פענוח חלומות בס"ד

חלומות על אף אחת

נמצאו 55 חלומות המכילים אף אחת - עמוד 5


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

חלמתי שידידה שלי נמצאת איתי ושאלתי אותה איך היא מרגישה ואז עברתי לעניין אחר. אמרתי לה שאני אוהב אותה והסברתי לה מה אני מרגיש כלפייה ואמרתי לה שיש לה מה שלאף אחת אחרת אין ושפעם ראשונה אני מתאהב בידידה שלי באופי ושזאת אהבת אמת. הבעיה היא שהיא נראתה כיאלו היא כועסת לא אכפת לה נראת עייפה ושהיא ממהרת. חשוב לציין שבמציאות אני מרגיש רגשות אליה ואני רוצה לדעת מה היא מרגישה אלי.

הייתי בבית של סבא וסבתא זכרונם לברכה, בהתחלה ידעתי שאני בבית של סבא וסבתא, אבל לא הייתי בטוחה איזה מהם (מצד אבא או אמא, כי החדר שהיינו בו היה קיר תכלת ולאף אחת מהם אין קיר כזה...) המראה הייתה במקום כמו שאני זוכרת, הבית היה נראה קצת שונה בהתחלה, החדר שינה של סבא וסבתא ז"ל היה אחרת... המיטה הייתה צמודה לקיר אחר ומול הכניסה היה חלק שלא היה.. היו שם ספרי תורה או כיסויים של ספרי תורה. גם אחותי ואמא שלי היו בחלום הזה, וגם סבא שלי ז"ל, לפי היציאה של הבית ידעתי שזה הבית של סבא וסבתא מצד אמא ז"ל. גם חבר שלי היה בחלום. היה איזה אירוע שהיינו אמורים ללכת אליו כנראה... כולנו... אחותי בכלל דיברה על לנסוע לבאר שבע, ואני אמרתי שאם כבר אז למרכז.. אני לא זוכרת כל כך הכל ומה בדיוק היו המילים שכולם אמרו, אבל אני זוכרת משהו בנוגע לגומייה לשיער. אם אני לא טועה, אני אמרתי לאודלייה (אחותי) אם היא רוצה את הגומייה שלה

אהבתי ילד ואזז הוא אהב אותי גם והיא ילד אחר שגם אהב אותייי ובגלל שהילד הראשון לא התיחחס אללי לא ממש כאילו אהבתי אותו אבל תילד השני הוא נתן לי הרבה מאוד יחס וחיבק אותי והכול ויום אחד באנו למיתחת הבית של הילד הראשון שאהבתי ואז חבר שלו בא ואמר לי בואי רגע אני צריך לדבר איתך ואז אמרתי לו שהוא לא מתייחס אלי ולא מדבר איתי והוא יוצא עם אחרות והכול ואני ממש נעלבתי !! והוא אמר לי לכי תדברי איתו ואז הוא וחבר שלי סגרו אותנו בחדר מדרגות והוא שאל אותי עם אני אוהבת אותו אמרתי לו כע אבל אני נעלבתי והוא שאל למה אני אמרתי לו כי אתה לא מתייחס אלי אתה לא אומרת לי שלום ואתה תמיד אומר בואו נלך לשחק עם תאיר בואו נלך לפארק תאיר שם ומימני אתה כבר שחכת ולא רושם לי אל הקייר בפייסבוק ולא עושה כלום .. ואני בכייתיי ולך לא היה אכפת ורק שראיתה שהילד השני התחיל לחבק אותי נהיהי לך כואב ואזנ הוא חיבק אותי חזק ואמר לי שהוא אוהב אותי ולא אהב ככה אף אחת אחרת !

חלמתי שאחי מתחתן (והוא באמת עומד להתחתן בע"ה) ואז אף אחת מהחברות שלי לא באה. אז אני הולכת לחברה הביתה שאמא שלה נפטרה ואני יודעת שהיא לא יכולה לבוא ואני שואלת אותה אם היא באה. וגם בודקת איפה כול שאר החברות שלי אבל היא לא ממש עונה לי והיא לא מבינה שהחתונה היא היום וגם לא מבינה מה אני עושה אצלה. ואז משם אני נוסעת עם ההורים שלי במין גיי'פ כזה ואבא שלי נובג בתוך נהר ואני אומרת לו לצאת מהמקום הזה כי אני מרגישה שהמים ממש גבוהים וכאילו אנחנו במין נהר שהוא על צוק אז אנחנו עלולים או ליפול או לשקוע. ואז אני מגיעה למקום ויש שם כמה אנשים מהמשפחה ויש להם בלונים וגם לי יש בלונים. שלי בצבע אדום והם מחליטים להעיף את הבלונים ואני לא מבינה למה כי אני רוצה לשמור עליהם. אבל בסוף אני מעיפה גם את שלי. וככה נגמר החלום

ביום יומיים האחרונים אני חולם על האקסית שלי.. לפני יומיים חלמתי שהיא מופיעה מולי בחלום ואז התעוררתי בבהלה.. אתמול בלילה חלמתי שאני מסתכל.על המכשיר סלולארי שלי והוא מצלצל ובמספר שלה מופיע על הצג..כאילו היא מתקשרת אליי ברצוני להגיד גם שהבחורה שעליה החלום היינו בקשר במשך יותר משנתיים אהבה ראשונה,הקשר הכי משמעותי בחיי..מאז הפרידה איתה לא הייתי בקשר עם אף אחת עד היום..ונפרדו וכרגע יש לה חבר ואנחנו לא בקשר בכלל לא טלפון ולא כלום..

חלמתי שהייתי במקום עבודה שלי עם החברה שלי מחוץ למקום העבודה היו המון חברים שלי ונורא כעסו עליי מסיבה לא ברורה לפתע הרגשתי שהתיק שלי לא עליי אז ניכנסתי אחרי האנשים שעברו במקום ( לא מוכרים כמובן ) בדיוק כשהגעתי אחריהם המעלית ניסגרה הסתכלתי לאיזה קומה הם עלו . הם עלו לקומה 4 עליתי מיד אחרים וראיתי אישה ישנה בחדר המשכתי להיסתובב בחדרים שעל יד וראיתי גבר בסביבות גיל ה30 שלו מחטט בארונון בדיוק שניגשתי אליו הוא אמר לי אה האייפון שלך הנהנתי בהסכמה והוא החזיר לי אותו אין זכר לתיק . ירדתי חזרה והופעתי בחנות בגדים וראיתי את החפצים שהיו לי בתיק על הריצפה ביקשתי את התעודת זהות שלי ומישהו אחר שהיה שם אמר שיש לו בוס מעליו ושאני יגיד תודה שהוא ביכלל החזיר לי את האייפון . מיד לאחר מכן הופעתי במקום העבודה שלי והעה שם ילד קטן בסביבות גיל ה7 שנורה ונפל לתוך מקום כמו באר שהייתה מושלגת וקפואה ואז הופיע הבחור שירה בו וקפץ לבאר להביא אותו החזקתי אותו בין זרועותיי ולקחתי אותו למקום חם שיחלים , לאחר מכן הופעתי שוב מחוץ למתחם ווהגעתי לחברים שלי לא היה שם אף אחת חוץ מהחברה שלי שגרה איתי ואז נפל לי האייפון וונישבר לרסיסים .

אני ואחותי הולכות לטייל בפארק באמצע הלילה ופתאום אני רואה מקום נסתר ממש יפה ששביל מוביל אליו מהמקום אני רואה מלא בניינים ונוף מדהים. באיזה שהו שלב אני אומרת לאחותי ששתינו נוריד את הבגדים ונאונן ואף אחת לא תסתכל על השנייה עד שנגמור. היא לא רוצה ואני מתחילה ואז לפני שאני גומרת חבורה של חרדים רוצים להיכנס לפארק ואני מפסיקה. הם נכנסים לפארק. אנחנו מסתכלות עליהם והם לא רואים אותנו. אחרי שהם נכנסים גם אנחנו נכנסות

האקס שלי (שאחריי שנפרדנו מסתבר שהוא הומו) מזמין אותי ועוד חברות לטוס איתו ל3 ימים לחו״ל לארץ שאף אחת לא מכירה . כשאנחנו מגיעים אני מקריאה לו ברכה ואז הוא מצמיד אליי את הפנים שלו אומר ״מה אני אעשה איתך ? אני פשוט אוהב אותך״ ואנחנו מתחבקים מלא בקטע רומנטי ואינטימי ואז מתנשקים

<< עמוד קודם 5 עמוד הבא >>