פענוח חלומות בס"ד

חלומות על צוף

נמצאו 646 חלומות המכילים צוף - עמוד 42


אוסף החלומות האחרונים ששותפו על ידי הקהילה שלנו. נושאים נפוצים, נרטיבים מסקרנים וסמליות ייחודית. מהרפתקאות מלאות חיים לתרחישים מעוררי מחשבה, החלומות האחרונים הללו מציעים הצצה אל התת מודע ועשויים לעורר תובנות על עולם החלומות שלנו. עיון ב"חלומות אחרונים" כדי למצוא השראה, להתחבר לאחרים ולהעמיק בממלכה המרתקת של החלומות.

אני וחברה שלי הלכנו לעבודה ובדרך ראינו דמות רעה עם פרצוף רע כשסיימנו לעבוד לא היה לנו איך לחזור לבית אז הלכנו לבית של ידיד שלי והיינו צריכים לטפס דרך החלון כדי להכנס לבית ובחלון עמד הדמות הרעה בתור האבא של ידיד שלי והוא חייך הדמות הרעה עזרה לנו לטפס לבית ואז אני וידיד שלי נהפכנו לזוג

כבר יומיים רצוף אני חולמת על בן זוגי שעזב אותי באופן פתאומי, אני חולמת שאני מחפשת אותו ומגלים לי שהוא מת ומראים לי את הסרטון שבו רצחו אותו, אני רואה אותו על הרצפה עם החולצה האהובה עליו .. הרוח שלו כאילו באה להיות איתי הוא יושב איתי ומדבר איתי, כאילו הוא עדיין שם אבל הוא לא זה רק הרוח רפאים שלו...אבל כאילו גם אנשים יכולים לראות אותו

שלום, אבי נפטר לפני שבועיים, הלילה חלמתי עליו חלום: שכבתי על הצד במיטה בבית הוריי, לפתע הרגשתי שמישהו שוכב לצידי, הסתובבתי וראיתי שזה החבר הראשון שהיה לי (לפני 15 שנה,פגע בי מאוד) ושואלת אותו מה הוא עושה פה?? ושאני ממש לא מעוניינת בו הוא ניסה לחבק אותי. פתאום אני רואה את אבא שלי עומד על המיטה עם מספריים בידו וללא מילים אני מרגישה שהוא רוצה לגזור לחבר לשעבר את האוזניים.. צעקתי לו שאנחנו לא יחד ושאני לא מעוניינת בו ושיעזוב אותו. ואמרתי לאבא שלי שיספר לי מה שלומו ואז אבי יצא בריצה החוצה.. צעקתי לו ״רגעעע״ הוא הסתובב ונעמד מולי.. אמרתי לו שאני מתגעגעת אליו... עשה לי פרצוף כאילו עומד לבכות..הסתובב ונעלם.. אשמח לקבל פירוש לחלום. תודה

היינו בספינהניה כל נ משפחה שלי ואמא של האקס שלי זה היה ממש לשניה ואז עברנו לתוך הגן של אמא שלי רק אני ואמא שלי ושם הודיעו לי שהוא מת אבל אני לא יודעת איך אני רק זוכרת שבכיתי וממש הרגשתי דמעות על הפנים ואז עברנו לחדר קבלה כזה ובאנו לראות את הגופה ושם ראיתי את אמא שלו היינו אני אמא שלי ואמא שלו שני רופאי סחבו אות כמו שעושים כזה שק קמח אחד מהיידים אחד מהרגליים וראינו אותו עם עיניים פתוחות גדולות כאלה ועם החיוך הענק שלו אבל הוא לא זז ממש מת ואז אני ואמא שלי באנו הביתה ראינו אבא שלי ישן בחדר שלי ואת אחותי עומדת בסלון עם מוצץ וסמיכה ואני ואמא שלי הולכות לחדר שלה ואני יושבת במחשב ובוכה ואמא שלי מסתכלת עלי ואומרת מאוחר צריך ללכת לישון ואני אומרת לה את יודעת מה משמח אותי? שהוא מת עם חיוך על הפרצוף וממשיכה לבכות

אז מה שאני זוכרת בעצם זה אני יעל ונועה ליד השער ואולג נכנס הוא מחבק את יעל ואת נועה ואז אני עומדת והוא עומד ויש דקה של שתיקה ואז הוא אומר את לא רוצה חיבוק? ואז אני מחבקת אותו ואז הוא הולך איתנו עד שהוא רואה את דויד וכל האלה הוא ממשיך איתם ואחרי הוא עם החבורה שלו וחוזר לפנימייה עד שיום אחד כשהוא חוזר אני מחליטה שאני חייבת ללכת לבקר אותו ובדרך אני עוברת תאונה (במקום שאני והוא נפגשנו כשאני והוא חזרנו להיות ביחד.. ) אני רואה את ההמולה ומה שקרה והוא בעצם לא שם הוא רחוק עכשיו והוא מצטער ששתק אבל בגלל הבחירה שלו הוא איבד אותי והוא לא יכול לשנות את זה לא משנה מה יעשה.. זה כאילו ברגע אחד נמחקתי מהחיים שלו לנצח ! ואז ההמשך שאני כאילו בשמיים ואני רואה איך היה אמור להיות היום הראשון שלי בכיתה י׳ אני מגיעה לשקד ועומדת בשער הפרצוף שלי נראה מפוחד ואני רועדת אני בדרכי לכיתה ופוגשת את גל היא עם מל במסדרון ומסמלת לי להיכנס לכיתה מהר אני מגיעה לכיתה אני רואה את אולג מישהו מחבק אותי זה לא אולג זה מישהו אחר אולג מסתכל עלינו ויוצא מהכיתה נועה מגיעה לבית ספר אחרי שבקיץ היא ולידור חזרו לקשר הם הגיעו בידיים שלובות הם חזרו והיא לא סיפרה לי?! רון כמו תמיד מסתובב עם מישהי ( הסתובבת עם מישהי שלא ראו את פנייה רק את האחורה תמיד) וצוחק עם כולם .. יעל מדוכאת היא מתחברת לעוד אנשים חדשים היא מסתכלת על אחד מהם במבט מיוחד ואוהב .. אני עומדת באמצע הכיתה אני והוא מתנשקים אני בחצר אולג חולף על פניי אני בחדר מורים אבל של דגן סילבי עוברת לידי אני נזכרת בחלק האחורי של המזכירות של דגן באותו יום שישבתי שם הפסקה שלמה מאחורי השיחים ובכיתי ואף אחד לא בא ואף אחד לא ידע בגלל החיוך המזויף ... אני מתעוררת אבל בחלום ומוצאת את עצמי ביום הראשון של כיתה ז׳ אחר כך ביום הראשון שהכרתי את אולג אני נעמדת מול השער של גן עדן האם להיכנס ולסיים הכל או שלראות עוד קטע אחד מכל מה שעברתי מהו הוא יהיה ? האם אני יכנס ובאמת מישהו יזכור ?? למישהו יהיה אכפת? מי הוא הילד שהתנשקנו?? למה אולג הסתכל עלינו ויצא למה דווקא הזיכרונות האלה איש לא ידע.. אני מחליטה לא לוותר אני ממשיכה להילחם והקטע האחרון הנה הוא בא אולג אומר אני תמיד יאהב אותך לנצח ! ואני קמה מהתאונה אולג לא נמצא שם אבל יש שם מישהו אחר שעוזר לי לקום והוא הילד שאני והוא התנשקנו בכיתה י׳ הוא שואל את בסדר ואני עונה רק תודה . תודה שתיתן לי חיים טובים תודה שתגרום לי את החיוך להחזיר תודה שלך באמת אכפת ואז אני מבינה למה אולג הסתכל עלינו ככה הוא ידע מהכל הוא היה בפנימייה ונשבר מבפנים בזמן שאחר את הלב שלו אצלי השאיר .

<< עמוד קודם 42 עמוד הבא >>