פענוח חלומות בס"ד

חלומות על הקצה

נמצאו 52 חלומות המכילים הקצה - עמוד 5


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני והא יוצאים משכונה חדשה לכיוון שכונה אחרת שהכניסה אליה היא דרך אתר בניה אנחנו נוסעים בגיף מסוג גיא מ סי ועולי על בסיס לעמוד חשמל מבטון ואז מגיעים לפתח מערה כזה ואז הוא אומר לי שיש שם גזים ואומר שילדים באים וזורקים גפרורים לבפנים אנחנו נכנסים ורואים שורה של אנשים שיושבים מול שולחן אחד מהאנשים מתעסק עם כדורים מברזל בכל מיני גדלים והשני העביר לי מין קפיץ עם כיתוב בסוף שאני לא מצליח להיזכר מה היה כתוב בו ואז אנחנו נכנסים לחדר שבו יש שתי בחורות וגבר אחת הבחורות נמצאת על מיטה עם הגבר והם מתנשקים בפה פתוח עם הלשון על המיטה היה גם כלב דני ענק ועל המיטה השנייה שהייתה בחדר שוכבת עוד בחורה החבר שלי נשכב על המיטה לידה וגם על המיטה שלהם יש דני ענק אני מלטף את הכלבים ואז אנחנו רואים מישהו שיש לו גראס והוא מחלק אותו לכמויות מדודות אני מבקש ממנו קצת והוא אומר בלי מילים לחבר שלי שאני צריך לשלם ואין לי כסף אז הוא לא נותן לי כלום ואז אנחנו עומדים ומחכים שבוא מישהו שכועס מאד על חבר שלי ואני מפוחד הוא הורג את חב שלי ואז זורק עלי סכין חלקה ולא פוגע וכשאני בורח הוא זורק עלי סכין עם שינים וגם לא פוגע ואני רואה שאני חייב לעבור מתחת למכשול של לבנים לבנות שהקצה שלהם בוער ואני מצליח לעבור אני מגיע למסדרון רואה כלבים קשורים בשרשראות לקיר לאורך המסדרון ויש חדרים שמהם יוצאים ילדים קטנים וצים לא לכיוון שלי אלה הרחק ממני ואני ממש פוחד אני בורח ויש מסילה כמו של מכרה ובנקודה מסוימת אני בורח לחולון ש חדר בערך באמצע המסילה ויש בחדר מזרונים אני כל כך מפחד שאני משלשל על אחד המזרנים ואז מרגיש שהפינה של המזרון שרחוקה ממני מתחילה לרעוד ואז אני מתעורר

שלום לכם חלמתי שאני עומדת הקצה הבריכה ורואה את ביתי קופצת לבריכה וקול חבטה חזק נשמע חיכיתי שתצא ותתרומם והיא לא יצאה קראתי מציל מציל ואז אני רואה שהוציאו אותה מתוך בור שנמצא בבריכה והגיעה אמבולנס ומטפלים בה ויש לה חתך בגב ואז אני רצה הביתה להודיעה ואימי זכרונה לברכה נמצאת בבית וכאילו היא ביתה בחלום פשוט מוזר רוצה פענוח

אמא שלי מאושפזת בביה"ח, אני מגיעה לשם, עם שתי חברות מלוות, חברה שלישית עומדת בקומה התחתונה, לידה גבר מבוגר, שניגש אליי ואומר לי שהוא השאיר לי הודעה ביום כיפור האחון, החברה שאיתו בוחנת לראות מה התגובה שלי ויש לי הרגשה שיש לה חשבון איתי, אני מחייכת רבע חיוך, היא נעמדת לידי ותופסת לי את היד ומנסה לדבר איתי, אבל אני מתרחקת ממנה ומתעלמת, ועולה במדרגות הנעות עם שתי החברות האחרות, היא חוזרת לאדם המבוגר ושניהם מסתכלים עליי. אני מפסיקה לדבר עם כולם. מתיישבת ליד חלון במסדרון של בי"ח עם ספר ולא מגיבה לשאלות של אף אחת מהן, הן מביאות את מי שהיה המטפל שלי בדיקור, הוא מתיישב מולי ומנסה לדבר איתי, אבל גם עליו אני לא מסתכלת, הוא מקרב אל הספר שאני מחזיקה מוט קצר חם מאוד, ומתחיל לשרוף את הקצה של הספר, אני לא זזה, הוא מקרב את המוט אל העיניים שלי ואומר להן - "יש תגובה באישונים", אני עוצמת עיניים. בינתיים אמא שלי מתה. אני ניגשת למורה כלשהו ומבקשת שייתן לי לעשות הכל מהתחלה, ואני מסיימת בזמן קצר תואר במשהו כמו הסטוריה, ובינתיים גם בהריון, וגם בתחושה שיידרתי את ההדורים עם כל החברות שלי. אני מוצאת את עצמי עומדת מול מראה עם בטן גדולה ושיער ארוך עם תלתלים ומדברת אל עצמי, ומרגישה בחלום שאני משתגעת. לוקחים אותי לחדר שיש בו כמה מיטות, ולפני כל מיטה שולחן קטן ושני כיסאות. אני עומדת מול המיטה שבה אמא שלי מתה, במיטה מצידה השמאלי שוכב אדם מבוגר ישן, במיטה לימינה בחורה צעירה בהריון, מגיע אסיסטנט כלשהו ומתיישב מולי ואומר לי לשבת, הוא אומר "מוזר, אבל הפנים שלך כל כך רזות", אני שואלת למה מוזר, אבל הוא לא עונה, הוא מבקש ממני להניח את היד על השולחן ושואל אם אני יודעת מי ידקר אותי, אני יודעת שזה אותו מטפל שהיה לי (נקרא לו נ') - האסיסטנט מבקש שאכווץ את היד, אני מרגישה שהיא ממש לבנה, הוא מתחיל למשש את הנקודה בקפל המרפק (כמו לפני בדיקת דם), ומוציא מכשיר מתכתי קטן וחד, ומסמן בעזרתו מסלול ונקודות לאורך האמה והזרוע - ממש מחורר נקודות, אבל אני לא מרגישה כאב - ואומר שידקרו אותי במסלול של הטחול (ברפואה הסינית), כשהוא מסיים אני מרגישה מותשת והוא אומר שאכנס למיטה ואמתין, המיטה לא מסודרת, אבל אני כל כך עייפה שאני רק מעיפה את הספר שמונח עליה ואת הפירורים, מבלי ליישר את הסדין, הבחורה במיטה ליד מתעוררת בחיוך, אני אומרת לה שאני מצטערת שהפרעתי לה, היא לא ישנה כל הלילה, היא ובת הזוג שיושבת לה צוחקות ואומרות שהיא ישנה מצויין בלילה, משום מה זה פוגע בי, אני נכנסת למיטה, ואז מתחילה המולה בחדר - זוג עבר תאונה, נ' המטפל נכנס איתם, ואני יודעת שעכשיו הוא יצטרך לטפל בהם, אני מתחילה לפחד, הוא איתם אבל מסתכל עליי, נכנס עוד מטפל אחר זר לי , ומדבר עם נ' על מצבי, ואז שואל אותי - "את בטוחה שהזרע נקלט?" ואני כבר ממש נכנסת להסטריה וצועקת "למה אתה אומר לי את זה עכשיו?" והוא שם לי יד על המצח ואומר "יש לך קצת חום".

הלכתי על חומה דקה יחסית כשמסביבי הרבה בורות ללא תחתית .. מהר מאוד ראיתי שהבורות הללו הם בעצם מלאים בדברים שמפחידים אותי כמו מים עכורים שדבר מה זז בהם, ובורות נחשים וצפרדעים ארסיות, וכו'. ניזהרתי שלא ליפול ולא חשוב כמה ניסיתי לא ליפול ולהמשיך ללכת כדי להגיע לקצה הקצה לא הגיע, ההליכה הייתה אין סופית כימעט - למרות שיכולתי ליראות את הסוף כל הזמן. וכשהגעתי לסוף לאחר שחלמתי את חלום זה שוב ולאחר כמה נפילות לבורות הללו ויציאה במאבק והתמודדות עם פחדי - בסוף החומה - לאחר החומה האחרונה היה רק בור נוסף ואין סופי עם מים עכורים והייתי מבועת . - ואם זאת השלמתי עם זה בתוכי. זהו חלום שחזר על עצמו מספיק כדי שאזכור אותו טוב מאוד.. חלמתי אותו ועוד מני רבים (סיוטים החוזרים על עצמם) - והפעם האחרונה שאני זוכר הייתה לפני שנה בערך..=]

<< עמוד קודם 5 עמוד הבא >>