פענוח חלומות בס"ד

חלומות על חשובים

נמצאו 74 חלומות המכילים חשובים - עמוד 5


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

שלום, קודם אני אציין שהיום יום שישי בלילה ואני יודעת שבדרך כלל אומרים שחלומות לא מתגשמים אבל בשישי בלילה כן, אם יש משמעות לכך שזה בשישי אני אשמח לקבל מידע, חלמתי שהייתי עם ההורים שלי בקניון וקנינו סלון או משהו גדול שהצריך הובלה ובזמן ההמתנה למוצר שאלתי את אמא שלי אם אני יכולה ללכת לאכול, והיא רצתה לרדת למטה לסופר וביקשה מאבא שלי כסף והוא בטעות הביא לה משהו אחר או התכוון שהיא תחזיר בזמן שהוא מוציא את הכסף היא התעצבה עליו ומהר מאד התפתח שם ויכוח אלים מילולית ולאחר מכן היא אמרה לי תתרחקי מפה אמרתי שאני לא רוצה וזה הפך לאלימות פיזית וצעקות באיזה שלב אבא שלי תפס אותה וזרק את שניהם מהקומה העליונה בקניון למטה כך ששניהם התרסקו אל מותם והרימו אותם במין יעה שנראה קטן ואבא שלי הזיז את הראש ואמא שלי לא בכל זמן הריב שלהם ישבתי בכיסא צמוד שולחן ומשום מה לא הצלחתי לקום ממנו ולמנוע את הויכוח רק אחרי שהם נפלו קמתי וצעקתי למה הם עשו לי את זה ובכיתי מלא בבקשה אני ממש בלחץ מזה ההורים שלי חשובים לי מאד ואני אשמח לפתרון החלום כדי אולי לפתור את הבעיה שמאחוריו אם יש כזו, תודה רבה ולילה טוב (:

חלמתי שאני סוג של נסיכה או בת של איש חשוב, ואני פוגשת מישהו בכנס שאני והמשפחה שלי בחלום נכללנו בו ומייד והיה חילוף מבטים בינינו, לאחר מכן התחברתי איתו ובילינו הרבה ביחד עד שאחזנו ידיים ואני אפילו זוכרת את התחושה הטובה , קבעתי איתו להיפגש בקניון ושאם הוא רוצה שנהיה ביחד שיגיע והוא לא הגיע והגעתי עם חברות אחרי שבוע למקום כלשהו של הילדים של אנשים חשובים או משהו בסגנון וראיתי אותו שם הוא ציפה שאני יסתור לו אבל בחרתי שלא, ואז אחרי חודש חלמתי ששכבתי על דשא בפארק והוא מגיע שוכב ליד ואומר לי שהוא אוהב אותי ואני אומרת לו שהוא לא זה ממש טלנובלה בחלום

אני נוסעת באוטו של אמא שלי, וכשאני עומדת לפנות ימינה מגיע רכב ענק ואני שומעת את החריקה שהוא עולה על המכונית שלי מייד אני יוצאת מהאוטו , אני רואה שהאוטו שלי מתחת לאוטו הגדול, אמא שלי מגיעה ורואה את האוטו ואומרת ידעתי שזה יקרה אני עולה על האוטו הגדול ורואה מלא אנשים , וקבוצה של אנשים סחירים בצד מדברים אני פונה אליהם בבקשת עזרה, ואומרת אנא עיזרו לי הם אומרים רק מחר תבואי, אני אומרת יש תיק עם כל הדברים החשובים לי כמו כסף רשיון ומסמכים נוספים לאחר דין ודברים הם מבקשים ממישהו להוציא לי את התיק אני ברוך השם ניצלת מהתאונה

<< עמוד קודם 5 עמוד הבא >>