סגולה מתביישת מולן על השולחן בסלון וסבתא שלי מצד אמא מחזיקה לי את היד, שואלת:״את יודעת למה אנחנו כאן?״ ואני עונה לה ״כדי לשנות לי את השם״

<< עמוד קודם 40 עמוד הבא >>